Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
vrijdag 12 december 2008 om 11:22
quote:ElleMichelle schreef op 12 december 2008 @ 11:17:
Is er een manier om een foto hier te plakken uit je eigen afbeeldingen map?Ja of via www.mijnalbum.nl, je upload daar je foto, gaat erop staan, rechtermuisknop aanklikken, dan klikken op eigenschappen en de url kopieeren en die plak je bij het vierkantje hierboven met het bergje erin.
Is er een manier om een foto hier te plakken uit je eigen afbeeldingen map?Ja of via www.mijnalbum.nl, je upload daar je foto, gaat erop staan, rechtermuisknop aanklikken, dan klikken op eigenschappen en de url kopieeren en die plak je bij het vierkantje hierboven met het bergje erin.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 12 december 2008 om 11:29
Ik heb in de aanbieding:
Een goed werkende koelkast, ongeveer een dikke meter hoog. Zit een vriesvakje in maar dat doet het soms wel, soms niet.
Een heel leuk bankje, 't is een bruin/beige loveseat (anderhalf-zits) met veel kussens, lekker romantisch hangbankje. Is niet helemaal spic en span, maar met een beetje schrobben wel kom je een heel eind.
Ik zoek een grote spiegel, liefst met lijst, zo'n beetje tussen de 1 bij 1 en 1.30 bij 1.60.
Oh ja, ik zoek ook nog houten stoeltjes, van die hele simpele smalle zonder armleuningen en zonder riet of iets, en dan een aantal verschillende, dit soort werk:
Een goed werkende koelkast, ongeveer een dikke meter hoog. Zit een vriesvakje in maar dat doet het soms wel, soms niet.
Een heel leuk bankje, 't is een bruin/beige loveseat (anderhalf-zits) met veel kussens, lekker romantisch hangbankje. Is niet helemaal spic en span, maar met een beetje schrobben wel kom je een heel eind.
Ik zoek een grote spiegel, liefst met lijst, zo'n beetje tussen de 1 bij 1 en 1.30 bij 1.60.
Oh ja, ik zoek ook nog houten stoeltjes, van die hele simpele smalle zonder armleuningen en zonder riet of iets, en dan een aantal verschillende, dit soort werk:
vrijdag 12 december 2008 om 11:41
ok, het is niet van dat hout waar je 100 jaar van kunt genieten en ik weet niet waar je het voor nodig hebt, maar mocht nu niemand dit soort stoelen hier aanbieden, zou je misschien bij Ikea naar de jokkmokk kunnen kijken. Kost iets van ¤19, per stoel
Het is natuurlijk leuker om te ruilen, maar als dat niet lukt...
Het is natuurlijk leuker om te ruilen, maar als dat niet lukt...
vrijdag 12 december 2008 om 13:24
@kachel: Mijn backup-optie is de Bertil van Ikea, die komt redelijk dicht in de buurt van wat ik zoek. Maar het lijkt me zo leuk om drie verschillende van dat soort stoeltjes rond de tafel te hebben staan (en dan natuurlijk wel alledrie strak wit gelakt)
@extrahalo: Ik ga vanmiddag even foto's maken. Wordt vervolgd.
@extrahalo: Ik ga vanmiddag even foto's maken. Wordt vervolgd.
vrijdag 12 december 2008 om 16:44
je kan mij ook mailen lampionetje@live.nl
vrijdag 12 december 2008 om 18:41
Aangezien mijn "weggevers" al weer enige pagina's geleden zijn èn ik geen reactie krijg op m'n laatste mail (er zijn geloof ik ook wel wat hotmail-problemen) zet ik mijn aanbiedingen nog maar eens hieronder.
Ik heb over:
- gezichtsbruiner van Babyliss;
- rieten kattenmand (zie foto ergens vooraan bij dit topic);
- babybadje met standaard;
- elektrische schrijfmachine;
- ook heb ik nog wel wat meidenkleding (kleinste maatjes t/m 98 denk ik) staan die weg kan.
Ik woon tussen R'dam en Hoek van Holland / Westland.
Dus heb je interesse ... laat 't me dan weten.
Ik heb over:
- ook heb ik nog wel wat meidenkleding (kleinste maatjes t/m 98 denk ik) staan die weg kan.
Dus heb je interesse ... laat 't me dan weten.
vrijdag 12 december 2008 om 19:32
quote:sallie68 schreef op 12 december 2008 @ 18:41:
Aangezien mijn "weggevers" al weer enige pagina's geleden zijn èn ik geen reactie krijg op m'n laatste mail (er zijn geloof ik ook wel wat hotmail-problemen) zet ik mijn aanbiedingen nog maar eens hieronder.
Ik heb over:
Dus heb je interesse ... laat 't me dan weten.Sallie, heb het begin van het topic doorgespit maar kan de foto van het rietenkattenmandje niet vinden....kan je hem nog een keer plaatsen? Heb misschien wel interesse
Ik heb over:
Dus heb je interesse ... laat 't me dan weten.Sallie, heb het begin van het topic doorgespit maar kan de foto van het rietenkattenmandje niet vinden....kan je hem nog een keer plaatsen? Heb misschien wel interesse
vrijdag 12 december 2008 om 19:49
vrijdag 12 december 2008 om 19:54
Ik heb nog een grasmaaier over, gewoon zo'n ding waar je achter kunt lopen en wat dan het gras afsnijdt met van die ronddraaiende messen. Hij doet het nog goed, ik heb alleen geen gras meer sinds we de tuin hebben opgeknapt.
Ik ben echter de komende maanden op reis, dus als er iemand belangstelling heeft duurt het wel even voor je 'm kan ophalen (maar ja, in de winter hoeft er toch niet gemaaid te worden dus dat lijkt me geen probleem).
Ik ben echter de komende maanden op reis, dus als er iemand belangstelling heeft duurt het wel even voor je 'm kan ophalen (maar ja, in de winter hoeft er toch niet gemaaid te worden dus dat lijkt me geen probleem).