Fiorelli handtas
vrijdag 26 augustus 2016 om 15:15
Ik heb een Fiorelli handtas (Mia Grab) gekregen, maar kan er niet achter komen hoe ik het lange hengsel moet bevestigen. Op het plaatje op de website is hij gehaakt aan het oog van het korte hengsel, maar dat zit natuurlijk helemaal niet fijn.
Iemand ervaring met deze handtas, en hoe doen jullie het? Het was ook al een beetje jammer dat mijn telefoon niet in het telefoonvakje kan. Dat past wel, maar dan kan de rits niet meer dicht
Iemand ervaring met deze handtas, en hoe doen jullie het? Het was ook al een beetje jammer dat mijn telefoon niet in het telefoonvakje kan. Dat past wel, maar dan kan de rits niet meer dicht
vrijdag 26 augustus 2016 om 15:25
vrijdag 26 augustus 2016 om 16:06
quote:nephthys schreef op 26 augustus 2016 @ 15:35:
Jammer dat het toch niet een super aankoop was TO, kan je niet terug naar de winkel om iets anders te kiezen?
Of bij de schoenmaker oogjes aan de zijkant laten zetten?
Mooie tas.
Jammer dat het toch niet een super aankoop was TO, kan je niet terug naar de winkel om iets anders te kiezen?
Of bij de schoenmaker oogjes aan de zijkant laten zetten?
Mooie tas.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
vrijdag 26 augustus 2016 om 16:13
quote:nephthys schreef op 26 augustus 2016 @ 15:35:
Jammer dat het toch niet een super aankoop was TO, kan je niet terug naar de winkel om iets anders te kiezen?Ik had al lang gezocht en de winkel zit hier ruim een uur vandaan. Nu toch maar het hengsel vastgemaakt aan de haakjes en ik denk dat ik er wel aan kan wennen
Jammer dat het toch niet een super aankoop was TO, kan je niet terug naar de winkel om iets anders te kiezen?Ik had al lang gezocht en de winkel zit hier ruim een uur vandaan. Nu toch maar het hengsel vastgemaakt aan de haakjes en ik denk dat ik er wel aan kan wennen
vrijdag 26 augustus 2016 om 19:24