Het stamcafé XX
zaterdag 27 augustus 2016 om 00:24
quote:barbaracartland schreef op 27 augustus 2016 @ 00:21:
Is een 'lazy chair' eigenlijk wel Engels? Is niet mijn taal, he.Ik meen het wel eens gehoord te hebben in een liedje, iets van 'sittin'alone in my lazy chair', maar mijn geheugen laat me even in de steek of dat nou een Engels bandje was of een Nederlands. In het laatste geval kan het natuurlijk net zo goed een Make That The Cat Wise grapje zijn geweest.
Is een 'lazy chair' eigenlijk wel Engels? Is niet mijn taal, he.Ik meen het wel eens gehoord te hebben in een liedje, iets van 'sittin'alone in my lazy chair', maar mijn geheugen laat me even in de steek of dat nou een Engels bandje was of een Nederlands. In het laatste geval kan het natuurlijk net zo goed een Make That The Cat Wise grapje zijn geweest.
zaterdag 27 augustus 2016 om 00:26
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 augustus 2016 @ 00:24:
[...]
Ik meen het wel eens gehoord te hebben in een liedje, iets van 'sittin'alone in my lazy chair', maar mijn geheugen laat me even in de steek of dat nou een Engels bandje was of een Nederlands. In het laatste geval kan het natuurlijk net zo goed een Make That The Cat Wise grapje zijn geweest.
Het zit in dat liedje van de pin up club. Stay at home and watch your television, sit down in a lazy chair.
[...]
Ik meen het wel eens gehoord te hebben in een liedje, iets van 'sittin'alone in my lazy chair', maar mijn geheugen laat me even in de steek of dat nou een Engels bandje was of een Nederlands. In het laatste geval kan het natuurlijk net zo goed een Make That The Cat Wise grapje zijn geweest.
Het zit in dat liedje van de pin up club. Stay at home and watch your television, sit down in a lazy chair.
zaterdag 27 augustus 2016 om 00:30
zaterdag 27 augustus 2016 om 00:37
zaterdag 27 augustus 2016 om 00:42
quote:barbaracartland schreef op 27 augustus 2016 @ 00:26:
[...]
Het zit in dat liedje van de pin up club. Stay at home and watch your television, sit down in a lazy chair.Ikea heeft ook 'lazy chairs'.
[...]
Het zit in dat liedje van de pin up club. Stay at home and watch your television, sit down in a lazy chair.Ikea heeft ook 'lazy chairs'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 27 augustus 2016 om 00:48
quote:IrishCassidy schreef op 27 augustus 2016 @ 00:44:
[...]
Of course, maar die plaatjes altijd van oude mensen, daarmee doen jullie jezelf wel tekort hoor vaak.
Nou ik weet van een paar hoe ze eruit zien..
Ik heb zelf een hippe blauwe spoeling. Op tijd wassen met zilvershampoo en ik ben de babe van de bingoclub.
[...]
Of course, maar die plaatjes altijd van oude mensen, daarmee doen jullie jezelf wel tekort hoor vaak.
Nou ik weet van een paar hoe ze eruit zien..
Ik heb zelf een hippe blauwe spoeling. Op tijd wassen met zilvershampoo en ik ben de babe van de bingoclub.
zaterdag 27 augustus 2016 om 01:05
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 augustus 2016 @ 23:48:
Wie zullen we nu weer eens bellen? Bellen? Bellen?
De post, de post, wat brengt vandaag de post.
Oh god, ik ken gewoon al die malle jingles nog. Van Clous van Mechelen, die ook de intro van Boes heeft gemaakt. Boes was mijn lievelingstekenfilm, nog steeds trouwens.Ik vond 'o wat een leuke jing-le is dit' zo'n leuke jingle.
Wie zullen we nu weer eens bellen? Bellen? Bellen?
De post, de post, wat brengt vandaag de post.
Oh god, ik ken gewoon al die malle jingles nog. Van Clous van Mechelen, die ook de intro van Boes heeft gemaakt. Boes was mijn lievelingstekenfilm, nog steeds trouwens.Ik vond 'o wat een leuke jing-le is dit' zo'n leuke jingle.
zaterdag 27 augustus 2016 om 01:08
quote:Talkinghead schreef op 27 augustus 2016 @ 00:37:
Stammers, Wilhelmina Kuttje junior was natuurlijk wel met 2 t's.
Voor Waldolala ben ik net iets te jong (of mijn ouderste conservatief) maar bij de Lachende Scheerkwast en de latere series zat ik aan de buis gekluisterd.
Leo voor het gemis!
En nu moet ik slapen
Sorry, is ook zo.
Twee t's.
Stammers, Wilhelmina Kuttje junior was natuurlijk wel met 2 t's.
Voor Waldolala ben ik net iets te jong (of mijn ouderste conservatief) maar bij de Lachende Scheerkwast en de latere series zat ik aan de buis gekluisterd.
Leo voor het gemis!
En nu moet ik slapen
Sorry, is ook zo.
Twee t's.
zaterdag 27 augustus 2016 om 06:41
Goedemorgen, het is fris vanochtend op het balkon. Maar ik heb het weer licht zien worden en ik zag zelfs nog wat vleermuizen die op jacht waren. Zulke ongelooflijke vliegers zijn dat, daar kan geen straaljagerpiloot tegenop. Ik vind ze erg leuk.
Zo meteen ga ik wandelen met mijn vader, lekker vroeg, dan is het nog niet zo warm. Heb er zin in.
Fijne dag allemaal.
Zo meteen ga ik wandelen met mijn vader, lekker vroeg, dan is het nog niet zo warm. Heb er zin in.
Fijne dag allemaal.
zaterdag 27 augustus 2016 om 08:34
quote:Eleonora-1 schreef op 26 augustus 2016 @ 23:25:
[...]
Kees hing net alweer aan de telefoon.
Vijf kilometer bij me vandaan.
Helemaal omfloerst.
Wat hou ik toch van die man.
Bah.
Dat zat ontzettend niet in de planning.
Het zou verboden moeten worden.
Wij willen snertmannen, dan kunnen we tenminste klagen hier!
Snottebel met een hang-over Eleonora, was je op de hoogte dat 41 augustus om de 4 jaar niet voorkomt?
Ik denk ik meld het maar even
[...]
Kees hing net alweer aan de telefoon.
Vijf kilometer bij me vandaan.
Helemaal omfloerst.
Wat hou ik toch van die man.
Bah.
Dat zat ontzettend niet in de planning.
Het zou verboden moeten worden.
Wij willen snertmannen, dan kunnen we tenminste klagen hier!
Snottebel met een hang-over Eleonora, was je op de hoogte dat 41 augustus om de 4 jaar niet voorkomt?
Ik denk ik meld het maar even