Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil geen plaatje dat iemand al heeft en ik vond het ook een lelijk mormel. Heeft iemand deze al?
Oeps, heb echt heel veel van Laurens haar afgeknitp, het hing steeds voor zijn ogen. Maar een hoop gel ingedaan, nu zit het wel...

Ik geloof dat mijn huisLeco het beter kan.

Potje, hmm, dat wil laurens niet. Hij wil alleen op de wc en zonder verkleiner. Prima, maar dan moet hij er ook eens op POEPEN, want dat gebeurd nu 3x per dag in zijn onderbroek. En volgens mij kan hij op het potje beter zitten om te persen, want gister liep hij in z'n blote kont (in z'n broek geplast onder het spelen en hij ging in bad) en toen zat hij op zijn hurken en zei: mama, poepje. En plop, zo op het parket. Fijn. Hij voelt het dus wel, maar wil het niet op de wc doen. Ook al laat hij winden en ik zet hem er op. Help, ik vind het zo vervelend, maar weet niet wat ik er aan kan doen....
Bij Max heb ik er een heel verhaal van gemaakt. Verteld dat z'n poep dan van de glijbaan afgaat zo naar de grote poepjeszee. Daar gaat hij dan spelen met alle ander poepjes. Dus eigenlijk is het heel zielig als je in je onderbroek/luier poept, want dan kan je poepje niet meespelen. Dat idee zeg maar. Max is daar erg gevoelig voor, het duurde nog een weekje voor hij ook echt meteen ging poepen als hij de eerste aandrang had, maar nu gaat het erg goed. Ik weet niet of het bij Laurens ook werkt, het komt vanzelf wel. Het schijnt voor kinderen toch een beetje eng te zijn dat ze iets van zichzelf 'kwijt' raken.
O wat was deze rijles moeilijk!!! Ik zit nog na te trillen. Maar hij zei dat er wel een stijgende lijn in zit. Maar de motor viel steeds uit op drukke stoplichten enzo
Stressed is just desserts spelled backwards
Vanmorgen wel gezellig gespeeld met Cas. Ik ben helemaal niet zo handig met die kleintjes maar ik kreeg hem wel aan het lachen. Wat een scheetje!

Jonathan komt net thuis en die heeft heel erg diarree gehad op het KDV, dus dat verklaart dan misschien wel de hele zware aanval die hij gisteren had. Gewoon iets onder de leden misschien.
Stressed is just desserts spelled backwards
Gek hè, hoe snel je die kleintjes ontwent. En een afslaande motor heb ik ook nog weleens hoor. Dan ben ik zo druk in m'n hoofd dat ik helemaal vergeet dat hij nog in z'n 3 staat.

Net met Max bingo gespeeld. Hij heeft 2 keer gewonnen, ik gezegd dat hij bingo moet roepen. Wat roept hij: 'Mango!'
Mal, je koopt gewoon straks een automaat, dan moet er heel wat gebeuren wil ie afslaan

Ik ga het proberen Mamax!!! Wie weet helpt het.

Wanneer horen jullie trouwens meer uit het zkh?
Ik weet het niet. Ze wilde voor de Kerst wat laten horen zei ze. In ieder geval binnen nu en 2 weken denk ik dus.
Oh Bam, gefeliciteerd met Bammeisje!! Hoe oud is ze geworden?
Mango ha ha! Cute!

Laurens heeft nu ook van die wijze uitspraken:

'Niet meer doen Laurens!' Nee mama. Echt niet.

En dan ineens zo'n duidelijke stem, heel komisch.

Of als ik iets laat vallen: oh mama, geeft niet hoor.
Bedankt voor de tip Bridge!

Ik zit maandag 20.00 voor de buis hoor
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oooh, wat leuk die "mantra´s" van de kindjes! Hier is op het moment favoriet: mamma, bitte lass zu. Mamma, nein, lass zu!

Als ik de deur wil openen, of een pak drinken oid en dat moet meneertje dus doen. Oooooh, een klein mofje .

Wat is er gefeliciteerd met Bammeisje? Heb ik wat gemist? is het uit met bammeisjevriendje ?

Compu, een dikke .

Mamax, spannend dat je elk moment dus nieuws kunt verwachten.

AmaLIA , leuke avatar, erg zoet!
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 12-12-2008 22:05
Reden: Privénaam gewijzigd.
% gewijzigd
Haai Vish, iemand hier!
He getsie Mal, diarree. Hier nog eentje. Hadden ze hem op de kita (er waren alleen moeders) VIJF worsten gegeven (tja, een mofje of niet he). En daar kon ie dus niet zo goed tegen. Ik bedoel, hij vreet wel door hoor, maar vijf is wat teveel voor dat darmkanaal. En toen had ie de boel ondergepoept en hadden ze hem maar weer een luier aangedaan, ik was niet zo verheugd nee. Ik zou ook aan de schijterij gaan van zo´n berg vette worst. Grrr.
Haaallloooooo ooo oo o...
Haai! Was even de pan in heet water zetten. Na kaasfondue geen overbodige luxe
Oh, ik had even op F5 moeten drukken, er zijn hier meerdere.

Gatver, 5 worsten, arme jongen....
Heb je identiteitscrisis Amaliette?
Oja komisch bitte lass zu, ha ha! Laurens zegt nu bij alles; dank je wel. Gewoon genant, want ik voel me dan zo'n strenge moeder die erop hammert dat hij heel beleefd is.

Maar ben er ook wel trots op hoor.

En net was hier een vriendje spelen, gaat hij weg zegt Laurens: daahaag, bedankt voor het spelen.

Schattig! Ha ha. Ik heb geprobeerd uit te leggen dat hij dan dat niet hoeft te zeggen maar hij keek me wazig aan
quote:Vishnu schreef op 12 december 2008 @ 22:11:

Heb je identiteitscrisis Amaliette?

Vind amalia echt een stomme nick en amaal al helemaal ha ha! Nouja, boeien....

Ik wilde me hier jaren terug aanmelden maar wist niet hoe het werkte. Alle namen die ik invulde bestonden al en Amalia was net jarig of geboren ofzo dus ik tik dat in en hopla, daar zat ik aan vast...
quote:Vishnu schreef op 12 december 2008 @ 22:10:

Haai! Was even de pan in heet water zetten. Na kaasfondue geen overbodige luxe

Huh, heb je geen kaasfonduepannetje? Ik trek dan de kaas er zo uit, heel makkelijk.

Geen idee hoe ik aan die pan ben gekomen hoor

Lekker, kan ook wel weer eens gaan kaasfonduen...
Ach so... Ailama dan?
Goeie Amaliette .

Hier een die de hele dag (echt honderd keer per dag en echt OVERAL) zegt: niat kapotmaken. Jinnyzoon mag dat NIET kapotmaken (hoe zou hij daar aan komen?).
Nee doe ik in zo'n grote zwarte braadpan. is kaasfondue zonder wijn, zoooooooooooooo lekker!!!!
Ach Amalia, ik heb hetzelfde. Ik had ook van alles, en ineens heette ik Jinny (ook zo suf) en zit ik er dus aan vast... Ruilen ? Om het lekker overzichtelijk ta maken .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven