Zwanger worden ronde 12+ (+MM)

18-07-2016 10:57 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met deel 2 van het topic zwanger worden ronde 4+!

Iedereen kan meeschrijven die heel graag zwanger wilt worden, maar helaas al (veel te lang) bezig is.

De titel zegt het al, 12 maanden+ en/of medische molen.

Linkje naar: Deel 1!
Naam Leeftijd (v/m) Gestart Status NOD Bijzonderheden
Samoa_ 34/34 Juli 2015 12x clomid, 6x IUI, ICSI poging 1 mislukt. Primolut tm 23 okt, decapeptyl va 20 okt, Gonal 225 EH va 1 nov, FM 8 nov - Geen oorzaak gevonden
Tinkerbell1233 25/27 Augustus 2015 Vriend slechte kwaliteit zaad - IUI traject 31mei BBZ 'Nov16 (iui2)
Mariskam198 31/33 Oktober 2015 Februari 2017: geopereerd verklevingen, rechtereileider verwijderd - -
Groenebroek 33/32 Ronde 38 MMM tijdelijk stop gezet - -
Lauwie 27/28 Ronde 14 Testosteron supplementen voor man, anders over een paar maanden starten met ICSI-traject 3-5 Slechte zaadkwaliteit
Pollewop 28/29 Okt 2015 4e ronde IUI-D, 3x 150mg clomid, nu puregon! 28-10 PCOS & azoospermie. Tese mislukt. Door met donorzaad
Vanessakusje1987 30/42 - - - -
Elianora 29/30 jan 2016 8e ronde met Clomid & 1e ronde met Menopur - PCOS en moeilijk te stimuleren

Er is altijd ruimte voor nieuwe meeschrijvers!

Uilenkopje & Spurr: we hebben jullie al geruime tijd niet op het forum gezien, daarom hebben we jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd meer dan welkom om weer mee te schrijven!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:12
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
36.97% gewijzigd
Jeetje wat gaat het snel hier! Afgelopen 2 dagen non-stop op pad geweest en helaas geen tijd gehad om te reageren maar nu weer helemaal bij!

@ Lieksie & Groene Broek: Wat balen dat de ms er weer te vroeg is..

Gaan ze de clomid nu ophogen groene broek of heeft de arts daar nog niets over gezegd?

@ Rosalie: Jeetje wat verschrikkelijk van je vriendin! Zet je inderdaad wel even terug in de realiteit, het wachten is moeilijk maar een kindje verliezen wat er al is afschuwelijk lijkt me..

Je gaf aan ook altijd al helemaal zwanger-proef te eten tussen ovulatie en NOD, lijkt me best al een opgave. Vraag me af of meer meiden dat hier doen? Ik zelf laat alleen alcohol staan, maar eet verder nog gewoon alles.

@ Fiep: Lastig dat je zoveel verschillende symptomen hebt, wanneer is ook alweer je NOD? Kan hem in de tabel niet vinden. Kan bloeding innesteling zijn?

@ Bam: al een vaste smiley gehad? Zelf gebruik ik de ov testen van de kruidvat van €13,- voor 7 testen, wat goedkoper en ik kan er zelf (gelukkig) altijd mijn eisprong mee terug vinden, misschien een financieel wat aantrekkelijker idee? Voor deze ronde heb ik ook testen gekocht van Big Bazar. Heel goedkoop maar weet nog niet of het wat is, zal het laten weten haha.

@ Tinkerbell: googlen is lastig he met dat soort steken, heb je meteen ergens een gezwel of ben je al 8 maanden zwanger?! En het enige wat je altijd maar weer kan doen is wachten.. Succes! Hoop dat je vannacht wat beter gaat slapen. Misschien ook te maken met de warmte?

Hier gaat het zijn gangetje, ms loopt op zijn einde wat ik altijd erg fijn vind omdat ik dan het gevoel het toch weer echt te kunnen gaan beginnen met een nieuwe ronde.

Afgelopen weekeind vertelde een van mijn beste vriendinnetje dat ze zwanger is. Ze weet dat wij al een tijd bezig zijn en vond het lastig om te zeggen dat het bij haar de 2e ronde meteen raak was.

Uiteraard wel echt leuk, maar vond het zelf niet zo tof dit op een feestje te horen met allemaal andere mensen erbij die het niet mogen weten nog (is pas net 6 weken). Paar tranen weg geslikt en door gegaan..

Verder vandaag heerlijk opgepast op mijn 4 weken oude neefje, beetje oefenen en een dagje knuffelen
Uilenkopje, ik gebruik normaal de dipsticks van zwangerenkids maar wilde om de frisse moed die ik had te bestempelen een keer de clearblue's gebruiken. Zo van; ik ga ervoor deze ronde! Overigens is geld het probleem niet, maar ben het met je eens dat het zonde is om ze elke maand te gebruiken als je langer bezig bent. Toch bedankt voor je tip Hoewel ik nu ik het bereken goedkoper uit ben met de 20 testen (normale digitale, die roze) van clearblue voor 35 euro, dan jij met 7 testen voor 13 euro. Maar maakt verder niet uit, als we dan maar zwanger raken!!
Haha Bam zo goed heb ik opgelet
Hahaa maakt niet uit, we schrijven ook met zoveel. Ik kan het ook niet allemaal bijhouden hoor, en alle tips zijn welkom!
Eindelijk een vaste smiley

Donor komt vnvd en morgen nog een keer, net meteen geappt deze ronde is het raak ben er helemaal klaar mee

Vandaag weer aan het werk na 3 weken vakantie
Jeeeh
succes BAM!
Go BAM!!
Thnx! Ik heb goede hoop deze ronde. Het moet toch een keer raak zijn he, en met negativiteit schiet niemand iets op duimen draaien!
@Bam, positief blijven is inderdaad de boodschap!

@Rosalie, wat een triestig nieuws.. Ik moet zeggen dat ik er serieus niet goed van was om dat te lezen. Dat zou niemand mogen meemaken.. Sterkte aan jou en je vriendin.

@Uilenkopje, ik snap dat dat een moeilijke situatie is toen je vriendin vertelde dat ze zo pril zwanger is. Je mag ook best even verdrietig zijn daarover en dat zal zij ook wel begrijpen. Dat maakt niet dat jij minder blij bent voor haar. En fijn dat je zo kan genieten van de tijd met je neefje!

Ik heb vandaag nog geen verdere duidelijkheid. Kortste cyclus tot nu toe was 26 dagen, de langste 30 en zit nu op dag 28, dus kan niet met zekerheid zeggen wat mijn nod is. Ik gok dat mijn nod tussen zondag 28/8 (cyclus van 26 dagen) en donderdag 1/9 (cyclus van 30 dagen) ligt. Dat beetje bloed eergisteren had ik op 12 dpo en nu is het 14dpo. Ik kan het alleen maar hopen dat het een innesteling zou zijn maar dat lijkt me precies wel wat laat. Ik heb ook totaal geen idee of testen wel of geen zin heeft. Je hoort wel eens dat sommigen pas heel laat een positieve test hadden dus ergens heb ik daar nog hoop op. Maar ik weet het niet.. Aaaaaaaahhhh
12 dpo zou je positief moeten (kunnen) testen. Als ze later positief testen hebben ze ook later een eisprong gehad of zie ik dat verkeerd? Gelukkig geen ervaring met onregelmatige cyclussen Ik had wsl al een (aantal) keer getest als ik jou was geduld is niet mijn sterkste kant
Ik had de vorige keer op een zondag een positieve ovulatie test dus m'n nod op maandag 2 weken daarna gezet. Ik testte toen zaterdags duidelijk positief, nog geen knaller maar onmiskenbaar positief
Ik heb geprobeerd mezelf in de tabel te zetten maar zag vanalle tekens en symbolen waar ik niet aan uit kon, dus heb ik het maar snel terug gesloten.

Zou iemand de tabel kunnen updaten en mijn gegevens er kunnen inzetten?

Leeftijd ik: 28

Leeftijd man: 31

Nu nog in ronde 9

NOD: 1/9

Geen bijzonderheden
Bam, ik heb ook al getest gisteren en vandaag en was negatief dus ik denk ook niet dat het raak zal zijn deze maand, maar je weet nooit he:D Ik heb daar ook geen geduld voor hoor:D We zullen nog even moeten afwachten.
O zo.. Dacht dat je nog niet getest had maar dan is het nog even spannend idd! Wellicht alsnog positief
Heb je erin gezet fiep
Fiep toch nog een beetje spannend dus, sterkte!

Rosalie wat een naar verhaal!

Bam zet em op!

Het was hier nog vrij rustig, maar de rode vloed heeft zich zojuist volledig aangediend. Denk dat ik even een tijdje wat minder mee schrijf. Wanneer je cyclus zo met echo's om de dag gemonitoord is en je zeker weet dat je de goede momenten hebt benut is het extra k** als het dan toch weer niet gelukt is. Aan de andere kant, we benutten al twee jaar lang de goede momenten dus waarom zou het nu wel raak zijn.

Bleggg ik zit op mn werk en ik voel me k**. Gelukkig morgen lekker thuiswerken en smiddags een bezichtiging van potentiele kopers voor ons huis dus dan heb ik wel afleiding.

Andere dames op het wachtbankje nog veel sterkte!
Zwaar klote Groenebroek
Groenebroek wat kut

Snap helemaal als je even wat afstand wil van het hele gebeuren, tis verdomme ook niet niks! Al zolang bezig, de juiste momenten en dan geen plakker.. Jank t er vanavond maar lekker uit meid .
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Groenebroek, wat k*t.. Afleiding zoeken is inderdaad misschien nog wel het beste wat je momenteel kan doen. Ik ben net zowaar brownies aan het bakken om mijn gedachten te verzetten terwijl ik absoluut helemaal geen bak-mens ben. Ik bewonder je om wie je bent en hoe je erin staat. Het hele proces heeft een grote invloed op je hele leven. We gaan er vanuit dat het ieder van ons hier op het forum overkomt dat we vroeg of laat een positieve test hebben, ook jij!
Ik ben ongesteld.
Aaah nee Pollewop, jij ook al meis.. . Sterkte
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
@Pollewop, o nee.. Wat jammer. Sterkte en knuffel! Elke cyclus weer een nieuwe kans lieverd

We lopen wel allemaal lekker gelijk precies.. Bij mij is het een uurtje geleden ook doorgekomen.. :(

Het is balen maar ben wel rustiger nu dat ik zekerheid heb en ook rustig kan uitkijken naar ons eerste gesprek met de praktijk die ons zal begeleiden van kinderwens tot bevalling. Het feit dat die afspraak gepland staat geeft me een houvast en moed om er niet te lang mee in te zitten. Want we moeten er allemaal gewoonweg van uit blijven gaan dat het lukt!
Aaahhh Pollewop en Fiep wat jammer, kunnen we met z'n drieeen brullen vanavond.
Het is erg maar klinkt ook wel beetje grappig . Gedeelde smart is halve smart zeker..?

Ik ga een stukje warme brownietaart eten om de teleurstelling weg te spoelen. En met het tweede stuk -iets minder warme - brownie ga ik terug hoopvol uitkijken naar de volgende cyclus:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven