Het stamcafé XXI

28-08-2016 21:26 3027 berichten
Welkom bij het 21ste stamcafé alweer.

We zijn in Schotland!

Kom er gezellig bij.

Jullie weten hoe het werkt.

Have fun!

LV, Star, Yasmijn en Leo

Alle reacties Link kopieren
De politie doet niet meer aan verloren en gevonden voorwerpen. Je moet naar Loket Gevonden Voorwerpen van je gemeente.
Ik ga vanmiddag even naar Vodafone om de opties te bespreken van een nieuwe telefoon. De allernieuwste Samsung Galaxy Note telefoon komt volgende week vrijdag beschikbaar. Dus het wordt die nieuwe telefoon, of een ouder model. Ga even kijken wat het gunstigst is. Wil in ieder geval een groot model, zo kippig als ik ben

Morgen ben ik weer op mijn werk, vanaf dan kan ik mijn werktelefoon gebruiken, dus dat is wel een goede tijdelijk oplossing.
Goedemorgen

Ik vind het inderdaad heerlijk dat het even wat koeler is. Alleen in huis moet het nog afkoelen. We kunnen niet meer alles tegen elkaar openzetten want dan gaat kitten naar buiten.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, ik vind het ook niet zo erg dat het koeler is maar wel dat het regent. Was eigenlijk van plan de ramen te wassen maar ja dat hoeft nu niet

Heb wel een berg strijk liggen die ik dadelijk eens weg ga werken.
quote:yette schreef op 29 augustus 2016 @ 07:53:

Mogguh.

Ik heb Love Song van Public Image Itd in m'n hoofd

Ik nu ook. Maar dat is beter dan 'cut my life into pizza. This is my plastic fork'

Vraag maar niet hoe die erin komt...
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Zijn we al

Aan het oefenen

Voor Sinterklaas?
quote:Star schreef op 29 augustus 2016 @ 09:06:

Zijn we al

Aan het oefenen

Voor Sinterklaas?Ow, vandaag komen de pepernoten in de winkels zeker?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 29 augustus 2016 @ 09:06:

[...]

Ow, vandaag komen de pepernoten in de winkels zeker?Het zal tijd worden. Heb er al weken trek in.
quote:Woll_Stone schreef op 29 augustus 2016 @ 08:34:

Ik ga vanmiddag even naar Vodafone om de opties te bespreken van een nieuwe telefoon. De allernieuwste Samsung Galaxy Note telefoon komt volgende week vrijdag beschikbaar. Dus het wordt die nieuwe telefoon, of een ouder model. Ga even kijken wat het gunstigst is. Wil in ieder geval een groot model, zo kippig als ik ben

Morgen ben ik weer op mijn werk, vanaf dan kan ik mijn werktelefoon gebruiken, dus dat is wel een goede tijdelijk oplossing.Ik hoop dat ze je een goede aanbieding kunnen doen!
Mijn oudste dochter is vandaag naar een nieuwe school gegaan. Ze kreeg een vriendenboekje van een meisje en zit naast een meisje dat ze al kende en was aan het kletsen toen ik vertrok. Fijn een zorg minder.
quote:hatsetats schreef op 29 augustus 2016 @ 08:52:

[...]

Ik nu ook. Maar dat is beter dan 'cut my life into pizza. This is my plastic fork'

Vraag maar niet hoe die erin komt...Crap... nu hoor ik dat voortaan bij dat nummer.
Ow en goedemorgen!
quote:Goede-Fee schreef op 29 augustus 2016 @ 09:29:

Mijn oudste dochter is vandaag naar een nieuwe school gegaan. Ze kreeg een vriendenboekje van een meisje en zit naast een meisje dat ze al kende en was aan het kletsen toen ik vertrok. Fijn een zorg minder. Ah dat scheelt Goede Fee, wat fijn!
Fijn Goede-Fee!
Ja echt! Pak van mijn hart.

En de jongste is blij naar de psz dus ik kan 2 uurtjes forummen en netflixen;-)
Goedemorgen all,

Goede Fee, heerlijk als je kind meteen Anschluss heeft.

Inderdaad een zorg minder.

Mijnese gaat vandaag voor het eerst naar de middelbare school.

Alleen rooster halen en zo maar wel meteen naar school fietsen met een meisje uit de klas.

13 kilometer heen, vanmiddag 13 kilometer terug.

Zo stoer....
Goedemorgen.
Life is short. Eat dessert first.
Dat is ook stoer en zeer spannend Leo! En wat een end ook!
Bonjour à tous! Prachtig hier, in Schotland. Alleen het gejank van die muggen steeds....

Gisteren openingsceremonie van zoon gehad, op de middelbare. Zoon groeide ter plekke weer een meter, ik zweer het!

Vandaag heeft hij nog vrij, morgen rooster ophalen (wat al bekend is via Magister, maar goed) en dan woensdag voor het eggie.

Dochter had mini-ponykamp gehad - lekker slapen in het hooi op de boerderij waar ze rijdt - dus die kwam gister eind van de dag heel gelukkig en heel moe thuis. Die lag om 19 uur in haar bedje. Evengoed moest ik haar vanochtend eindeloos wakkerschudden. Dat vind ik dan zo zielig, liggen ze helemaal in dromenland en moet je die bel doorprikken. Maar op de fiets kwamen de praatjes weer en toen we haar vriendin hadden opgehaald, was het helemaal goed.

Dus het loopt allemaal weer. Nu de carrière van mijn man nog....
Wat lees ik Wollie, telefoon gestolen?
quote:Eleonora-1 schreef op 29 augustus 2016 @ 10:03:

Goedemorgen all,

Goede Fee, heerlijk als je kind meteen Anschluss heeft.

Inderdaad een zorg minder.

Mijnese gaat vandaag voor het eerst naar de middelbare school.

Alleen rooster halen en zo maar wel meteen naar school fietsen met een meisje uit de klas.

13 kilometer heen, vanmiddag 13 kilometer terug.

Zo stoer....Gaaf hè, toch ook wel? Die van mij kan met 2 vrindjes en 1 neefje dwars door de stad fietsen. Ook een klein half uur. Inderdaad stoer! Ik hoop dat je dochter het naar haar zin krijgt, Leo!
Succes voor alle stamkinderen op de grote èn op de kleine school.
quote:Woll_Stone schreef op 29 augustus 2016 @ 11:14:

Succes voor alle stamkinderen op de grote èn op de kleine school. +1
quote:Woll_Stone schreef op 29 augustus 2016 @ 06:43:

Goedemorgen, het is een stuk koeler, fijn voor sommigen van jullie

Als je telefoon weggeraakt/gestolen is en je heb aangifte gedaan / het gemeld bij gevonden voorwerpen etc. etc., hoe lang is dan handig om te wachten of degene die hem opgeraapt heeft, hem ook eerlijk weer inlevert bij de politie ofzo? Het liefst zou ik vandaag nog een nieuwe gaan halen.

Morning all! (mag nog nét)

Woll misschien is dit heel erg mosterd maar ik zou toch nog even wachten. Verloren voorwerpen gaan nu inderdaad via de gemeente, niet de politie. En geen idee of zo'n loket in het weekend open is. Ik zou het nog een werkdag (of twee) geven...
The owls are not what they seem
Ik sop in mijn schoenen, zit onder het zaad en ben helemaal lekgeprikt.

Mijn hoofd rood van de inspanning maar toch vol energie na het behalen van 'de finish'.

Heerlijk, hardlopen in het bos na een regenbui. Behalve die muggen dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven