Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

Hoe is het met je monstertje uk Bloes?
Nooit geweten dat Pumps een zusje had.
quote:Goede-Fee schreef op 28 augustus 2016 @ 15:43:

Maareh je weet dat je nooit mag zeggen dat je je kind even niet zo leuk gedrag vind vertonen. Dat is ondankbaar volgens sommige vivadames.

Oja.

Maar mijn zoon is/was echt onmogelijk. Zelfs (of juist!) een kinderloze vrouw zou dat beamen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 28 augustus 2016 @ 16:17:

Nooit geweten dat Pumps een zusje had.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja hoor. Tien minuten rijden naar de bbq en nu is ie dus in slaap gevallen.
quote:Bloes schreef op 28 augustus 2016 @ 16:24:

Ja hoor. Tien minuten rijden naar de bbq en nu is ie dus in slaap gevallen. Lekker in de auto laten liggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 28 augustus 2016 @ 16:27:

[...]

Lekker in de auto laten liggen.Wel een raampje openhouden!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Wij zijn even naar het strand gereden omdat het thuis te benauwd was. Uurtje rijden, komen we op het strand waait het zo hard dat het zand met bakken in je ogen vliegt... dus maar even op een terrasje gezeten en weer naar huis

Nu is het hier ook niet meer benauwd...

Nooit geweten dat Pumps een zusje had.Waar?

Nooit geweten dat Pumps een zusje had.Mijn gedachte ook
quote:Goede-Fee schreef op 28 augustus 2016 @ 16:59:

[...]

Waar? Even teruglezen
Leo, lekker iets van de chinees is prima voor een verjaardag. Had ik gisteren, haske gezellig. Ik hoop dat jij nu ook met veel plezier aan tafel zit met jouw vrienden

Wol, telefoon op die manier kwijt raken sucks. Ben bang dat de persoon in kwestie zich niet als eerlijke vinder gaat ontpoppen

Puss

Bridgette, van die wind aan het strand had ik je wel kunnen vertellen, woon vrij dicht bij de kust en hier gaat het ook best te keer. Terrasje is natuurlijk altijd leuk

Wij eten zalm, salade van venkel en sinasappel en frietjes. En dan is ook mijn vakantie echt voorbij
Na een lange vermoeiende rit weer thuis. Geen zin om te koken, geen zin om te eten. Gewoon te moe. Even een kopje koffie en hopen dat ik een beetje bijtrek.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Talkinghead schreef op 28 augustus 2016 @ 18:17:

Leo, lekker iets van de chinees is prima voor een verjaardag. Had ik gisteren, haske gezellig. Ik hoop dat jij nu ook met veel plezier aan tafel zit met jouw vrienden

Wol, telefoon op die manier kwijt raken sucks. Ben bang dat de persoon in kwestie zich niet als eerlijke vinder gaat ontpoppen

Puss

Bridgette, van die wind aan het strand had ik je wel kunnen vertellen, woon vrij dicht bij de kust en hier gaat het ook best te keer. Terrasje is natuurlijk altijd leuk

Wij eten zalm, salade van venkel en sinasappel en frietjes. En dan is ook mijn vakantie echt voorbij Goed dat je het zegt! In het vervolg als we naar het strand willen stuur ik eerst jou een appje
quote:BridgetteDubois schreef op 28 augustus 2016 @ 18:29:

[...]

Goed dat je het zegt! In het vervolg als we naar het strand willen stuur ik eerst jou een appje
quote:BridgetteDubois schreef op 28 augustus 2016 @ 18:29:

[...]

Goed dat je het zegt! In het vervolg als we naar het strand willen stuur ik eerst jou een appje

Of mij, als TH de hort op is.

Het waait hier denk ik ongeveer net zo hard als bij TH.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 28 augustus 2016 @ 18:37:

[...]

Of mij, als TH de hort op is.

Het waait hier denk ik ongeveer net zo hard als bij TH.
quote:Oudblond schreef op 28 augustus 2016 @ 18:20:

Na een lange vermoeiende rit weer thuis. Geen zin om te koken, geen zin om te eten. Gewoon te moe. Even een kopje koffie en hopen dat ik een beetje bijtrek.Blond, doe ik er een bij, je hebt m zo te lezen nodig.
quote:Talkinghead schreef op 28 augustus 2016 @ 18:48:

[...]

Blond, doe ik er een bij, je hebt m zo te lezen nodig.

Dank je Pratend hoofd. Het is al bij al meegevallen: We hadden eerste verjaardag van schoonvader na overlijden van schoonmoeder die vorig jaar op 11 sep overleden is. Het afgelopen jaar met schoonvader was heel zwaar. Afgelopen paar weken ging het beter, maar wij hielden ons hart vast voor dit weekend en zagen er heel erg tegenop. Maar alhoewel emotioneel, werd het geen hysterische dag. We zijn zelfs naar de uitstrooiplek geweest. Met tranen. Die eindelijk eerlijk voelden voor allen. Maar zonder 'peuterpuberteit' gedram.

Op de terugweg in de auto moest man heel erg huilen. Bijna 1 jaar na het overlijden van zijn moeder (zij was pas 63) voelt hij ruimte om zelf te rouwen omdat hij eindelijk voelt dat zijn vader stappen neemt en man dus niet meer voltijds hoeft te 'vaderen' over zijn vader. Poeh. Opluchting maar ook weer heftig. Man is overstuur nu, maar op een goede manier. Heftig maar goed dus allemaal. Ik baal alleen dat ik wel voorzag dat het een zware dag zou worden, maar niet geregeld heb dat we morgen samen tijd hebben. Stom van me.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Talkinghead schreef op 28 augustus 2016 @ 18:17:

Wij eten zalm, salade van venkel en sinasappel en frietjes. En dan is ook mijn vakantie echt voorbij Ik :hartje: jouw venkelsalade :-)
Poeh OB, dat was een heftige dag. Flink huilen is goed denk ik. Je wordt er alleen zo moe van
Zo, nog 4 posts, dan zijn we alweer bij de 3000.
Nog 3?
Waar gaan we nu heen?
China?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven