Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik zie het ook weer eens niet.
Haidiehoo wat een gezelligheid hier!

Vergeet je je borrel niet Eow Vervelend dat Eowman niet lekker in z`n velletje zit Hier nog zo 1, frustrerend dat je er niet echt iets aan kunt veranderen voor `m...

Vish, ik wil fotobewijs van kerststal und so. Wij hebben huis in fases aangekleed en boom afopgetuigd. Tis nu erg klef en familie-achtig enzo Sjafs vrienden lachen zich helemaal suf om de sudden change

Fijn dat Vito opknapt Blijft jammer van jullie weekendje, maar snel een nieuwe plannen!

Ik heb weekendboodschappen al binnen, applaus voor mezelf. Vanmorgen ook wezen kennismaken op nieuw kdv en ik stond versteld van het hoge gehalte geitenwollen-sokken-met-wollen-coltrui leidsters. Oh nee, excuus: pedagogisch medewerksters En dat wordt dan overal met PM afgekort En ik moest telkens aan SV denken
Ze doet een 90 graden hoek maken met voet t.o.v. been
Gaan we boomfoto`s posten?
Ik moet weer minder gaan snoepen; ik heb vandaag een jurkje aan en mijn buikkwab roept heeeeeeel erg hard om aandacht nu. Helaas was ik zo dom om een doos belgische bonbons te kopen en die blijven me maar roepen vanuit de snoepla
Gááp. Zat net lekker met de kaarsjes aan en een kopje warme choco op mijn zitzak, met een muzakje op de achtergrond, ben ik in slaap gevallen

Straks borrel

Ik zie voet ook niet.
Kwijl.

Ik vind hem zo leuk

Zitzak en muzakje
Kess en Star: even F11 indrukken (en daarna opnieuw voor gewoon scherm) en tadaaa: rare omgebogen voet.

Ik heb verloren, dubbel eigenlijk:

- morgen pas een kerstboom

- vanavond chili con carne.

Tsskkkpffff
Peas on earth!
F11 doet hier niets hoor Erwtje.
Wat is dat voor melkmuil Eow?
F11 geeft me slechts een milimeter meer zicht op achtergrond plaatje.
quote:Vishnu schreef op 12 december 2008 @ 12:54:

Lag vorig jaar nog Bob de Bouwer met Maria in de kerststal, nu zit er een actionman bovenop met een kruisboog .

(bovenop de stal of bovenop Maria?? )

Wij hadden vroeger thuis jarenlang een soort gebocheld zwart monster in de stal staan. De zwarte koning was ooit gebroken en mijn zus had toen als 5 jarige een nieuwe gemaakt van Das Pronto. Alle beeldjes waren van fijn porcelein met serene zachte kleuren en daartussen stond dus die kleiklomp met knalblauwe kleding en een felgele kroon
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wij hebben de LP-kerststal

Ik gaat effe m`n ziel laten knijpen, laterrrr
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik probeer die voet te plakken maar lukt niet. Ik moet afwassen dus als jullie nog iets geplakt willen hebben
Melkmuil. Hij is léuk Star. Maar volgen jou klinkt hij als Enrique Eglesias. Maar kort samengevat: ik kan het er wel op.
En hij heeft tenminste geen kaal hoofd en witte oudemannenhangbillen
Action Man roels! Doet wel een béétje af aan het vredige plaatje Maar geeft de huidige toestand in Israel wel goed weer

Deze beter Star?
Speelt lekker handig met zo'n slang

Hmm, F11 doet 't bij mij wel, maar ik weet dan weer niet hoe ik daar een plaatje van moet plakken.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 december 2008 @ 11:15:

De bied

Het bleek toch wel veel van t goede pff. Even bieb en even gemeente. Een uurtje weggeweest, maar nu dus hoofdpijn en wat verhoging. Dat was net weg. Ga t maar nog rustiger aan doen weer dus.

Even bijlezen verder. Chica kijkt even een prinsessen DVD. Tekenfilm Sissi. En ik maar naief denken dat het niet erger kon dat Disneyprinsessen en Barbie DVD's Geloof me, t kan altijd nóg erger
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Eowynn_ schreef op 12 december 2008 @ 15:00:

Action Man roels! Doet wel een béétje af aan het vredige plaatje Maar geeft de huidige toestand in Israel wel goed weer En ook al zo'n mooi hek eromheen
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 december 2008 @ 15:14:

Speelt lekker handig met zo'n slang

Hmm, F11 doet 't bij mij wel, maar ik weet dan weer niet hoe ik daar een plaatje van moet plakken.Dan moedde gij dat ploatje in fotoalbum plakken en dan linken.
Hahahaaaa Inad met je prinsessenhaat. je bent gewoon jaloers op al die blonde prinsesjes. En wat krijg je het op je brood!!

(Hoop heel erg dat ditzelfde niet hier gaat gebeuren maar dan met Winnie de Schijtbeer.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven