Het stamcafé XX
vrijdag 26 augustus 2016 om 23:15
quote:barbaracartland schreef op 26 augustus 2016 @ 23:14:
Ach Eleonora, dat is naar.
Man en ik hebben een beest gedood in de woonkamer. Een hoornaar. De allergrootste wesp van West-Europa, gewoon in mijn woonkamer, wat een feest!Ik denk dat ik m'n huis in de fik had gestoken.....
Man en ik hebben een beest gedood in de woonkamer. Een hoornaar. De allergrootste wesp van West-Europa, gewoon in mijn woonkamer, wat een feest!Ik denk dat ik m'n huis in de fik had gestoken.....
Oh dear, how sad, never mind.
vrijdag 26 augustus 2016 om 23:16
quote:barbaracartland schreef op 26 augustus 2016 @ 23:14:
Man en ik hebben een beest gedood in de woonkamer. Een hoornaar. De allergrootste wesp van West-Europa, gewoon in mijn woonkamer, wat een feest!Wauw, er staan toch foto's op Facebook zeker?
Man en ik hebben een beest gedood in de woonkamer. Een hoornaar. De allergrootste wesp van West-Europa, gewoon in mijn woonkamer, wat een feest!Wauw, er staan toch foto's op Facebook zeker?
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 26 augustus 2016 om 23:20
quote:Hayek schreef op 26 augustus 2016 @ 23:17:
[...]
Ik vrees het. Toen Ronflonflon begon, begon ik net met lopen......
Ja, ik zag het (ik kreeg achter de schermen even ingefluisterd hoe jong jij ongeveer bent).
Toen Ronflonflon begon was ik al meerderjarig.
[...]
Ik vrees het. Toen Ronflonflon begon, begon ik net met lopen......
Ja, ik zag het (ik kreeg achter de schermen even ingefluisterd hoe jong jij ongeveer bent).
Toen Ronflonflon begon was ik al meerderjarig.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 26 augustus 2016 om 23:21
quote:barbaracartland schreef op 26 augustus 2016 @ 23:19:
Mijn moeder heeft het weleens over ronflonflon. Iets met een plein dat kutje heette? Of Barend Servet? Alle tv uit de jaren '60 en '70 is een soort amalgaam in mijn hoofd van moederanekdotes. Citroentje met suiker? Schaep met de vijf poten? Floris?Ronflonflon is uit de 80-er en 90-er jaren.
Mijn moeder heeft het weleens over ronflonflon. Iets met een plein dat kutje heette? Of Barend Servet? Alle tv uit de jaren '60 en '70 is een soort amalgaam in mijn hoofd van moederanekdotes. Citroentje met suiker? Schaep met de vijf poten? Floris?Ronflonflon is uit de 80-er en 90-er jaren.
vrijdag 26 augustus 2016 om 23:25
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 augustus 2016 @ 22:35:
[...]
Das heel goed, je decolleté verdient ook wat.
En Kees komt toch wel terug toch? Die laat zich echt niet verjagen door een beetje snot hoor.
Kees hing net alweer aan de telefoon.
Vijf kilometer bij me vandaan.
Helemaal omfloerst.
Wat hou ik toch van die man.
Bah.
Dat zat ontzettend niet in de planning.
[...]
Das heel goed, je decolleté verdient ook wat.
En Kees komt toch wel terug toch? Die laat zich echt niet verjagen door een beetje snot hoor.
Kees hing net alweer aan de telefoon.
Vijf kilometer bij me vandaan.
Helemaal omfloerst.
Wat hou ik toch van die man.
Bah.
Dat zat ontzettend niet in de planning.
vrijdag 26 augustus 2016 om 23:26
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 augustus 2016 @ 22:32:
[...]
Ik zeg ontvrienden die hap, en een nieuwe partij zoeken om op te stemmen (als je dat al deed op de partij van die mafkees). Issie nou helemaal gek geworden.Oei.
[...]
Ik zeg ontvrienden die hap, en een nieuwe partij zoeken om op te stemmen (als je dat al deed op de partij van die mafkees). Issie nou helemaal gek geworden.Oei.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 26 augustus 2016 om 23:28
quote:Solomio schreef op 26 augustus 2016 @ 22:24:
[...]
Ik heb een talendeuk. Tussen mij en de vreemde talen is het nooit wat geworden. Brrrrrrrrrr.
Het moet zijn ik heb geen talenknobbel. En talendeuk is goed gevonden. Engels is het enige wat mij een beetje lukt.
Duits kan ik nog wel verstaan, maar spreken...
[...]
Ik heb een talendeuk. Tussen mij en de vreemde talen is het nooit wat geworden. Brrrrrrrrrr.
Het moet zijn ik heb geen talenknobbel. En talendeuk is goed gevonden. Engels is het enige wat mij een beetje lukt.
Duits kan ik nog wel verstaan, maar spreken...
vrijdag 26 augustus 2016 om 23:29
quote:Eleonora-1 schreef op 26 augustus 2016 @ 23:22:
[...]
Met Jaques Plafond en Wilhelmina Kutje.
Fantastisch programma waarin het altijd april was.
437 april 1983 of zo.
Zo af en toe ga ik een avondje afleveringen zitten luisteren. De VPRO heeft ze volgens mij allemaal online staan. Of in ieder geval een groot deel.....
In "mijn tijd" werd het ergens 's nachts uitgezonden. In de nacht van vrijdag op zaterdag of zaterdag of zondag, geloof ik. Ik probeerde er wakker voor te blijven.
[...]
Met Jaques Plafond en Wilhelmina Kutje.
Fantastisch programma waarin het altijd april was.
437 april 1983 of zo.
Zo af en toe ga ik een avondje afleveringen zitten luisteren. De VPRO heeft ze volgens mij allemaal online staan. Of in ieder geval een groot deel.....
In "mijn tijd" werd het ergens 's nachts uitgezonden. In de nacht van vrijdag op zaterdag of zaterdag of zondag, geloof ik. Ik probeerde er wakker voor te blijven.
Oh dear, how sad, never mind.
vrijdag 26 augustus 2016 om 23:31
vrijdag 26 augustus 2016 om 23:33
quote:barbaracartland schreef op 26 augustus 2016 @ 23:27:
[...]
Sorry. Ik ben heel veel jonger dan jullie, he. En ik mocht vroeger niets kijken. Geen A-team, geen Tour of Duty, geen Shaka Zulu, zelfs geen David de Kabouter.
Wat was er mis met David de Kabouter dan?
Rien Poortvliet was een vroom man dacht ik.
Ik mocht geen EO kijken van mijn ouders. Geen kinderkrant, niks.
Nog steeds niet trouwens.
[...]
Sorry. Ik ben heel veel jonger dan jullie, he. En ik mocht vroeger niets kijken. Geen A-team, geen Tour of Duty, geen Shaka Zulu, zelfs geen David de Kabouter.
Nog steeds niet trouwens.
vrijdag 26 augustus 2016 om 23:35
quote:Hayek schreef op 26 augustus 2016 @ 23:29:
[...]
Later op woensdagmiddag.
Van vijf tot zes, voor De Avondspits met Frits Spits.
Ik luisterde altijd.
[...]
Later op woensdagmiddag.
Van vijf tot zes, voor De Avondspits met Frits Spits.
Ik luisterde altijd.
vrijdag 26 augustus 2016 om 23:35
vrijdag 26 augustus 2016 om 23:36
quote:Eleonora-1 schreef op 26 augustus 2016 @ 23:33:
[...]
Nog steeds niet trouwens.Ik mocht ook niks kijken. TV was voor nieuws en actualiteiten.
[...]
Nog steeds niet trouwens.Ik mocht ook niks kijken. TV was voor nieuws en actualiteiten.