Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 1 september 2016 om 20:26
Volgens mij is ze niet zwanger maar wil ze dat graag worden. Maar wat een naar mens is dat zeg. Ik heb haar niet op de negeer en gelukkig maar want heb daardoor die TO met nieuwe vriend van mams kunnen waarschuwen dat ze niet op haar voorstel om irl te ontmoeten.
En ik heb haar ook meerdere keren gestaft, dood eng mens.
En ik heb haar ook meerdere keren gestaft, dood eng mens.
donderdag 1 september 2016 om 20:57
quote:*-_lilith_-* schreef op 01 september 2016 @ 14:07:
Ik zit net dit topic te lezen:
NIEUWE VRIEND MOEDER, ZIJN GEDRAG ACCEPTEREN?
Vind één forumster best eng bezig daar.
Ze doet me een beetje denken aan iemand die hier nog niet zolang geleden een perma gekregen heeft. Ik hoop maar dat ik het fout heb.Kannie vinden, linkje iemand?
Ik zit net dit topic te lezen:
NIEUWE VRIEND MOEDER, ZIJN GEDRAG ACCEPTEREN?
Vind één forumster best eng bezig daar.
Ze doet me een beetje denken aan iemand die hier nog niet zolang geleden een perma gekregen heeft. Ik hoop maar dat ik het fout heb.Kannie vinden, linkje iemand?
donderdag 1 september 2016 om 21:12
quote:Goede-Fee schreef op 01 september 2016 @ 18:58:
[...]
Woldertje.
Goh... wat een verrassing. Echt ik ben stomverbaasd.
Dus.....
@Woldertje mocht je hier nog opnieuw meelezen: Weet dat je voor mij veelal vlot herkenbaar bent ongeacht jouw nick. Weet ook dat ik jou altijd vragen zal blijven stellen als je ook maar enigszins de kant op gaat waarvan je nu dan toch zal moeten beseffen dat het hier door velen echt niet geaccepteerd gaat worden. Sterkte met jouw leven.
[...]
Woldertje.
Goh... wat een verrassing. Echt ik ben stomverbaasd.
Dus.....
@Woldertje mocht je hier nog opnieuw meelezen: Weet dat je voor mij veelal vlot herkenbaar bent ongeacht jouw nick. Weet ook dat ik jou altijd vragen zal blijven stellen als je ook maar enigszins de kant op gaat waarvan je nu dan toch zal moeten beseffen dat het hier door velen echt niet geaccepteerd gaat worden. Sterkte met jouw leven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 1 september 2016 om 21:21
Aaa woldertje.
Ik denk dat haar ergens van kennen. Tenminste als ze ook nog iets van autisme heeft. Vooral dat sinterklaas verhaal. Het tweeling ziel. Mijn vent geef ik vrijheid in contacten zijn heel herkenbaar
Vrouwke. Ik Krijg de kriebels van die feeks !
Ik denk dat haar ergens van kennen. Tenminste als ze ook nog iets van autisme heeft. Vooral dat sinterklaas verhaal. Het tweeling ziel. Mijn vent geef ik vrijheid in contacten zijn heel herkenbaar
Vrouwke. Ik Krijg de kriebels van die feeks !
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 1 september 2016 om 21:36
donderdag 1 september 2016 om 21:41