Good Luck!
zaterdag 13 december 2008 om 15:10
Agossie, Bam, beterschap voor de kleine man!
Hullo, tussen de visites door (ik heb ons een tikkie vol geboekt dit weekend, oeps...).
Julia ook ziek: ooronstekeing denk ik want ze heeft oorpijn, snot en koorts. Na, zo overdag gaat het wel maar de nachten zijn erg vermoeiend... Ik heb de lucifers te voorschijn gehaald want meer dan 4 uur krijg ik niet per nacht.
Hellus, graag gedaan! Mooi bossie?
Star, welke film? Wast wat?
Mal, ik kijk filmpje vanavond ff.
Jinny, Vis, Amaal, jullie zijn grappig. LOL
Hullo, tussen de visites door (ik heb ons een tikkie vol geboekt dit weekend, oeps...).
Julia ook ziek: ooronstekeing denk ik want ze heeft oorpijn, snot en koorts. Na, zo overdag gaat het wel maar de nachten zijn erg vermoeiend... Ik heb de lucifers te voorschijn gehaald want meer dan 4 uur krijg ik niet per nacht.
Hellus, graag gedaan! Mooi bossie?
Star, welke film? Wast wat?
Mal, ik kijk filmpje vanavond ff.
Jinny, Vis, Amaal, jullie zijn grappig. LOL
zaterdag 13 december 2008 om 15:20
zaterdag 13 december 2008 om 17:04
Net CG uit bed gehaald, voor de derde dag onder de diarree bleh.
Het was nu grijs van kleur. Heb even gebeld met de hp en over en weer gesproken. Ze zei dat melkprodukten nu niet zo goed zijn.
Laat ik nou vanmorgen (in al mijn domheid) voor het eerst melk hebben gegeven aan haar! En daarna nog chocomel in de auto..
Geen wonder dat de darmen niet herstellen.
Het was nu grijs van kleur. Heb even gebeld met de hp en over en weer gesproken. Ze zei dat melkprodukten nu niet zo goed zijn.
Laat ik nou vanmorgen (in al mijn domheid) voor het eerst melk hebben gegeven aan haar! En daarna nog chocomel in de auto..
Geen wonder dat de darmen niet herstellen.
zaterdag 13 december 2008 om 19:39
Grijs Compu?? Yek... sterkte daar. Laurens had net ook diarree. En ik had toevallig net een luier omgedaan omdat hij wéér in zijn broek had geplast. Fieuw... opluchting. Had het niet in zijn broek willen hebben...
Julia ook al ziek, wat sneu! En 4 uur per nacht, das echt te weinig. Sterkte ook daar meid!
Hoe gaat het nu met Juul Bam?
Mal, ik ga zo het filmpje bekijken, nu moet ik eerst de stekker halen want de batterij is weer bijna leeg. Leuk zo'n Vaio, maar de batterij is niet erg sterk helaas.
Leuk de film Star. Hebben jullie een goeie oppas, of waren je ouders er?
Boeheo, wij zouden heel luxe in Lakes gaan eten samen (net een Michelinster gehad, maar we wilden daarvoor er ook al een keer gaan eten). Eindelijk weer even weg met z'n 2en. Belt de oppas op; hoge koorts en ligt in bed. Dat feestje gaat dus niet door. Dan gaan we maar genieten van de kerstboom die ik vandaag heb opgezet.
Cin, heb jij de lampjes al geteld Hoe gaat het met jou? NOg steeds minder pijn in je benen?
Curaçao gaat zeer ws niet door trouwens qua wonen. Lief ziet het helemaal niet zitten. Kaa Uuu Teee, ik had nl zelfs al bijna een huis geregeld! Met zwembad en gastenverblijn in Jan Sofat (voor de kenners). Echt balen.
Julia ook al ziek, wat sneu! En 4 uur per nacht, das echt te weinig. Sterkte ook daar meid!
Hoe gaat het nu met Juul Bam?
Mal, ik ga zo het filmpje bekijken, nu moet ik eerst de stekker halen want de batterij is weer bijna leeg. Leuk zo'n Vaio, maar de batterij is niet erg sterk helaas.
Leuk de film Star. Hebben jullie een goeie oppas, of waren je ouders er?
Boeheo, wij zouden heel luxe in Lakes gaan eten samen (net een Michelinster gehad, maar we wilden daarvoor er ook al een keer gaan eten). Eindelijk weer even weg met z'n 2en. Belt de oppas op; hoge koorts en ligt in bed. Dat feestje gaat dus niet door. Dan gaan we maar genieten van de kerstboom die ik vandaag heb opgezet.
Cin, heb jij de lampjes al geteld Hoe gaat het met jou? NOg steeds minder pijn in je benen?
Curaçao gaat zeer ws niet door trouwens qua wonen. Lief ziet het helemaal niet zitten. Kaa Uuu Teee, ik had nl zelfs al bijna een huis geregeld! Met zwembad en gastenverblijn in Jan Sofat (voor de kenners). Echt balen.
zaterdag 13 december 2008 om 20:59
Oppas? Neuh, daar heb ik mijn ouders voor
Compu, grijze poep, jakkie. Beterschap daar voor het grietje.
Het gaat wel beter hier Compu, af en toe nog steeds gejaagd maar dat zal wel goed komen.
O Amalaafje, wat jammer dat etentje niet door kan gaan (googled meteen even op Lakes ) en ook tropische eilandje ook niet. Wat ziet hij niet zitten?
Compu, grijze poep, jakkie. Beterschap daar voor het grietje.
Het gaat wel beter hier Compu, af en toe nog steeds gejaagd maar dat zal wel goed komen.
O Amalaafje, wat jammer dat etentje niet door kan gaan (googled meteen even op Lakes ) en ook tropische eilandje ook niet. Wat ziet hij niet zitten?
zaterdag 13 december 2008 om 21:06
zaterdag 13 december 2008 om 21:55
zondag 14 december 2008 om 08:46
Vraagje, moeten de kindjes die op controle komen ook een vaccinatie met 3 jaar? Want ik kreeg een brief dat de ogentest gedaan moet worden en dat ik de vaccinatie-envelop mee moet nemen (welke ik kwijt ben, handig). Want ik moet vlak voor de huidbiopt komen dus dan is het niet handig om een vaccinatie te geven.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 14 december 2008 om 09:00
mal, bij het formulier van Laurens staat dat hij met 4 jaar DTP en aK krijgt. En de vaccinatie envelop kan je niet meenemen, want er zijn geen briefjes meer. Die krijg je toegestuurd. Het enige wat je zou moeten hebben is het briefje waarop staat welke vaccinaties hij heeft gehad en wanneer hij deze heeft gekregen.
Kijk anders even op www.rvp.nl (rijksvaccinatieprogramma). Mss staat daar een nummer wat je even kan bellen?
Kijk anders even op www.rvp.nl (rijksvaccinatieprogramma). Mss staat daar een nummer wat je even kan bellen?