Minnaar
woensdag 10 december 2008 om 19:05
Maar dames toch zo slecht kunnen/zullen jullie niet zijn..
Naar ik begreep neemt sinterklaas alle ondeugende meisjes mee naar Spanje, en we zijn nog allemaal hier...
mmmm misschien naief?
overigens zijn spaanse (of buitenlandse) mannen ws ook best aangenaam, van horen zeggen . Nou ja, laten we het voorlopig maar bij 1 sv'tje houden... kost al meer dan voldoende energie ... maar o zo lekker.
Naar ik begreep neemt sinterklaas alle ondeugende meisjes mee naar Spanje, en we zijn nog allemaal hier...
mmmm misschien naief?
overigens zijn spaanse (of buitenlandse) mannen ws ook best aangenaam, van horen zeggen . Nou ja, laten we het voorlopig maar bij 1 sv'tje houden... kost al meer dan voldoende energie ... maar o zo lekker.
woensdag 10 december 2008 om 20:31
woensdag 10 december 2008 om 20:38
woensdag 10 december 2008 om 20:39
was inderdaad een onverwachte meevaller... of tegenvaller, net hoe je het bekijkt..
"wie zoet is krijgt lekkers.......
wie stout is de roe.......
M.a.w. altijd een win-win situatie
maar laten we 5 december maar achter ons laten.. nooit terugkijken... en ons richten op kerst... (b)engelachtig als we zijn haha
"wie zoet is krijgt lekkers.......
wie stout is de roe.......
M.a.w. altijd een win-win situatie
maar laten we 5 december maar achter ons laten.. nooit terugkijken... en ons richten op kerst... (b)engelachtig als we zijn haha
woensdag 10 december 2008 om 22:28
Ja ik probeer altijd wat met kerst te versieren. Wel zo gezellig. Anders moet ik weer Andre Hazes opzetten Maar nu ff serieus.... qua sex is kerst voor mij niet zo glorieus hoor...met de hele familie samenzitten en verplicht vreten is niet goed voor mijn libido. En mijn lieve vriendinnetje kom er dan al helemaal niet meer aan te pas... Niet alleen en toch eenzaam kan echt wel deprimeren..