Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:Miss thang schreef op 12 december 2008 @ 14:54:

maar toch..... Ik geloof ook niet dat ik dat ooit zou doen, ben veel te bang dat die foto uiteindelijk een eigen leven gaat leiden op internet, ik zie dat denk ik teveel als ammunitie mocht er ooit met modder gegooid moeten worden).

Zoiets moet je ook alleen maar doen als je iemand blindelings kunt vertrouwen en da's t voordeel van een gebonden SV denk ik, die zal echt wel discreet met de foto's omgaan.

Overigens was de enige reactie die ik destijds kreeg 'wil er meer'. , had ook wel wat enthousiaster gemogen vond ik toen.. Maar t blijven mannen.
Geheim en GND, het was ook cynisch bedoeld, die ontvangstbevestiging
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Kom trouwens net weer terug van mijn sv (je kunt niet zeggen dat we niet ons best doen die 2x per week te halen....).

Was weer erg aangenaam. En tot mijn grote schrik moet ik bekennen dat ik het steeds leuker begin te vinden. Ik vind hem leuk. Nee, niet leuk leuk, maar gewoon fun to be around.

Bah, dat vind ik dus eigenlijk helemaal niet leuk, ik wil me niet aan hem gaan hechten.....
@miss thang; herkenbaar. Heb je een heerlijke sv waarmee je ontzettend leuke dingen kunt doen, blijkt ie ook nog eens echt leuk te zijn... Blijf het lastig vinden daar een balans in te vinden.
Wat een lul Thang, hoe haalt hij het in zijn hoofd om ook nog leuk te zijn....

Is dit je single sv?
Hm, Thang, fun to be around is nog altijd beter dan leuk leuk. Ik las laatst in een blad dat vrouwen nadat zij een aantal keer sex hebben gehad met een man, zij altijd gevoelens krijgen voor de man. Zal dat echt zo zijn?

Die van mij (nog geen sv want tot nu toe nog maar één keer sex gehad, jaja heb opgelet hier) is er van overtuigd dat ik verliefd op 'm wordt. En heeft al gemeld dat hij enorm lullig gaat doen zodra ik verliefd ben. Tss, wat denkt-ie wel niet. Arrogant of wat. Hij is niet eens leuk op die manier.

Vandaag was trouwens 'the day after' en heb me toch wel even schuldig gevoeld. Om eerlijk te zijn: héél even. Voelt eigenlijk wel gewoon heel erg lekker, kreeg elke keer van die geile flashbacks en voel me op en top heerlijk.

Had nog mail van ESV en hij vond het enorm lekker en geil gister. Hm, niet heel naar om te lezen. Ok, ik ga slapen, net uit werk gaap.
He, kom me heer ook eens bij aansluiten. Heb namelijk sinds kort ook een SC. Leuk om die ervaringen te lezen!

Vraag me alleen af hoe lang jullie de spanning vast kunnen houden.... die van mij wijst me na de derde keer al op gevolgen, terwijl ik alleen de spanning speciaal vind en hem niet 'leuk leuk'. Daar heb ik mijn eigen vriend voor grrrr en hij zijn vrouw!

Heb alleen de behoefte om na de sex even lekker na te praten....misschien dat ik daarom na gisteren een rare nasmaak aan heb over gehouden, was echt vluchtig sexen en wegwezen!

Even kwakje lozen en hoppa....

Hoe gaan jullie hiermee om? Vooral na de sex?
@recuerdo. Waar wil je over napraten dan? Wij hebben na de sex meestal de meest onzinnige gesprekken over alles en niets. Wel wil ik de dag erna vaak nog even een bevestiging van dat het leuk was, en daar hebben veel mannen (en soms ook vrouwen las ik hier op het forum) geen behoefte aan. Even afstand. Maar kreeg van iemand de tip om gewoon zeggen wat je wilt en dat is idd de meest handige manier. Weet je waar je aan toebent en heb je in ieder geval de keuze of dit is wat je wilt. (klinkt makkelijk hoor, mijn sv probeert het nu wel, maar dan nog wil ik meer meer - en vaker, haha)
quote:recuerdo schreef op 13 december 2008 @ 09:59:

He, kom me heer ook eens bij aansluiten. Heb namelijk sinds kort ook een SC. Leuk om die ervaringen te lezen!

Vraag me alleen af hoe lang jullie de spanning vast kunnen houden.... die van mij wijst me na de derde keer al op gevolgen, terwijl ik alleen de spanning speciaal vind en hem niet 'leuk leuk'. Daar heb ik mijn eigen vriend voor grrrr en hij zijn vrouw!

Heb alleen de behoefte om na de sex even lekker na te praten....misschien dat ik daarom na gisteren een rare nasmaak aan heb over gehouden, was echt vluchtig sexen en wegwezen!

Even kwakje lozen en hoppa....

Hoe gaan jullie hiermee om? Vooral na de sex?Ik herken dit wel van mijn ex-sv. Alleen zagen wij elkaar maar ongeveer 1 keer per maand, dus de spanning bleef wel. Maar er waren ook wel eens keren dat we elkaar maar een klein uurtje konden zien, daarna voelde ik me dan best heel cheap. En dan helemaal als meneer gewoon een week niets liet horen. Bij hem hielp het om het spelletje mee te spelen. Gewoon ook niet meer meteen reageren, hem wegdrukken als hij belde etc. Ik heb hem laatst terug gezien tijdens een kop koffie en wat mij betreft was de spanning helemaal weg, misschien ook wel omdat hij mij nu blijft claimen.
Fijn dat jullie dat gevoel ook hebben. Voelde me gisteren een beetje afgedankt.... Waarschijnlijk bedoelde hij het niet zo, want hij had haast, maar hij voelde denk ik wel degelijk mijn teleurstelling.... en dat ging meneer meteen koppelen aan een verliefdheid. Ik heb hem dat duidelijk uitgelegd en hij heeft mij toen gezegd dat hij me niet wil kwetsen en dat het uiteindelijk toch een keer eindigd, omdat een van ons twee er geen zin meer in heeft, maar mijn intentie is dus ook echt niet dat hier meer uit voort komt, maar juist een leuk tussendoortje.

Maar lees dus dat hard to get dus het best werkt! Dus laat wel niets meer van me horen, in de hoop dat hij zelf terug komt.

Maar het is en blijft moeilijk, heb inderdaad die bevestiging nodig van hem!

Misschien speelt het mee dat het bij ons beide de eerste keer is dat we vreemd gaan, waardoor je na de sex weer met beide benen op de grond komt en er een ander gevoel naar boven komt drijven.

Daarom was ik benieuwd naar ervaringen van anderen.. is het altijd zo dat na de sex de magie even weg is? en komt die vanzelf dan weer terug?
Bedoel je nu dat na zo'n vluggertje de magie weg is? Ik denk dat dat dan een combi van factoren is, en het ook aan hem ligt.Van mezelf weet ik dat het het the day after erg moeilijk is.
nou het was ook weer niet meteen weg, maar door zijn haast ga ik me denk ik ook wel dingen in mijn hoofd halen.... of is dit raar gedacht?? (is denk ik gewoon mijn eigen teleurstelling die in de weg zit, voelt als een kater)
Oooh mijn toetsenbord jeukt, maar ik hou me in
Geheim Inderdaad, hoe durft hij! Het gore lef..... Gewoon leuk zijn!

Hij is trouwens gebonden, heb (momenteel) maar 1 sv. Heb ook eigenlijk niet meer nodig dan hem, ben erg tevreden over zijn kunne....

Recuerdo, lastige situatie, hoor. Ik herken het wel een beetje, dat het soms echt 'lijkt' alsof het alleen voor de sex is, en eerlijk gezegd is het dat bij mij en mijn sv ook. En soms hebben we echt een vluggertje en zit ik bij wijze van spreken voor ik het weet weer in de auto, en soms hebben we achteraf nog een heel gesprek (over vanalles en nog wat). Zoals je leest blijkt mijn sv nu ook nog eens heel leuk te zijn, wat het praten wel wat bevordert. Maar eerlijk gezegd heb ik hem niet voor het praten, maar voor de sex. Maar toch, als we echt alleen maar een vluggertje hebben, dan volgen daarna in de auto altijd wel een paar sms-jes dat we van elkaar genoten hebben enzo, dus die bevestiging waar oroblue het over heeft.

Maar is het in jullie geval ook niet veel handiger om niet teveel betrokken te raken bij elkaar? Jullie zijn allebei gebonden, toch? Geloof me, dan wil je niet teveel gebonden raken, voor je het weet zit je in een dubbelleven.
quote:Miss thang schreef op 13 december 2008 @ 12:47:

...Geloof me, dan wil je niet teveel gebonden raken, voor je het weet zit je in een dubbelleven.Mee eens, en dat punt is veel en veel eerder bereikt dat je zelf realiseert.... tja...
pfff vraag me ook iedere keer af waar ik aan begonnen ben! Lijkt wel een soort van verslaving.
haha, werkt ook verslavend vrees ik. Maar als ik mag kiezen liever aan mijn sv verslaafd dan aan andere zaken Beweging is tenslotte gezond!!
ha helemaal gelijk. Het enige probleem is nu hoe blijft hij aan mij verslaafd!
Als het alleen om seks gaat, gaat het alleen om seks, dat is zowel het voor- als nadeel van een SV, toch? Zelf blijf ik het een lastig gegeven vinden.

Mijn SV (verleden tijd, maar nog steeds aanwezig op achtergrond) en ik hadden altijd hele gesprekken, veel pret, aten samen, keken tv en gingen dan naar bed. Hij bleef ook altijd slapen, dat vond ik heel prettig. En dat had een reden: ik heb twee jaar een relatie gehad met een gebonden man en die kon vrijwel nooit blijven slapen, dan was ik na de seks altijd zo verdrietig, vond het inderdaad erg cheap voelen.

Met SV was dat dus niet zo, het ging wel alleen om de seks, maar we hadden het ook echt leuk. Dat had dan weer als nadeel dat we vrienden werden en dat ik ook echt wel wat voor hem voelde, terwijl een relatie er van twee kanten gewoon niet inzat. Dat voelde wel eens dubbel. Het belette me ook om met andere mannen af te spreken, dan dacht: laat maar zitten, ik ben best tevreden met SV. Alsof ik wel een volwaardige relatie met hem had.

Op een gegeven moment was ik dat zat, er diende zich een echt leuke man aan en daar ben ik nu mee. SV zeurt nog wat na tussen de coulissen, maar ik ben eigenlijk heel opgelucht dat ik van het SV-gedoe af ben, veel te veel mixed feelings.

Het scheelt misschien wel als je naast je SV een vaste partner hebt.
Yaya, grappig dat jij het juist fijn vind als je sv bleef slapen. Ik heb dat juist niet, ik wil mijn bed voor mezelf! Dat vind ik te intiem, samen slapen, echt slapen, en dat bewaar ik voor degene met wie ik, ooit in de toekomst, een relatie heb. Gek?

Bij mijn huidige sv ontmoeten we elkaar trouwens altijd op redelijk neutraal terrein, de laatste tijd zijn kantoor na werktijd, dus hebben we dat gedoe van slapen sowieso niet.
Denk dat het alleen maar ingewikkelder is als je naast een SV een vaste partner hebt. Zo ervaar ik dat in ieder geval, meer geregel om alles soepel te laten lopen, maar ook dat is onderdeel van de kick.

En hoe je ervoor zorgt dat sv ook aan jou verslaafd blijft? wist ik het maar, vooralsnog lukt het aardig, tips welkom!
Miss Thang, dat was ook erg intiem, en dat maakte het soms verwarrend. Iedere week wel een keer spetterende seks en dan in elkaars armen in slaap vallen, 's ochtends samen in de badkamer, een kop koffie drinken, tja, het leek soms net echt... maar dat was het niet, was en bleef de afspraak. Toch ging ik me te veel aan hem hechten, merkte ik.

Toch, met de man met wie ik nu ben, is het anders, dat voelt veilig en ontspannen, seks is nu vooral een prettig onderdeel van wat we samen hebben. Maar het samen ontbijten en de krant lezen ook. Het is het totaalplaatje, alle aspecten worden ingevuld en zijn echt, niet slechts voor het moment.

Oroblue: natuurlijk is dat veel ingewikkelder, in praktisch opzicht, maar ik denk dat het het wel eenvoudiger maakt om je gevoelens uit elkaar te houden.

En hoe een SV verslaafd aan je blijft? Door mindblowing seks, toch?
Ja, mindblowing sex, absoluut. Maar daar zit ook meteen de angel. Mindblowing sex wordt beter en heter als je elkaar beter kent. En als je elkaar beter kent komen er toch gevoelens bij, denk dat je daar niet ontkomt.

Lig je in bed met je vaste partner, heb je lekkere sex en onwillekeurig denk je aan je sv, waarmee je mindblowing sex hebt, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat soort gedachtes heeft. Dus zaken scheiden valt niet mee.
Lieve allemaal,

Graag even jullie mening over het volgende:

wat nou als je minnaar tegen je zegt dat hij van je houdt. Iemand van jullie weleens meegemaakt? Of wat vinden jullie ervan?

Zelf til ik behoorlijk zwaar aan deze woorden en was er dan ook behoorlijk ondersteboven van toen hij dit gisteren ineens tegen me zei.

Wellicht ligt het aan mij, daarom graag jullie reactie.

Thnx alvast,

liefs,

kvinne
Hallo Kvinne

Sinds kort heb ik ook een minnaar, Gelukkig heeft hij nog niet gezegd dat hij van me houdt maar hij is wel verliefd,

Ik geloof zeker dat je er ondersteboven van bent. Zou ik ook zijn. Zeker omdat ik niet verliefd ben op hem.Ben jij wel verliefd op hem of is het je om de sex te doen ? Mij is het alleen om de sex te doen. Dat hij verliefd op me is vind ik al heftig genoeg.

Denk er even over na wat je precies van hem wilt.

Liefs, Lini

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven