Welkom (ex)Libelle forummers!
woensdag 31 augustus 2016 om 22:41
Vandaag is dan de laatste dag aangebroken voor het Libelle forum. Ik kan me voorstellen dat je niet zomaar van de een op andere dag zonder forum kunt. Dus hier kun je afkicken of een nieuwe forumcarriere starten. Dus alle ex-Libelle forummers van harte welkom en veel ViavForum plezier!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
woensdag 31 augustus 2016 om 22:44
woensdag 31 augustus 2016 om 23:01
quote:DidiRidi schreef op 31 augustus 2016 @ 22:48:
Nou, het begint al goed. Dit topic is alvast langer dan welke topic op het libelle forum dan ook.
Ho Ho!
Blaf Miauw..... de hit bij de drakenvlieg. Menig lachbui bij gehad hoor!
goede morgen vriendjes ,ik kom jullie eveneen fijne dag wensen
mijn moeder gaat werken en boodschappen doen en ik ga met mijn vader op het huis passen .
knuf van Binkie.
Reactie:
hallo allemaal
ben benieuwd of er wat geregeld wordt voor je binkie
ha je plaatje had een verassing er onder hihihihihi
ik ben lekker aan het buiten spelen
het is mooi weer en ook droog
knuf van nikis
hallo vriendjes
hebben ze bij mij toch allemaal buizen voor de deur gezet mijn moeder zei dat het steigers zijn en dat ze de stenen schoon gaan maken nou ja zeg gelukkig kan ik er wel goed onder door maar nou hebben ze ook de ramen dicht geplakt kan ik niet eens naar buiten kijken
ik ga maar aan een bakkie katkoffie
http://forum.libelle.nl/f ... -/list_messages/37631/105
Nou, het begint al goed. Dit topic is alvast langer dan welke topic op het libelle forum dan ook.
Ho Ho!
Blaf Miauw..... de hit bij de drakenvlieg. Menig lachbui bij gehad hoor!
goede morgen vriendjes ,ik kom jullie eveneen fijne dag wensen
mijn moeder gaat werken en boodschappen doen en ik ga met mijn vader op het huis passen .
knuf van Binkie.
Reactie:
hallo allemaal
ben benieuwd of er wat geregeld wordt voor je binkie
ha je plaatje had een verassing er onder hihihihihi
ik ben lekker aan het buiten spelen
het is mooi weer en ook droog
knuf van nikis
hallo vriendjes
hebben ze bij mij toch allemaal buizen voor de deur gezet mijn moeder zei dat het steigers zijn en dat ze de stenen schoon gaan maken nou ja zeg gelukkig kan ik er wel goed onder door maar nou hebben ze ook de ramen dicht geplakt kan ik niet eens naar buiten kijken
ik ga maar aan een bakkie katkoffie
http://forum.libelle.nl/f ... -/list_messages/37631/105
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.