WARM! bah - klaagtopic

24-08-2016 12:26 347 berichten
Welkom op mijn klaagtopic, hier mag je zeuren en mopperen over het huidige warme weer en alle ongemakken die het met zich meebrengt.

Slecht geslapen? Hou je veel vocht vast? Is de aicro stuk? Stinkt je collega? Heb je hoofdpijn of voel je je niet zo goed? Plakt je lijf? Pak lekker wat koud drinken, doe je voetjes in een bak koel water, wees welkom en voel je gehoord.

van het KNMI: Aanhoudende hitte, er is code geel van kracht voor het hele land wegens een aaneengesloten periode van minimaal 4 dagen met maximumtemperaturen (ruim) boven de 27°C. Op de meeste plaatsen wordt het vandaag en morgen tropisch warm met een maximumtemperatuur van 30°C of hoger.

Vind je me een zeur en ben je dol op dit warme weer? Als de sodemieter dan dit topic dichtklikken en naar buiten op een stretcher, en geniet er nog maar even van want het is zo gedaan!
Hier is het alsnog 27 graden en het huis is nog niets afgekoeld, dus alsnog weer een warme dag. Ik ben er wel klaar mee eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dollycat schreef op 26 augustus 2016 @ 09:33:

[...]

Sterkte Dank je, net even buiten geweest, maar het is echt al te warm... Kan niet wachten op de 19 graden en regen
Remember me with smiles and laughter, for that is how I will remember you all. If you can only remember me with tears, then don't remember me at all
quote:betoverend schreef op 26 augustus 2016 @ 09:38:

[...]

gefeliciteerd en sterkteDank je! Nog maar een paar dagen en dan is het weer koeler. Ben de zwangerschap sowieso spuugzat :-$ivm vele harde buiken, echt heel vervelend.
Remember me with smiles and laughter, for that is how I will remember you all. If you can only remember me with tears, then don't remember me at all
quote:Dollycat schreef op 26 augustus 2016 @ 09:32:

[...]

Ik zou lekker een brede hoed opzetten, dat scheelt veel voor je hoofd!.

We nemen in ieder geval een paraplu mee, helpt ook wel tegen de zon.
Wil je persé gaan Daantje? Kan je het niet vanuit de kroeg met een koude pint op de televisie kijken?
Joehoe is iedereen gesmolten?
quote:clemance schreef op 26 augustus 2016 @ 12:03:

Joehoe is iedereen gesmolten?

niet gesmolten maar vannacht wel lek geprikt door muggen

heb er 1 onder mijn voet de ergste plek om een muggenbeet te hebben het jeukt zo erg dat het bijna pijn doet

als iemand tips en tricks heeft wat daar echt tegen helpt hoor ik het graag
quote:duopennoti schreef op 26 augustus 2016 @ 12:10:

[...]

heb er 1 onder mijn voet de ergste plek om een muggenbeet te hebben het jeukt zo erg dat het bijna pijn doet

als iemand tips en tricks heeft wat daar echt tegen helpt hoor ik het graag

Dit klinkt misschien raar maar verhitten helpt. Bijvoorbeeld door een theeglas ertegenaan te houden voor een paar seconden. Doet even pijn maar de jeuk is een paar uur weg.

http://www.healthylives.n ... e-doen-bij-een-muggenbeet
oh ik klaag nog wel verder. Uit de hitte weg, terug naar het MO waar het écht heet is. Maar, zo dacht ik, wel weer lekker slapen dan, dankzij de airco! Is de airco boven stuk, nu 36 graden boven...potver!!!
Ik hier wel gesmolten, al is het idd nu wel iets minder broeierig.

Hier in huis is het wel lekker, rond de 26 graden.

Moet wel zeggen dat ik ook wel erg sloom wordt van dit weer. Moet ook echt blijven eten want anders ga ik hartstikke out.
quote:emka78 schreef op 26 augustus 2016 @ 12:27:

oh ik klaag nog wel verder. Uit de hitte weg, terug naar het MO waar het écht heet is. Maar, zo dacht ik, wel weer lekker slapen dan, dankzij de airco! Is de airco boven stuk, nu 36 graden boven...potver!!!

42 graden hier buiten. Binnen in huis ongeveer 24.

Volgende week temperaturen van 45+ verwacht.
quote:liubi schreef op 26 augustus 2016 @ 12:34:

[...]

ik heb maintenance gebeld, ze kijken of er iemand kan komen...ik hoop het maar. Ik vind mezelf (en de kinderen) nu echt wel even zielig, we hadden geen zin om terug te gaan, mààr jongens, heerlijk: airco daar!! We keken er naar uit

Buiten is het trouwens 'maar' 46. Beneden doet de airco het wel. 21 graden, lekker! Misschien beneden kamperen vannacht...
quote:elf12 schreef op 26 augustus 2016 @ 12:22:

[...]

Dit klinkt misschien raar maar verhitten helpt. Bijvoorbeeld door een theeglas ertegenaan te houden voor een paar seconden. Doet even pijn maar de jeuk is een paar uur weg.

http://www.healthylives.n ... e-doen-bij-een-muggenbeet

dat moet er wel raar uitzien

ik ga wel met mijn voetjes omhoog in de zon zitten hitte genoeg vandaag

bedankt voor de tip mop
Het was gisteren op hetzelfde uur veel warmer.
Hier is het helemaal dichtgetrokken
Jullie hebben ook Maintenance? Het is hier nog goed uit te houden. Vanmiddag nog even strand. Succes, hopelijk snel gefixed! En anders tentje beneden opslaan.
quote:liubi schreef op 26 augustus 2016 @ 12:43:

Jullie hebben ook Maintenance? Het is hier nog goed uit te houden. Vanmiddag nog even strand. Succes, hopelijk snel gefixed! En anders tentje beneden opslaan.

normaal gesproken wel, maar er zijn nogal wat issues de laatste maanden. Velen zijn nu weg: maanden geen salaris, geen iqama...

en dan zeur ik over een airco die niet werkt. Beneden slapen is zo gek nog niet, na een nachtvlucht zonder slaap zit ik nu expres te forummen om maar niet in slaap te vallen nu

Morgen wij naar t strand. De zee zal lekker warm zijn
Rondzwemmen in hete soep
quote:liubi schreef op 26 augustus 2016 @ 12:59:

Rondzwemmen in hete soep

ons zwembad is niet veel beter. De chiller staat niet aan, waarom weet niemand

Ik wil terug naar huis; of een ander compound...maar ja, verhuizen, te heet voor
Ik heb vandaag een aanval van schoonmaakwoede. Luchtig jurkje aan en gaan! Ik krijg zoveel energie van dit weer, heerlijk!

Sorry dat ik niet klaag
Heerlijke 21 graden en wat bewolking met af en toe de zon tussendoor

I liked it na de hitte van gisteren
quote:mamsvan schreef op 26 augustus 2016 @ 10:00:

Mijn oudste was een keer wat liever en meegaander onderweg naar school.. Gister en ere gister was string vervelend.. Lijkt wel alsof ze beide beter luisteren vandaag . heerlijk vooruitzicht deze dag.. Minder warm .. Dus voor mij minder gemopper... En ik kan eindelijk zonder in een gigantisch nat zweetpersoon te veranderen mijn huis opruimen.. Meer dan gister... Zweetpersoon
quote:duopennoti schreef op 26 augustus 2016 @ 12:10:

[...]

als iemand tips en tricks heeft wat daar echt tegen helpt hoor ik het graag Oh bah, wat rot. Een (ijs)koude doek, coldpack oid. Of deppen met azijn
quote:thee schreef op 26 augustus 2016 @ 12:41:

Hier is het helemaal dichtgetrokken Wij zitten vlakbij elkaar toch? Gouda zit inderdaad potdicht en ik heb een BBQ op mn werk vanavond...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven