Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 augustus 2016 om 19:47
maandag 29 augustus 2016 om 19:49
quote:Eindeloos schreef op 29 augustus 2016 @ 19:46:
Ik weet niet waar jij die onzin leest, ik ben het hier op het Vivaforum nog nooit tegengekomen.Was jij niet degene die die vluchtelingen het liefst van het bootje het water in zou schoppen? Dan snap ik dat je niet opkijkt van een racistische uitspraak meer of minder.
Ik weet niet waar jij die onzin leest, ik ben het hier op het Vivaforum nog nooit tegengekomen.Was jij niet degene die die vluchtelingen het liefst van het bootje het water in zou schoppen? Dan snap ik dat je niet opkijkt van een racistische uitspraak meer of minder.
maandag 29 augustus 2016 om 19:52
maandag 29 augustus 2016 om 19:53
maandag 29 augustus 2016 om 20:18
quote:Tr0tter schreef op 29 augustus 2016 @ 19:49:
[...]
Was jij niet degene die die vluchtelingen het liefst van het bootje het water in zou schoppen? Dan snap ik dat je niet opkijkt van een racistische uitspraak meer of minder.
Je verwart mij met iemand anders, maar als je toch niks te doen hebt zoek de post dan even op. Op Actueel zou die moeten staan.
Succes!!!!!
[...]
Was jij niet degene die die vluchtelingen het liefst van het bootje het water in zou schoppen? Dan snap ik dat je niet opkijkt van een racistische uitspraak meer of minder.
Je verwart mij met iemand anders, maar als je toch niks te doen hebt zoek de post dan even op. Op Actueel zou die moeten staan.
Succes!!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 29 augustus 2016 om 20:19
maandag 29 augustus 2016 om 20:20
maandag 29 augustus 2016 om 20:23
maandag 29 augustus 2016 om 20:23
quote:Tr0tter schreef op 29 augustus 2016 @ 19:49:
[...]
Was jij niet degene die die vluchtelingen het liefst van het bootje het water in zou schoppen? Dan snap ik dat je niet opkijkt van een racistische uitspraak meer of minder.NEE!!, maar ik ben wèl degene die jou gestaft heeft!
[...]
Was jij niet degene die die vluchtelingen het liefst van het bootje het water in zou schoppen? Dan snap ik dat je niet opkijkt van een racistische uitspraak meer of minder.NEE!!, maar ik ben wèl degene die jou gestaft heeft!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 29 augustus 2016 om 21:02
maandag 29 augustus 2016 om 21:13
quote:YellowDiamond schreef op 29 augustus 2016 @ 18:55:
[...]
O je bedoelt die totaal uit het verband gerukte post van MarianneDavids die een totaal eigen leven is gaan leiden?
Nou boehoe het is een schande ,schandalig,kom in verzet en doe aangifte van racisme en discriminatie en doodsbedreigingen.. Nee dat bedoelde ik niet.
[...]
O je bedoelt die totaal uit het verband gerukte post van MarianneDavids die een totaal eigen leven is gaan leiden?
Nou boehoe het is een schande ,schandalig,kom in verzet en doe aangifte van racisme en discriminatie en doodsbedreigingen.. Nee dat bedoelde ik niet.