Het theehuis
donderdag 11 december 2008 om 21:33
donderdag 11 december 2008 om 22:23
Erwtje, boterspul gewoon een beetje uitsmeren.
Inad Wat schrikken is dat zeg. Gaat het nu weer? Bah, is niet leuk.
Grex is stom. Zo.
Eowman moet idd opgevrolijkt vanwege baan en algehele drukte. Zit niet zo lekker in zijn vel geloof ik.
Gelukkig dat Vito weer wat beter is. Hopelijk morgen weer helemaal de man. Of in ieder geval wat meer.
Brummetje spoort niet. Vanmorgen een paar pagina's gelezen, maar ik begín er niet eens aan.
Niburu is idd cool Star, ultiem vermaak. Al kan ik me er enorm over opwinden dat er zulke domme mensen rondlopen In oktober hadden ze al voorspeld dat er aliens zouden landen, met persconferenties en al. Na de betreffende datum bleef het opeens stil
Juna is raar. Wil geen sticker als ze op het potje geplast heeft, maar een plakbandje Tuurlijk schat...
Is overdag opeens helemaal zindelijk sinds het kwartje gevallen is tijdje terug
Inad Wat schrikken is dat zeg. Gaat het nu weer? Bah, is niet leuk.
Grex is stom. Zo.
Eowman moet idd opgevrolijkt vanwege baan en algehele drukte. Zit niet zo lekker in zijn vel geloof ik.
Gelukkig dat Vito weer wat beter is. Hopelijk morgen weer helemaal de man. Of in ieder geval wat meer.
Brummetje spoort niet. Vanmorgen een paar pagina's gelezen, maar ik begín er niet eens aan.
Niburu is idd cool Star, ultiem vermaak. Al kan ik me er enorm over opwinden dat er zulke domme mensen rondlopen In oktober hadden ze al voorspeld dat er aliens zouden landen, met persconferenties en al. Na de betreffende datum bleef het opeens stil
Juna is raar. Wil geen sticker als ze op het potje geplast heeft, maar een plakbandje Tuurlijk schat...
Is overdag opeens helemaal zindelijk sinds het kwartje gevallen is tijdje terug
donderdag 11 december 2008 om 22:29
Check topic op overige over de wereld die in 2012 vergaat. www.niburu.nl Lol gegarandeerd.
donderdag 11 december 2008 om 22:38
vrijdag 12 december 2008 om 09:33
Eow, vergeet je je borrel niet?
Brum ís ook vermoeiend. Ik vind Mastermind en Sprokkelientje echt érrug grappig daar
Mijn weekend is begonnen, maar ik voel me nog een beetje
Ik val tegenwoordig vurrukkuluk in slaap, maar word steeds midden in de nacht wakker. Vannacht rond 4 uur, en dan slaap ik dus nog maar heel licht. Irritant.
Dit weekend gaan we een kerstboom kopen
Hoest met Vito?
Brum ís ook vermoeiend. Ik vind Mastermind en Sprokkelientje echt érrug grappig daar
Mijn weekend is begonnen, maar ik voel me nog een beetje
Ik val tegenwoordig vurrukkuluk in slaap, maar word steeds midden in de nacht wakker. Vannacht rond 4 uur, en dan slaap ik dus nog maar heel licht. Irritant.
Dit weekend gaan we een kerstboom kopen
Hoest met Vito?
Peas on earth!
vrijdag 12 december 2008 om 10:44
vrijdag 12 december 2008 om 10:54
Fijn, die stijgende lijn
Gelukkig ook dat de koorts flink gezakt is!
Erwtje moet zeker leren doorslapen , want 't klinkt grappig, maar 't is erg irritant om om 04.00 uur wakker te worden en alleen nog maar half/licht/nauwelijks te slapen
Ik heb allemaal leuke studiegidsen voor leuke opleidingen/trainingen op de deurmat
Gelukkig ook dat de koorts flink gezakt is!
Erwtje moet zeker leren doorslapen , want 't klinkt grappig, maar 't is erg irritant om om 04.00 uur wakker te worden en alleen nog maar half/licht/nauwelijks te slapen
Ik heb allemaal leuke studiegidsen voor leuke opleidingen/trainingen op de deurmat
Peas on earth!
vrijdag 12 december 2008 om 10:55
quote:Star schreef op 12 december 2008 @ 10:04:
Wat een nare man, zo ademen midden in de nacht.
en lachen doet pijn aan hoofd
Maar, dus, Erwt, ben benieuwd. Houd het in pijnlijk achterhoofd, als ik niets te doen heb: brumtopic lezen, of niburusite of beide
Juna, wooow, wat goed Plakband leuk
Oja, Eow heeft dus een borrel vandaag
Ik voel me stuk beter. Ga wel voorzichtig doen. HA kan maandag ochtend pas.
Chica en ik gaan naar de bied. Tis weer warme choco tijd. En even langs de gemeente want moet me nog inschrijven hier bij ierenhuis.
Wat een nare man, zo ademen midden in de nacht.
en lachen doet pijn aan hoofd
Maar, dus, Erwt, ben benieuwd. Houd het in pijnlijk achterhoofd, als ik niets te doen heb: brumtopic lezen, of niburusite of beide
Juna, wooow, wat goed Plakband leuk
Oja, Eow heeft dus een borrel vandaag
Ik voel me stuk beter. Ga wel voorzichtig doen. HA kan maandag ochtend pas.
Chica en ik gaan naar de bied. Tis weer warme choco tijd. En even langs de gemeente want moet me nog inschrijven hier bij ierenhuis.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook