Het stamcafé XX
donderdag 25 augustus 2016 om 22:08
donderdag 25 augustus 2016 om 22:10
donderdag 25 augustus 2016 om 22:11
donderdag 25 augustus 2016 om 22:17
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 augustus 2016 @ 22:02:
Nooit geweten dat Derek de Lint zo slecht kon spelen.
En die serie met Lucy Liu heet geen Sherlock maar Elementary. Vind ik gaaf.Oh ja, Elementary. Ik vind m wel okee maar haalt niet bij de bbc-serie. Voor mij dan hè.
Nooit geweten dat Derek de Lint zo slecht kon spelen.
En die serie met Lucy Liu heet geen Sherlock maar Elementary. Vind ik gaaf.Oh ja, Elementary. Ik vind m wel okee maar haalt niet bij de bbc-serie. Voor mij dan hè.
The owls are not what they seem
donderdag 25 augustus 2016 om 22:19
quote:LadyL0101 schreef op 25 augustus 2016 @ 22:17:
[...]
Oh ja, Elementary. Ik vind m wel okee maar haalt niet bij de bbc-serie. Voor mij dan hè.
Ik heb met mijn oudste samen een aantal afleveringen van de BBC-serie gekeken, met Benedict C en ik vind Elementary echt vele malen beter.
Maar, ondanks dat ik Benedict en toffe peer vind, ik vind dat ie enge ogen heeft. En dat leidt af.
[...]
Oh ja, Elementary. Ik vind m wel okee maar haalt niet bij de bbc-serie. Voor mij dan hè.
Ik heb met mijn oudste samen een aantal afleveringen van de BBC-serie gekeken, met Benedict C en ik vind Elementary echt vele malen beter.
Maar, ondanks dat ik Benedict en toffe peer vind, ik vind dat ie enge ogen heeft. En dat leidt af.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 25 augustus 2016 om 22:25
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 augustus 2016 @ 22:23:
[...]
Ik vind hem een toffe peer omdat hij zich een poosje geleden mengde in wat politieke issues en daar zeer zinnige dingen over zei.
Ofzo.
Hij zei iig iets zinnigs.
[...]
Ik vind hem een toffe peer omdat hij zich een poosje geleden mengde in wat politieke issues en daar zeer zinnige dingen over zei.
Ofzo.
Hij zei iig iets zinnigs.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
donderdag 25 augustus 2016 om 23:46
[quote]Oudblond schreef op 25 augustus 2016 @ 17:33:
Ana! Fijn dat het meiske zo goed gaat En dat man nog even vrij is. Ik hoop dat je lijfje ook snel opknapt. :kisskiss:[/quotDankjewel lieverd!
Komt goed! Ben gewoon al mijn zwangerschaps kilo's al kwijt en weeg zelfs minder dan voor de zwangerschap. Nog nooit gebeurd
Hoest met jouw lijfje dan? Nog steeds pijnlijke gewrichten?
oh ik lees net terug wat je erover schreef...wat rot voor je zeg...Zulke pijn is gekmakend. Heb je dit regelmatig?
Ana! Fijn dat het meiske zo goed gaat En dat man nog even vrij is. Ik hoop dat je lijfje ook snel opknapt. :kisskiss:[/quotDankjewel lieverd!
Komt goed! Ben gewoon al mijn zwangerschaps kilo's al kwijt en weeg zelfs minder dan voor de zwangerschap. Nog nooit gebeurd
Hoest met jouw lijfje dan? Nog steeds pijnlijke gewrichten?
oh ik lees net terug wat je erover schreef...wat rot voor je zeg...Zulke pijn is gekmakend. Heb je dit regelmatig?
vrijdag 26 augustus 2016 om 06:35
Goedemorgen.
Wat is het toch heerlijk om tijdens deze hittegolf 's ochtends rond half 6 op mijn balkon te ontbijten en het langzaam licht te zien worden.
Nu alle ramen open, even doorluchten, voor de warmte weer toeslaat.
Fijne dag iedereen en sterkte voor diegenen die veel last hebben van de hitte.
Wat is het toch heerlijk om tijdens deze hittegolf 's ochtends rond half 6 op mijn balkon te ontbijten en het langzaam licht te zien worden.
Nu alle ramen open, even doorluchten, voor de warmte weer toeslaat.
Fijne dag iedereen en sterkte voor diegenen die veel last hebben van de hitte.
vrijdag 26 augustus 2016 om 07:22