Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 25 augustus 2016 om 08:08
quote:Deadpool schreef op 25 augustus 2016 @ 07:47:
Nou ben benieuwd of de grootgeschapen man met de spannende topics over o.a. zijn snikkelformaat, spannende seksverhalen en baby's als babe magnet de eerste mod dienst overleeft. Echt een ontiegelijke forum aanwinst zullen we maar zeggen.Gisteren dacht ik nog dat ie een vreemde hengelpoging deed, nu denk ik vooral dat ie behoorlijk gefrustreerd is.
Nou ben benieuwd of de grootgeschapen man met de spannende topics over o.a. zijn snikkelformaat, spannende seksverhalen en baby's als babe magnet de eerste mod dienst overleeft. Echt een ontiegelijke forum aanwinst zullen we maar zeggen.Gisteren dacht ik nog dat ie een vreemde hengelpoging deed, nu denk ik vooral dat ie behoorlijk gefrustreerd is.
donderdag 25 augustus 2016 om 10:15
quote:Deadpool schreef op 25 augustus 2016 @ 07:47:
Nou ben benieuwd of de grootgeschapen man met de spannende topics over o.a. zijn snikkelformaat, spannende seksverhalen en baby's als babe magnet de eerste mod dienst overleeft. Echt een ontiegelijke forum aanwinst zullen we maar zeggen.Domme topics openen mag gewoon. Waarom zou daarvoor een ban gegeven moeten worden.
Nou ben benieuwd of de grootgeschapen man met de spannende topics over o.a. zijn snikkelformaat, spannende seksverhalen en baby's als babe magnet de eerste mod dienst overleeft. Echt een ontiegelijke forum aanwinst zullen we maar zeggen.Domme topics openen mag gewoon. Waarom zou daarvoor een ban gegeven moeten worden.
donderdag 25 augustus 2016 om 10:34
donderdag 25 augustus 2016 om 10:45
donderdag 25 augustus 2016 om 10:45
quote:Phaedra_ schreef op 25 augustus 2016 @ 10:34:
[...]
Alsof zij vaak juiste inschattingen maken.
Wat doet zo'n knakker nou echt fout?
Als iedereen die irritant is een perma moet krijgen heb ik er wel een paar die ook mogen.Ik ken het topic niet waarover het hier gaat, maar je hebt wat mij betref wel gelijk dat alleen als je iets ongepasts schrijft, je een ban moet krijgen. Maar ik weet dus niet of deze knakker dat heeft gedaan.
[...]
Alsof zij vaak juiste inschattingen maken.
Wat doet zo'n knakker nou echt fout?
Als iedereen die irritant is een perma moet krijgen heb ik er wel een paar die ook mogen.Ik ken het topic niet waarover het hier gaat, maar je hebt wat mij betref wel gelijk dat alleen als je iets ongepasts schrijft, je een ban moet krijgen. Maar ik weet dus niet of deze knakker dat heeft gedaan.
donderdag 25 augustus 2016 om 10:57
quote:Hunniebunnie schreef op 25 augustus 2016 @ 10:45:
[...]
Ik ken het topic niet waarover het hier gaat, maar je hebt wat mij betref wel gelijk dat alleen als je iets ongepasts schrijft, je een ban moet krijgen. Maar ik weet dus niet of deze knakker dat heeft gedaan.Waar zijn de waarschuwingen dan gebleven?
[...]
Ik ken het topic niet waarover het hier gaat, maar je hebt wat mij betref wel gelijk dat alleen als je iets ongepasts schrijft, je een ban moet krijgen. Maar ik weet dus niet of deze knakker dat heeft gedaan.Waar zijn de waarschuwingen dan gebleven?
donderdag 25 augustus 2016 om 10:58
donderdag 25 augustus 2016 om 11:13