Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

quote:barbaracartland schreef op 27 augustus 2016 @ 00:21:

Is een 'lazy chair' eigenlijk wel Engels? Is niet mijn taal, he.Ik meen het wel eens gehoord te hebben in een liedje, iets van 'sittin'alone in my lazy chair', maar mijn geheugen laat me even in de steek of dat nou een Engels bandje was of een Nederlands. In het laatste geval kan het natuurlijk net zo goed een Make That The Cat Wise grapje zijn geweest.
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 augustus 2016 @ 00:24:

[...]

Ik meen het wel eens gehoord te hebben in een liedje, iets van 'sittin'alone in my lazy chair', maar mijn geheugen laat me even in de steek of dat nou een Engels bandje was of een Nederlands. In het laatste geval kan het natuurlijk net zo goed een Make That The Cat Wise grapje zijn geweest.

Het zit in dat liedje van de pin up club. Stay at home and watch your television, sit down in a lazy chair.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 augustus 2016 @ 00:21:

[...]

En dan wel de boel gauw verbeteren he? Laat die zure Noes graftak toch kletsen joh.Die 'oei' ging niet over taal hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 augustus 2016 @ 00:22:

Ik vind de clip die ik net in napraat plakte leuker

Maar welke van de drie ben jij Feow?Ik vond het maar een slecht nummer, ben ik hier in de bejaardensoos ofzo?
Stammers, Wilhelmina Kuttje junior was natuurlijk wel met 2 t's.

Voor Waldolala ben ik net iets te jong (of mijn ouderste conservatief) maar bij de Lachende Scheerkwast en de latere series zat ik aan de buis gekluisterd.

Leo voor het gemis!

En nu moet ik slapen
quote:barbaracartland schreef op 27 augustus 2016 @ 00:26:

[...]

Het zit in dat liedje van de pin up club. Stay at home and watch your television, sit down in a lazy chair.Ikea heeft ook 'lazy chairs'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:IrishCassidy schreef op 27 augustus 2016 @ 00:32:

[...]

Ik vond het maar een slecht nummer, ben ik hier in de bejaardensoos ofzo?Yep. Beetje respect voor de oudjes hier hè!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 augustus 2016 @ 00:43:

[...]

Yep. Beetje respect voor de oudjes hier hè!Of course, maar die plaatjes altijd van oude mensen, daarmee doen jullie jezelf wel tekort hoor vaak.
quote:IrishCassidy schreef op 27 augustus 2016 @ 00:44:

[...]

Of course, maar die plaatjes altijd van oude mensen, daarmee doen jullie jezelf wel tekort hoor vaak.

Nou ik weet van een paar hoe ze eruit zien..

Ik heb zelf een hippe blauwe spoeling. Op tijd wassen met zilvershampoo en ik ben de babe van de bingoclub.
Owwww.. is het echt zo erg?
Dan blijf maar gewoon die plaatjes posten hoor, alle respect van mijn kant dan.

Dit topic kan ook best wat ^^ gebruiken, dit forum heeft een tekort aan ^^ vind ik persoonlijk. Dus bij deze, graag gedaan

De soos is afgelopen neem ik aan? Dan ga ik maar zo slapen denk ik. Morgen weer F1 tenslotte.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 augustus 2016 @ 23:48:

Wie zullen we nu weer eens bellen? Bellen? Bellen?

De post, de post, wat brengt vandaag de post.

Oh god, ik ken gewoon al die malle jingles nog. Van Clous van Mechelen, die ook de intro van Boes heeft gemaakt. Boes was mijn lievelingstekenfilm, nog steeds trouwens.Ik vond 'o wat een leuke jing-le is dit' zo'n leuke jingle.
quote:Talkinghead schreef op 27 augustus 2016 @ 00:37:

Stammers, Wilhelmina Kuttje junior was natuurlijk wel met 2 t's.

Voor Waldolala ben ik net iets te jong (of mijn ouderste conservatief) maar bij de Lachende Scheerkwast en de latere series zat ik aan de buis gekluisterd.

Leo voor het gemis!

En nu moet ik slapen

Sorry, is ook zo.

Twee t's.
Jemig ik heb echt geeeen idee waar dit over gaat...
Is ook abstract als je het nooit geluisterd hebt.

Het gaat over een VPRO radio programma wat toentertijd populair was.

Althans, ik denk dat het populair was, ik ken geen luistercijfers maar in mijn klas en om me heen werd er veel uit geciteerd.
Goedemorgen, het is fris vanochtend op het balkon. Maar ik heb het weer licht zien worden en ik zag zelfs nog wat vleermuizen die op jacht waren. Zulke ongelooflijke vliegers zijn dat, daar kan geen straaljagerpiloot tegenop. Ik vind ze erg leuk.

Zo meteen ga ik wandelen met mijn vader, lekker vroeg, dan is het nog niet zo warm. Heb er zin in.

Fijne dag allemaal.
Goedemorgen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 augustus 2016 @ 00:48:

[...]

Nou ik weet van een paar hoe ze eruit zien..

Ik heb zelf een hippe blauwe spoeling. Op tijd wassen met zilvershampoo en ik ben de babe van de bingoclub.
Goedemorgen!
Goedemorgen. 't Is nog frisjes op het balkon. En heeeeel stil. Alleen de bamboe ruist een beetje.

Fijne dag allen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
mogge.
very metal
Gaaaap
Buurman maakt herrie met een schuurmachine of iets anders want duurt nu al een tijdje
quote:Eleonora-1 schreef op 26 augustus 2016 @ 23:25:

[...]

Kees hing net alweer aan de telefoon.

Vijf kilometer bij me vandaan.

Helemaal omfloerst.

Wat hou ik toch van die man.

Bah.

Dat zat ontzettend niet in de planning.

Het zou verboden moeten worden.

Wij willen snertmannen, dan kunnen we tenminste klagen hier!

Snottebel met een hang-over Eleonora, was je op de hoogte dat 41 augustus om de 4 jaar niet voorkomt?

Ik denk ik meld het maar even

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven