Het stamcafé XXI

28-08-2016 21:26 3027 berichten
Welkom bij het 21ste stamcafé alweer.

We zijn in Schotland!

Kom er gezellig bij.

Jullie weten hoe het werkt.

Have fun!

LV, Star, Yasmijn en Leo

Alle reacties Link kopieren
Ik verveel me. Niet genoeg om echt iets te gaan ondernemen
quote:Hunniebunnie schreef op 29 augustus 2016 @ 14:24:

He lekker even plaatjes plakken. Ennieweej, hoop dat je gauw weer mobiel bent. Ik ben helemaal blij met m'n Max-Mara-rokje uit de uitverkoop. Soms weet je meteen al dat je heel blij gaat zijn met een kledingstuk!

(Dit was even in het kader van 'ander onderwerp' en 'help meelezerd de zomer door'.)Max Mara heeft soms erg mooie kleding vind ik.
Nog 1 afspraak te gaan. Ben totaal niet fris. Als ik mijn ogen sluit val ik zittend achter mijn bureau in slaap. Koffie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Woll, vervelend dat het bij Vodafone niks uit heeft gehaald. Het gaat ook vaak om de manier waarop men je behandeld, en niet eens zozeer de regels waaraan ze gebonden zijn wat mij stoort. Ik heb begrip voor regels, maar men mag best wat meer klantvriendelijk zijn.

Ik zit ongesteld te wezen en me daardoor niet lekker te voelen. Bah.
quote:Woll_Stone schreef op 29 augustus 2016 @ 14:57:

[...]

Max Mara heeft soms erg mooie kleding vind ik.Ja! Ik ben heel blij met mijn koopjes bij Massimo Dutti. Vandaag heb ik een zwarte lange soepele jurk met V-hals en lange mouwen aan, gepimpt met een hele brede riem en bijpassende hakken. Dat is zeker een blijvertje!
Er ligt nog chocolade op de bar Duende.

Ik weet niet of in Max Mara ken. Ga even spieken.
quote:Oudblond schreef op 29 augustus 2016 @ 15:00:

[...]

Ja! Ik ben heel blij met mijn koopjes bij Massimo Dutti. Vandaag heb ik een zwarte lange soepele jurk met V-hals en lange mouwen aan, gepimpt met een hele brede riem en bijpassende hakken. Dat is zeker een blijvertje!Ja, fijn hè? Er hing ook genoeg getrut tussen hoor, maar her en der gewoon een mooi gesneden rok of broek. Ik heb vandaag voor het eerst het jurkje aan dat ik op de begrafenis van mijn moeder droeg. Heb lang getwijfeld, maar ik dacht 'ik ga er óók leuke momenten aan hangen'. En voilà, de verkoper bij Max Mara vond me 'een plaatje'.
quote:-Kittens- schreef op 29 augustus 2016 @ 15:01:

Er ligt nog chocolade op de bar Duende.

Ik weet niet of in Max Mara ken. Ga even spieken.Haha, ik loop er vaak langs als ik tussen de middag de stad in loop. Eerlijk gezegd ben ik vandaag voor het eerst naar binnen gelopen. Dat zal het bordje '30% korting' wel zijn geweest....
quote:Oudblond schreef op 29 augustus 2016 @ 14:57:

Nog 1 afspraak te gaan. Ben totaal niet fris. Als ik mijn ogen sluit val ik zittend achter mijn bureau in slaap. Koffie!
quote:duende12 schreef op 29 augustus 2016 @ 14:59:

Ik zit ongesteld te wezen en me daardoor niet lekker te voelen. Bah.Plus 1. Net ff voor €22 tampons, maanverband, paracetamol, verfrissingsdoekjes en ibuprofen gehaald. De verkoopster had medelijden met me, zei ze Dat, en de twee babytjes die gezellig zaten te kraaien in hun wandelwagen maakte mijn dag (dat ik een weekje betaald thuis zit op de kosten van de baas helpt ook mee hoor!)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Hunniebunnie schreef op 29 augustus 2016 @ 15:05:

[...]

[afbeelding]Mijn praaivecie zo te grabbel gooien !
quote:Oudblond schreef op 29 augustus 2016 @ 15:09:

[...]

Mijn praaivecie zo te grabbel gooien !Heb je je haar geverfd? Mooi hoor.
quote:-Kittens- schreef op 29 augustus 2016 @ 15:12:

[...]

Heb je je haar geverfd? Mooi hoor.Sollie, had je kaartje naar Leo even onderschept. Joh, je ziet er patent uit hoor!
quote:-Kittens- schreef op 29 augustus 2016 @ 15:12:

[...]

Heb je je haar geverfd? Mooi hoor.
En graag gedaan, zal nog es koffie jouw kant op gooien!

quote:hatsetats schreef op 29 augustus 2016 @ 15:08:

[...]

Plus 1. Net ff voor €22 tampons, maanverband, paracetamol, verfrissingsdoekjes en ibuprofen gehaald. De verkoopster had medelijden met me, zei ze Dat, en de twee babytjes die gezellig zaten te kraaien in hun wandelwagen maakte mijn dag (dat ik een weekje betaald thuis zit op de kosten van de baas helpt ook mee hoor!)

Ongesteld zijn is ook ruk. Ik was het vergeten. En toen ik twee maanden geleden mijn spiraaltje heb laten weghalen, dacht ik daar ook niet aan. Tot een paar weken later. Om met Wollie te spreken: goffer de goffer.
Ik vind ongesteld zijn niet zo erg. Maar ik heb er dan ook eigenlijk helemaal niet zoveel last van. Een krampje hier, wat hoofdpijn daar en voel me wat nukkiger dan anders.

Maar kan me wel voorstellen dat het een helse tijd is als je echt veel last ervan hebt!
quote:BridgetteDubois schreef op 29 augustus 2016 @ 15:22:

Ik vind ongesteld zijn niet zo erg. Maar ik heb er dan ook eigenlijk helemaal niet zoveel last van. Een krampje hier, wat hoofdpijn daar en voel me wat nukkiger dan anders.

Maar kan me wel voorstellen dat het een helse tijd is als je echt veel last ervan hebt!Nu veel meer dan vroeger, dat vind ik pas maf!
Mijn buren willen graag mijn tent lenen.

Krijg ik net een appje of WE straks die tent even in de tuin kunnen opzetten.

Nou, niet WE, maar ZE.

Ik kijk wel of ze het goed doen.

The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar

Maar kan me wel voorstellen dat het een helse tijd is als je echt veel last ervan hebt!Ik ben er gewoon ziek van (meestal 1 dag) en zou blij zijn als ik van die baarmoeder af kon.

Maar kan me wel voorstellen dat het een helse tijd is als je echt veel last ervan hebt!Tot voor kort fietste ik er redelijk makkelijk doorheen. Maar nu is dat feest voorbij
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:duende12 schreef op 29 augustus 2016 @ 15:31:

[...]

Ik ben er gewoon ziek van (meestal 1 dag) en zou blij zijn als ik van die baarmoeder af kon.Dan krijg je andere klachten die ook niet fijn zijn.
quote:Solomio schreef op 29 augustus 2016 @ 15:27:

Mijn buren willen graag mijn tent lenen.

Krijg ik net een appje of WE straks die tent even in de tuin kunnen opzetten.

Nou, niet WE, maar ZE.

Ik kijk wel of ze het goed doen.

Haha, nou inderdaad zeg. "Ik roep wel als het fout gaat!"
quote:Goede-Fee schreef op 29 augustus 2016 @ 15:51:

[...]

Dan krijg je andere klachten die ook niet fijn zijn.Ik weet het. Maar dit ook niet.
Ik slik de pil standaard door. Nooit ongesteld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven