Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Oh, das lekker rustig .

En Wup... lijkt die met GRex bezig te zijn?

Had ik trouwens nog gezegd dat TRex me laatst uitnodigde voor een soort turkse Hyves. Of ik z'n hyves-vriend wilde worden:

Was wel weer 't eerste levensteken dat ik kreeg. Hoop dat het daarbij blijft....
Peas on earth!
Erwtje, boterspul gewoon een beetje uitsmeren.

Inad Wat schrikken is dat zeg. Gaat het nu weer? Bah, is niet leuk.

Grex is stom. Zo.

Eowman moet idd opgevrolijkt vanwege baan en algehele drukte. Zit niet zo lekker in zijn vel geloof ik.

Gelukkig dat Vito weer wat beter is. Hopelijk morgen weer helemaal de man. Of in ieder geval wat meer.

Brummetje spoort niet. Vanmorgen een paar pagina's gelezen, maar ik begín er niet eens aan.

Niburu is idd cool Star, ultiem vermaak. Al kan ik me er enorm over opwinden dat er zulke domme mensen rondlopen In oktober hadden ze al voorspeld dat er aliens zouden landen, met persconferenties en al. Na de betreffende datum bleef het opeens stil

Juna is raar. Wil geen sticker als ze op het potje geplast heeft, maar een plakbandje Tuurlijk schat...

Is overdag opeens helemaal zindelijk sinds het kwartje gevallen is tijdje terug
Blauwe kaas is níet lekker. Had laatst voor het eerst een quiche waarop ik het niet heel vies vond Maar over het algemeen is het góór.
Ja lachen was dat, dat was The Federation of Light, en die kwamen in pies

Plakbandje Maar voor Juna.
Ik heb geloof ik gemist wat Niburu is. Klinkt als een Afrikaanse volksstam van 'Groeten uit de rimboe' ofzo.

Plakbandjes wel budgetvriendelijk van Juna

Zindelijk is goed!

Ik ga zo slaaaaapen.
Peas on earth!
Check topic op overige over de wereld die in 2012 vergaat. www.niburu.nl Lol gegarandeerd.
Hmmmm nu ik bezig ben met mijn projectje 'lekker in slaap vallen' denk ik dat ik die site morgen even bestudeer, want ik word er vast te wakker van omdat ik er hard om moet lachen
Peas on earth!
Verstandig Erwtje Trusten.

Brummetje is vermoeiend, ik begin er maar niet aan, 160 pagina's. Erwtje wel hilarisch daar

Heb morgen borrel van werk. Maar vergeet het steeds. Maak steeds allerlei dagplanningen in mijn hoofd en dan denk ik 'oh, maar ik heb een borrel' en dat dan zo'n 2x per uur
Goedemorgen!

Eow, je hebt een borrel vandaag. Just in case...

Plakbandje is geweldige vondst van Juna. Soort retro alternatieve beloning. Cute!
Loretta is De Mol. Punt.
Eow, vergeet je je borrel niet?

Brum ís ook vermoeiend. Ik vind Mastermind en Sprokkelientje echt érrug grappig daar

Mijn weekend is begonnen, maar ik voel me nog een beetje

Ik val tegenwoordig vurrukkuluk in slaap, maar word steeds midden in de nacht wakker. Vannacht rond 4 uur, en dan slaap ik dus nog maar heel licht. Irritant.

Dit weekend gaan we een kerstboom kopen

Hoest met Vito?
Peas on earth!
Fijn dat slapen iets beter gaat Erwtje, nu nog leren doorslapen Gewoon laten huilen zeg ik altijd maar, dan komt het vanzelf goed

Hoe is het met je hijger Kess? Beetje beter vandaag?

Ik word altijd sjagerijnig van Xan als ik wakker ben 's nachts, want dan hoor ik 'm ademen en dat stoort me.
Peas on earth!
Tss, kan 'ie daar niet eens even rekening mee houden....

Belachelijk, beetje ademen.....

Wat een nare man, zo ademen midden in de nacht.
Die asperges van MasterMind, ben bijna in tranen
Jaaaa, Mastermind is ook zóó grappig in dat topic

En ja, ik vind ook dat Xan toch wel rekening met míj kan houden 's nachts. Heel flauw
Peas on earth!
Heb het topic waar jullie het over hebben niet gelezen. Ga ik ook niet doen. Maar jullie commentaren hier maken dat ik toch nieuwsgierig wordt....

Erwtje leren doorslapen

Hijger gaat beter, koorts flink gezakt. Ab slaat dus aan, vanaf nu weer stijgende lijn!
Loretta is De Mol. Punt.
Fijn, die stijgende lijn

Gelukkig ook dat de koorts flink gezakt is!

Erwtje moet zeker leren doorslapen , want 't klinkt grappig, maar 't is erg irritant om om 04.00 uur wakker te worden en alleen nog maar half/licht/nauwelijks te slapen

Ik heb allemaal leuke studiegidsen voor leuke opleidingen/trainingen op de deurmat
Peas on earth!
quote:Star schreef op 12 december 2008 @ 10:04:

Wat een nare man, zo ademen midden in de nacht.

en lachen doet pijn aan hoofd

Maar, dus, Erwt, ben benieuwd. Houd het in pijnlijk achterhoofd, als ik niets te doen heb: brumtopic lezen, of niburusite of beide

Juna, wooow, wat goed Plakband leuk

Oja, Eow heeft dus een borrel vandaag

Ik voel me stuk beter. Ga wel voorzichtig doen. HA kan maandag ochtend pas.

Chica en ik gaan naar de bied. Tis weer warme choco tijd. En even langs de gemeente want moet me nog inschrijven hier bij ierenhuis.

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
En voor Vito
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Is dat leuk, de bied?

Fijn dat het iets beter gaat Inad.

En dat Vito het ook weer beter doet.
De bied
Peas on earth!
Vannacht ook goed gegaan met Vito Kess?
Blondje vroeg zich af waarom internet overleden was. Maar ja, moet je niet de stekker eruit trekken om de kerstverlichting erin te doen

Peuters zijn schattig, Juna vroeg net toen ik mijn neus snoot: mama, mag ik jouw snottebel zien? Raar kind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven