Het stamcafé XXI
zondag 28 augustus 2016 om 22:11
zondag 28 augustus 2016 om 22:21
quote:Woll_Stone schreef op 28 augustus 2016 @ 22:15:
[...]
Wat is dat? chaggerijn? Kun je dat drinken?
Ik kan alles drinken.
Tis mijn autisme hè, ik word chaggerijnig van verandering, dus zo'n verhuizing moet ik even verwerken.
[...]
Wat is dat? chaggerijn? Kun je dat drinken?
Ik kan alles drinken.
Tis mijn autisme hè, ik word chaggerijnig van verandering, dus zo'n verhuizing moet ik even verwerken.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 28 augustus 2016 om 22:28
Oh ja, Schotland.
Mooi hoor! Ik was er eens. Toen was ik een chagrijnige puber en las ik de hele dag Brusselmans. Ik dronk lichtgevende kersenfrisdrank van minder dan 50p per 2 liter (dat vond mijn moeder erg belangrijk). Een misofone mensenhater met haar stiefvader in een veel te krappe stacaravan. Topvakantie!
Mooi hoor! Ik was er eens. Toen was ik een chagrijnige puber en las ik de hele dag Brusselmans. Ik dronk lichtgevende kersenfrisdrank van minder dan 50p per 2 liter (dat vond mijn moeder erg belangrijk). Een misofone mensenhater met haar stiefvader in een veel te krappe stacaravan. Topvakantie!
zondag 28 augustus 2016 om 22:34
quote:doornroosje9 schreef op 28 augustus 2016 @ 22:26:
[...]
Kunnen we fijn binnenblijven.Jij altijd met je binnenblijven. We kunnen de hele winter nog binnenblijven, ik wil nu nog lekker naar buiten.
[...]
Kunnen we fijn binnenblijven.Jij altijd met je binnenblijven. We kunnen de hele winter nog binnenblijven, ik wil nu nog lekker naar buiten.
The best things in life are the ones you can't afford.