Dromen over Vreemdgaan Partner
donderdag 11 december 2008 om 10:25
hallo
er zit mij iets behoorlijk dwars sinds een aantal dagen droom ik daglijks dat mijn parner vreemd is gegaan,
het zijn steeds andere vrouwen in de droom maar ik ken ze wel steeds ( niet als vrienden) maar echt van vaak zien op straat,
en ik mijn droom word steeds gezegt op het einde maar ik mag het toch van jou:S
echt raar, ik voel me er ook al dagen slecht door
weet iemand wat dromen over vreemdgaan van partner betekend?
er zit mij iets behoorlijk dwars sinds een aantal dagen droom ik daglijks dat mijn parner vreemd is gegaan,
het zijn steeds andere vrouwen in de droom maar ik ken ze wel steeds ( niet als vrienden) maar echt van vaak zien op straat,
en ik mijn droom word steeds gezegt op het einde maar ik mag het toch van jou:S
echt raar, ik voel me er ook al dagen slecht door
weet iemand wat dromen over vreemdgaan van partner betekend?

donderdag 11 december 2008 om 10:28
Ik heb iets vergelijkbaars, vorige week heb ik 3 keer gedroomd dat ik het uitmaakte met vriend! Ik snapte er niks van toen ik wakker werd, echt van huh maar dat wilde ik helemaal niet! Voelde me de hele ochtend nog rot er over, raar he En dat terwijl er totaal geen reden voor is om zoiets te dromen/denken

donderdag 11 december 2008 om 10:32
Dit heb ik idd zelf ook heel vaak (gehad). de laatste tijd een stuk minder maar het ligt vaak bij je zelf. Meestal denk je er onbewust aan. Je zegt dat het vrouwen zijn die je tegen komt op straat, miss denk je op dat moment dat je zo'n vrouw tegen komt van zij ziet er goed uit. En als je op dat moment samen met je vriend loopt, ziet hij haar natuurlijk ook. Zo ga je (onbewust) een beetje door denken en er over dromen.

donderdag 11 december 2008 om 10:33
Vreemdgaan
Als je droomt dat je vreemdgaat (of een affaire hebt) is dit een expressie van je sexuele behoeftes of misleiding van je onderbewuste. Het geeft aan dat je verwikkeld zult raken in een situatie die niet in je belang is, mischien zelfs illegaal.
Dromen dat je partner vreemdgaat, duidt op je angst om verlaten te worden. Je zou een gebrek aan aandacht kunnen ervaren in je relatie. Aan de andere kant zou het erop kunnen duiden dat je het gevoel hebt dat je niet kan aan de verwachting van anderen kan voldoen.
Als je droomt dat je vreemdgaat met een vriend/vriendin van je partner, duidt dit erop dat je verwaarloost voelt door je partner.
Als je droomt dat je vreemdgaat (of een affaire hebt) is dit een expressie van je sexuele behoeftes of misleiding van je onderbewuste. Het geeft aan dat je verwikkeld zult raken in een situatie die niet in je belang is, mischien zelfs illegaal.
Dromen dat je partner vreemdgaat, duidt op je angst om verlaten te worden. Je zou een gebrek aan aandacht kunnen ervaren in je relatie. Aan de andere kant zou het erop kunnen duiden dat je het gevoel hebt dat je niet kan aan de verwachting van anderen kan voldoen.
Als je droomt dat je vreemdgaat met een vriend/vriendin van je partner, duidt dit erop dat je verwaarloost voelt door je partner.

donderdag 11 december 2008 om 10:34
donderdag 11 december 2008 om 10:34

donderdag 11 december 2008 om 10:37
quote:priscilla88 schreef op 11 december 2008 @ 10:34:
dankje voor alle snelle reactie's
wij zijn al 5 jaar samen en hebben ook een kind ik heb nooit een andere vriend gehad ook niet voor hem maar hij heeft wel meerdere vriendinnen voor mij gehad ik denk mischien dat ik daar een beetje angst voor hebDat hoeft juist niet, hij weet nu heel goed wat hij wilt waarschijnlijk. Hij heeft meer ervaring met andere vriendinnen, en het feit dat hij nu al 5 jaar bij jou is zegt toch genoeg? jij bent wat hij wilt, geen andere meid:)
dankje voor alle snelle reactie's
wij zijn al 5 jaar samen en hebben ook een kind ik heb nooit een andere vriend gehad ook niet voor hem maar hij heeft wel meerdere vriendinnen voor mij gehad ik denk mischien dat ik daar een beetje angst voor hebDat hoeft juist niet, hij weet nu heel goed wat hij wilt waarschijnlijk. Hij heeft meer ervaring met andere vriendinnen, en het feit dat hij nu al 5 jaar bij jou is zegt toch genoeg? jij bent wat hij wilt, geen andere meid:)

donderdag 11 december 2008 om 12:10
www.droominfo.nl
groetjes
groetjes