Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 28 augustus 2016 @ 18:47:

[...]

Als je geanonimiseerd bent is je oude nick dus niet meer te loepen.Is niet te loepen maar je kan wel lezen waar iemand heeft gereageerd, of welke topics er geopend zijn.
quote:Tas29 schreef op 28 augustus 2016 @ 18:48:

[...]

Is niet te loepen maar je kan wel lezen waar iemand heeft gereageerd, of welke topics er geopend zijn.Nee, want die nick bestaat niet meer.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Tas29 schreef op 28 augustus 2016 @ 18:48:

[...]

Is niet te loepen maar je kan wel lezen waar iemand heeft gereageerd, of welke topics er geopend zijn.In quotes wel ja.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 28 augustus 2016 @ 18:57:

[...]

In quotes wel ja.pcies en als je dan het anonieme getal googled kun je alles nog lezen.
quote:friezinnetje2014 schreef op 28 augustus 2016 @ 18:59:

[...]

pcies en als je dan het anonieme getal googled kun je alles nog lezen.Maar als je dat er allemaal voor overhebt verdien je het ook gewoon dat je alles van iemand kunt vinden.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 28 augustus 2016 @ 19:02:

[...]

Maar als je dat er allemaal voor overhebt verdien je het ook gewoon dat je alles van iemand kunt vinden.

is soms helemaal niet moeilijk hoor. Als je weet waar iemand altijd postte, dan kun je iemand zo uit de quotes halen.

Maar ja, ik zet sowieso niet alles hier neer, dus laat ze maar loepen ;-p
quote:Solomio schreef op 28 augustus 2016 @ 19:02:

[...]

Maar als je dat er allemaal voor overhebt verdien je het ook gewoon dat je alles van iemand kunt vinden. Precies! Maar eh..... dan eh..... heb je een specifieke motivatie (eh.. welke?) of geen eigen leven. Duszzzzz
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Tas29 schreef op 28 augustus 2016 @ 18:33:

[...]

Omdat ik in het begin niet wist hoe dit forum werkte en het te persoonlijk nam. Nu ik hier een jaar zit, weet ik hoe alles in elkaar zit en ken ik iedereen een beetje en ik ben een jaartje ouder tas28 past niet bij me. En ik ben wie ik ben ik ben Tas29 volgend jaar Tas30.Dus jouw reden om in 1 jaar tijd 3 of 4 nicks te nemen is oké maar voor een ander met misschien een andere motivatie niet?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 augustus 2016 @ 20:34:

[...]

Dus jouw reden om in 1 jaar tijd 3 of 4 nicks te nemen is oké maar voor een ander met misschien een andere motivatie niet?
Even een - ongetwijfeld - ontzettend hele blonde vraag, hoor.

Stel dat ik me laat anonimiseren en verder ga onder andere naam - is de nick Bambi dan weer voor een ieder vrij voor gebruik, qua aanmaak gebruikersnaam? Dat stukje weerhoudt mij namelijk. Dat straks een gekkie gek doet onder die nick.
quote:Bambi schreef op 28 augustus 2016 @ 20:57:

Stel dat ik me laat anonimiseren en verder ga onder andere naam - is de nick Bambi dan weer voor een ieder vrij voor gebruik, qua aanmaak gebruikersnaam? Dat stukje weerhoudt mij namelijk. Dat straks een gekkie gek doet onder die nick.O joh,ik dacht dat dat al was gebeurd
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Zég!

Ga preppen, jij.
quote:Bambi schreef op 28 augustus 2016 @ 20:57:

Stel dat ik me laat anonimiseren en verder ga onder andere naam - is de nick Bambi dan weer voor een ieder vrij voor gebruik, qua aanmaak gebruikersnaam? Dat stukje weerhoudt mij namelijk. Dat straks een gekkie gek doet onder die nick.Volgens mij blijft die nick geblokkeerd.
Kan iemand het even voor me testen met hun oude nick? Of al eens getest?
De oude nick blijft geblokkeerd.
quote:hatsetats schreef op 28 augustus 2016 @ 20:59:

[...]

O joh,ik dacht dat dat al was gebeurd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Bambi schreef op 28 augustus 2016 @ 21:01:

Zég!

Ga preppen, jij.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
God, wat zijn sommige forummers toch irritant.
quote:Woll_Stone schreef op 28 augustus 2016 @ 21:48:

God, wat zijn sommige forummers toch irritant. [afbeelding]Eens!
quote:hatsetats schreef op 28 augustus 2016 @ 16:13:

Waarom lees ik 'Hoe heet jouw kut' ipv 'Hoe heet jouw kat?'
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Goh, een perma voor racisme.
quote:Phaedra_ schreef op 29 augustus 2016 @ 18:28:

Goh, een perma voor racisme.Zal wel een soort opeenstapeling van zijn. Over Somaliërs mag je meestal zeggen wat je wil hier.
quote:Het-groepje schreef op 29 augustus 2016 @ 18:42:

[...]

Zal wel een soort opeenstapeling van zijn. Over Somaliërs mag je meestal zeggen wat je wil hier.Ja? Hoezo?
Je mag wel zeggen dat je blij bent dat je een schietbrevet hebt, hahaha en dat je het wel wist als je wat Somaliers in een bootje zag, hahaha.

Dat was écht een goede grap over het doodschieten van bootvluchtelingen. Man, wat moest ik daar om lachen. Ha. Ha. Ha.
quote:barbaracartland schreef op 29 augustus 2016 @ 18:49:

Je mag wel zeggen dat je blij bent dat je een schietbrevet hebt, hahaha en dat je het wel wist als je wat Somaliers in een bootje zag, hahaha.

Dat was écht een goede grap over het doodschieten van bootvluchtelingen. Man, wat moest ik daar om lachen. Ha. Ha. Ha.

O je bedoelt die totaal uit het verband gerukte post van MarianneDavids die een totaal eigen leven is gaan leiden?

Nou boehoe het is een schande ,schandalig,kom in verzet en doe aangifte van racisme en discriminatie en doodsbedreigingen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven