Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
En svp direct verslag uitbrengen he....
Ohja donderdag, tis eindelijk donderdag liefblond

Ik heb schitterende nieuwe lingerie gekocht, en hem dat vast laten weten via sms toen hij gister op zijn werk zat en ikke thuis, haha Hopelijk kan ie volgende week komen kijken (en aankomen)

Komende tijd werken we niet veel samen, maar even beter ook denk ik, want wel heel spannend maar ook erg onrustig hoor!

Denk dat we wel een nieuwe afkorting in kunnen voeren op het forum, naast SV ook SC (collega) Want ik zat wel eens te denken wat hij nou is, ik heb besloten dat hij mijn SC is
@ geheim, wat een goed motto heb je!
Ja, liefblond, verplicht direct verslag uitbrengen hier!

Toy, wanneer zie jij je SV/SC weer?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Morgen en overmorgen werk ik met hem samen.

Maar hier thuis, hopelijk woensdag!
Is ie al weg Liefblond, of ben je nog volop aan het....eh, thee drinken met hem?

Wat is die van mij toch ook een hork. Stuur ik hem eergisteren voor het eerst in mijn leven een naaktfoto. Echt nog nooit gedaan, denk je dat ik een reactie krijg? Tuurlijk niet!!!

Goed, het is een man, maar dit is niet normaal.

Tip voor alle heren: als een dame je een foto stuurt van zichzelf, dan reageer je daarop. Op complimenteuze wijze, ook dat nog...
Misschien is hij erin gebleven, Geheim?
Of misschien had ie zn bril niet op?
Hij heeft wel een nieuwe Iz. Of zou hij er nu een met een pleister hebben?
Hahaha, als hij niet snel reageert gaat hij op meerdere plaatsen pleisters nodig hebben.
Oooooo wat was dat lekker zeg.. Uuuuuuuuren en uuuuuren hete geile sex, geen gezeur, we gingen voor één ding. En het klikte prima op dat vlak. Hij had ook gewoon geregeld dat we bij zijn moeder (hoe erg?) in huis terecht konden die een avondje weg was en zijn compleet los gegaan.

*geniet na*
Hey LB, hardstikke goed joh dat het zo leuk was.

Bij zijn moeder in huis is idd iets minder sexy, maar ik kan me voorstellen dat je daar op een gegeven moment niet meer aan denkt.

Leuk dat je braaf direct verslag uitbrengt trouwens.

Ga maar lekker even nagenieten.
Ben dan ook héél braaf

Hij heeft trouwens wel een erg rijke moeder, het huis was prachtig.. dus heb niet lang geklaagd. Kreeg zelfs champie. Jaja, was echt een heel nare avond...
Nog reactie inmiddels trouwens, geheim?
Nou, dat kan ik me voorstellen zeg. Vervelend.

Wat heeft hij in godsnaam tegen zijn moeder gezegd waarvoor hij het huis nodig had?
Nog geen reactie, maar hij is aan het werk nu.
Zij wist van niks, was haar standaard avondje kaarten. Hij stond dan ook braaf onze glazen af te wassen en andere sporen uit te wissen, haha.
Kan toch echt NIET zo zijn dattie niet reageert?? Een man niet reageren op een naaktfoto???!! *ik grom even met je mee*
quote:geheim1972 schreef op 11 december 2008 @ 23:27:

Hahaha, als hij niet snel reageert gaat hij op meerdere plaatsen pleisters nodig hebben.

Misschien is ie sprakeloos...

@LB - Fijn dat je een heerlijke avond hebt gehad!
Stuur maar hoor geheim, ik zal reageren zoals gewenst

Ik vind het wel een gewaagde actie overigens.

Verder dan glamour foto's heb ik niet gekregen.

Hij had idd wel aandacht eraan mogen besteden dus.
LB, heerlijk dat je zo'n fijne avond gehad hebt!!! Net als in dat liedje van John Legend, PDA. (We'll take a visit to your momma's house, creep to the bedroom when your momma's out, maybe she'll hear it when we scream and shout....)

Geheim, dat kan toch echt niet? Heeft hij nog steeds niet gereageerd??? Ik zou hem vast een doosje pleisters sturen, hoor!
Hahaha, wat leuk dat jullie allemaal zo geschokt zijn dat hij niet reageert. Ik had het eerlijk gezegd al niet eens verwacht. Dat maakt het niet minder irritant, maar ik ben iig niet teleurgesteld.

Het stomme is ook dat ik weet dat hij er blij mee is, de volgende keer dat ik hem zie zegt hij er wat over, maar het komt gewoon niet in hem op om te mailen erover.

Bovendien wist hij al dat die foto eraan kwam, want hij had er zelf om gevraagd, dan is de noodzaak tot reageren al helemaal ver te zoeken.

@ HvJ: Ja ja, komt goed hoor. Hou je mailbox vooral in de gaten....
maar toch, geheim, ik zou echt enorm teleurgesteld zijn als ik zoiets zou doen, dat vind ik namelijk zo iets ontzettend intiems. Ik vind dat hij iig een 'ontvangstbevestiging' had kunnen sturen, haha!

(Ik geloof ook niet dat ik dat ooit zou doen, ben veel te bang dat die foto uiteindelijk een eigen leven gaat leiden op internet, ik zie dat denk ik teveel als ammunitie mocht er ooit met modder gegooid moeten worden).
En ontvangstbevestiging, da's bijna nóg erger dan geen reaktie .

Maar dan stuur je toch een foto zonder je hoofd erop MT. Of je moet veel tattoos hebben, dan is het weer lastig...
Mijn hoofd stond er idd niet op.

En wat dat betreft vertrouw ik mijn sv dan wel weer blindelings.

En GND, ik geloof idd dat zo'n droge bevestiging van ontvangst nog vervelender is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven