Het stamcafé XX
vrijdag 26 augustus 2016 om 09:05
quote:Watervrouw2 schreef op 26 augustus 2016 @ 09:02:
9.00 inmiddels volgens pc. Denk dat het weer niet meewerkt bij eraan denken dat je even omrijdt op de heenweg. Dan heeft ze altijd nog een terugweg en ik een via-de-plantenbak-kan-ook-methode
Heb geen telefoonnummer.Je hebt al een berichtje gestuurd? Ik zou eerder denken dan maar niet.
9.00 inmiddels volgens pc. Denk dat het weer niet meewerkt bij eraan denken dat je even omrijdt op de heenweg. Dan heeft ze altijd nog een terugweg en ik een via-de-plantenbak-kan-ook-methode
Heb geen telefoonnummer.Je hebt al een berichtje gestuurd? Ik zou eerder denken dan maar niet.
vrijdag 26 augustus 2016 om 09:32
quote:duende12 schreef op 26 augustus 2016 @ 07:58:
Goedemorgen! Ik verhuis zo van bed naar de overkapping met mijn boek. 33 graden vandaag en morgen. Ik had eerder op moeten staan, had ik al 1 schutting in de beits kunnen zetten. Maar een goede nachtrust is ook belangrijk. Ik geniet van dit weer, ondanks dat mijn buik het wat minder vindt.Buiken zijn stom
Goedemorgen! Ik verhuis zo van bed naar de overkapping met mijn boek. 33 graden vandaag en morgen. Ik had eerder op moeten staan, had ik al 1 schutting in de beits kunnen zetten. Maar een goede nachtrust is ook belangrijk. Ik geniet van dit weer, ondanks dat mijn buik het wat minder vindt.Buiken zijn stom
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 26 augustus 2016 om 09:37
quote:Solomio schreef op 26 augustus 2016 @ 08:37:
Mijn probleem van dit moment: ga ik eerst douchen en aankleden en daarna koffie drinken, of ga ik eerst koffie drinken en daarna douchen en aankleden.
Echt, ik heb een heel zwaar leven.
Koffie is al heel lang op, maar ik ben nog steeds niet gedoucht en aangekleed.
Over 1,5 uur moet ik 'al' weg, dus nu toch maar eens wat gaan doen.
Ik zit hier zo heerlijk af te koelen.
Mijn probleem van dit moment: ga ik eerst douchen en aankleden en daarna koffie drinken, of ga ik eerst koffie drinken en daarna douchen en aankleden.
Echt, ik heb een heel zwaar leven.
Koffie is al heel lang op, maar ik ben nog steeds niet gedoucht en aangekleed.
Over 1,5 uur moet ik 'al' weg, dus nu toch maar eens wat gaan doen.
Ik zit hier zo heerlijk af te koelen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 26 augustus 2016 om 09:42
vrijdag 26 augustus 2016 om 09:54
quote:LadyL0101 schreef op 26 augustus 2016 @ 09:42:
Goeiemorgen iedereen en welkom Zjeen!
Ik ben onderweg naar de ggd voor enge prikken in verband met onze vakantie. Hoop maar dat ik er niet al te veel last van ga krijgen, meneer L was het hele vorige weekend niet lekker van die dingen.Waar gaan jullie heen Lady dat je enge prikken nodig hebt?
Goeiemorgen iedereen en welkom Zjeen!
Ik ben onderweg naar de ggd voor enge prikken in verband met onze vakantie. Hoop maar dat ik er niet al te veel last van ga krijgen, meneer L was het hele vorige weekend niet lekker van die dingen.Waar gaan jullie heen Lady dat je enge prikken nodig hebt?
vrijdag 26 augustus 2016 om 09:59
quote:Oudblond schreef op 26 augustus 2016 @ 09:35:
Goedemorgen! Hier lopen forummers van allerlei pluimage rond, maar een hondje hadden we geloof ik nog niet. Welkom Zjeentje!
Goedenavond,
Ja, ik ben hier gevraagd om ervoor te zorgen dat Kittens zich gedraagt, maar in de praktijk zal het erop neerkomen dat ik haar zal beschermen.
Lady, sterkte met je prikken, gelukkig is het voor een goed doel.
Ik ga nu dus slapen, want hele nacht wakker gebleven, zodat ik misschien nu kan en minder last heb van hitte.
Ps Bloes : Ik had ook al paar jaar geloof ik niet meer geschreven, maar ik ben herrezen.
Goedemorgen! Hier lopen forummers van allerlei pluimage rond, maar een hondje hadden we geloof ik nog niet. Welkom Zjeentje!
Goedenavond,
Ja, ik ben hier gevraagd om ervoor te zorgen dat Kittens zich gedraagt, maar in de praktijk zal het erop neerkomen dat ik haar zal beschermen.
Lady, sterkte met je prikken, gelukkig is het voor een goed doel.
Ik ga nu dus slapen, want hele nacht wakker gebleven, zodat ik misschien nu kan en minder last heb van hitte.
Ps Bloes : Ik had ook al paar jaar geloof ik niet meer geschreven, maar ik ben herrezen.
vrijdag 26 augustus 2016 om 10:27
vrijdag 26 augustus 2016 om 10:28
quote:Eleonora-1 schreef op 26 augustus 2016 @ 10:26:
Niet meer jarig zijn sucks.
En 48 zijn vind ik ook al niks.
Nu ben ik nóg ouder weer dan Kees.
Maar dan kun je over een poosje weer blij zijn dat het verschil tussen jou en Kees weer wat minder wordt.
Niet meer jarig zijn sucks.
En 48 zijn vind ik ook al niks.
Nu ben ik nóg ouder weer dan Kees.
Maar dan kun je over een poosje weer blij zijn dat het verschil tussen jou en Kees weer wat minder wordt.
The early bird suffers longer.
vrijdag 26 augustus 2016 om 10:28
vrijdag 26 augustus 2016 om 10:42
vrijdag 26 augustus 2016 om 10:47
Wat heb ik trouwens toch veel dieren ook!
En ik wil even rustig North & South kijken en dan gaan zij, althans, alle honden en de twee grootste katten, bovenop me liggen met die hitte.
En wat moet ik mijn verjaarsbezoek trouwens voorzetten zondag?
Qua eten?
Geen bbq, daar heb ik geen zin in.
Maar wat dan wél?
En ik wil even rustig North & South kijken en dan gaan zij, althans, alle honden en de twee grootste katten, bovenop me liggen met die hitte.
En wat moet ik mijn verjaarsbezoek trouwens voorzetten zondag?
Qua eten?
Geen bbq, daar heb ik geen zin in.
Maar wat dan wél?
vrijdag 26 augustus 2016 om 10:52
Leo, ik had laatst voor een feestje bij vrienden allemaal verschillende hartige taarten gebakken. Kan je van tevoren doen en ze dan even opnieuw in de oven schuiven. Ze zijn ook 'lauw' lekker. En daar wat bakken met verschillende salades bij. Was geslaagd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras