Het stamcafé XXI
maandag 29 augustus 2016 om 06:43
Goedemorgen, het is een stuk koeler, fijn voor sommigen van jullie
Als je telefoon weggeraakt/gestolen is en je heb aangifte gedaan / het gemeld bij gevonden voorwerpen etc. etc., hoe lang is dan handig om te wachten of degene die hem opgeraapt heeft, hem ook eerlijk weer inlevert bij de politie ofzo? Het liefst zou ik vandaag nog een nieuwe gaan halen.
Als je telefoon weggeraakt/gestolen is en je heb aangifte gedaan / het gemeld bij gevonden voorwerpen etc. etc., hoe lang is dan handig om te wachten of degene die hem opgeraapt heeft, hem ook eerlijk weer inlevert bij de politie ofzo? Het liefst zou ik vandaag nog een nieuwe gaan halen.
maandag 29 augustus 2016 om 08:19
Wall stone,
Ik zou denken, dat de vinder de vinder zo snel mogelijk de politie belt (of het mobieltje inlevert)
En anders houdt hij het zelf.
Kun je niet voor de eerste paar dagen een goedkoop dingetje kopen?
Het gaat in eerste instantie toch om het feit dat jij kunt bellen en gebeld kunt worden?
Of sla ik hier een plank mis?
En heb je je nummers wel ergens?
(zelf is mij dat niet gelukt,nummers ergens op de computer opslaan, maar ik ben dan ook digi)
Sowieso nogmaals busbderijf en politie bellen.
Ze 'vergeten' zelf ook nog wel eens te bellen.
En vergeet ook de naam niet te vragen van degene die je aan de lijn hebt!
Dan doen ze vaak meer moeite.
Grrr, wat ellendig toch!
Ik zou denken, dat de vinder de vinder zo snel mogelijk de politie belt (of het mobieltje inlevert)
En anders houdt hij het zelf.
Kun je niet voor de eerste paar dagen een goedkoop dingetje kopen?
Het gaat in eerste instantie toch om het feit dat jij kunt bellen en gebeld kunt worden?
Of sla ik hier een plank mis?
En heb je je nummers wel ergens?
(zelf is mij dat niet gelukt,nummers ergens op de computer opslaan, maar ik ben dan ook digi)
Sowieso nogmaals busbderijf en politie bellen.
Ze 'vergeten' zelf ook nog wel eens te bellen.
En vergeet ook de naam niet te vragen van degene die je aan de lijn hebt!
Dan doen ze vaak meer moeite.
Grrr, wat ellendig toch!