Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 september 2016 @ 21:23:

[...]

Dan ben je nog niet oud genoeg om dat weer leuk te vinden. Over twee jaar wil je ze allemaal aan je boezem drukken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Hayek schreef op 03 september 2016 @ 21:23:

[...]

Z'n moeder komt altijd zo gemaakt sympathiek over. Hij komt gewoon gemaakt over. Zonder het sympathieke..........Ik ben het eigenlijk best vaak met jou eens.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik vind ze allemaal leuk. Net zoals Frans Bauer. Ik wil het niet, maar ik kan het niet helpen, ik ben een menslievend type.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 september 2016 @ 21:25:

[...]

Vind je Johnny gemaakt en niet sympathiek? Grappig, vind ik totaal niet.

Ik vind het een leuk joch.Misschien zit ik er helemaal naast. Maar op mij komt het allemaal niet oprecht over. En ik krijg bultjes als ik 'm langer dan een paar minuten op tv zie. Is natuurlijk helemaal persoonlijk, maar voor mij werkt het niet. Ik vind bijvoorbeeld z'n tante oprechter en sympathieker overkomen.....en die acteert waarschijnlijk zelfs nog als ze tegen zichzelf in de spiegel praat.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Solomio schreef op 03 september 2016 @ 21:26:

[...]

Ik ben het eigenlijk best vaak met jou eens.

Zullen we het over politiek hebben? Of over literatuur? Of films? Vast genoeg onderwerpen waar we lekker kunnen botsen!
Oh dear, how sad, never mind.
Ben ik de enige die met alles wat Iris zegt aan Arrrmand moet denken en andersom? Soms vind ik het gewoon genant om te lezen. Dan zegt de een " ik wil nooit meer iemand met issues in bed " of de ander heeft het over een sexverslaafde ex. Kweetniethoor, maar als buitenstaander voelt dat al ongemakkelijk. Hoe moet dat zijn als je dat leest en je denkt " %{#{}{<} het gaat over mij " en je dat dan ook niet met het hele forum er bij wil bespreken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat ben je toch weer lekker tegendraads Hats.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 september 2016 @ 21:34:

Ben ik de enige die met alles wat Iris zegt aan Arrrmand moet denken en andersom? Soms vind ik het gewoon genant om te lezen. Dan zegt de een " ik wil nooit meer iemand met issues in bed " of de ander heeft het over een sexverslaafde ex. Kweetniethoor, maar als buitenstaander voelt dat al ongemakkelijk. Hoe moet dat zijn als je dat leest en je denkt " %{#{}{<} het gaat over mij " en je dat dan ook niet met het hele forum er bij wil bespreken?

Nou! Precies dat.

Rare manier van met elkaar bezig zijn nog op die leeftijd.
Huh

Doen iris en armand het dan met elkaar
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Hayek schreef op 03 september 2016 @ 21:33:

[...]

Zullen we het over politiek hebben? Of over literatuur? Of films? Vast genoeg onderwerpen waar we lekker kunnen botsen! Nah, laat maar, ben juist zo happy en zen vanavond.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 september 2016 @ 21:36:

Wat ben je toch weer lekker tegendraads Hats.Geef maar toe, je houdt van me.

Ben ik de enige die met alles wat Iris zegt aan Arrrmand moet denken en andersom? Soms vind ik het gewoon genant om te lezen. Dan zegt de een " ik wil nooit meer iemand met issues in bed " of de ander heeft het over een sexverslaafde ex. Kweetniethoor, maar als buitenstaander voelt dat al ongemakkelijk. Hoe moet dat zijn als je dat leest en je denkt " %{#{}{<} het gaat over mij " en je dat dan ook niet met het hele forum er bij wil bespreken?ja dat iedereennweet dat ze je niet wil,pijpen.
quote:mamsvan schreef op 03 september 2016 @ 21:37:

Huh

Doen iris en armand het dan met elkaar Nee
quote:mamsvan schreef op 03 september 2016 @ 21:37:

Huh

Doen iris en armand het dan met elkaar Nee niet meer..

Ben ik de enige die met alles wat Iris zegt aan Arrrmand moet denken en andersom? Soms vind ik het gewoon genant om te lezen. Dan zegt de een " ik wil nooit meer iemand met issues in bed " of de ander heeft het over een sexverslaafde ex. Kweetniethoor, maar als buitenstaander voelt dat al ongemakkelijk. Hoe moet dat zijn als je dat leest en je denkt " %{#{}{<} het gaat over mij " en je dat dan ook niet met het hele forum er bij wil bespreken?ik denk nooit aan die mensen, komt echt niet in me op
quote:Hayek schreef op 03 september 2016 @ 21:32:

[...]

Misschien zit ik er helemaal naast. Maar op mij komt het allemaal niet oprecht over. En ik krijg bultjes als ik 'm langer dan een paar minuten op tv zie. Is natuurlijk helemaal persoonlijk, maar voor mij werkt het niet. Ik vind bijvoorbeeld z'n tante oprechter en sympathieker overkomen.....en die acteert waarschijnlijk zelfs nog als ze tegen zichzelf in de spiegel praat.

Ik mag hopen dat je sarcastisch bent

Als iemand wel een onsympathieke ik praat graag in de spiegel figuur is is dat wel zijn tante...

Of je bent wel sarcastisch dan ruik ik t weer niet goed...
quote:hatsetats schreef op 03 september 2016 @ 21:39:

[...]

ja dat iedereennweet dat ze je niet wil,pijpen.

Toen volgens mij nog wel, maar vanaf weetiknietprecies niet meer.

Geeft toch te denken over de jongeheer van Armeman en daar wil ik nou juist helemaal niet aan denken.
quote:YellowDiamond schreef op 03 september 2016 @ 21:40:

[...]

Nee niet meer..O.. Weet er niks op te zeggen..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 september 2016 @ 21:21:

[...]

Fury Sloerie voor president.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:S-Meds schreef op 03 september 2016 @ 21:41:

[...]

ik denk nooit aan die mensen, komt echt niet in me opWel. Je hebt hun foto's op je koelkast. Waarom eigenlijk ?
quote:mamsvan schreef op 03 september 2016 @ 21:43:

[...]

O.. Weet er niks op te zeggen..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 september 2016 @ 21:44:

[...]

Wel. Je hebt hun foto's op je koelkast. Waarom eigenlijk ?Boven haar bed toch?
quote:mamsvan schreef op 03 september 2016 @ 21:43:

[...]

O.. Weet er niks op te zeggen.. Ik heb een tijdje gehoopt dat het een soort act was.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 september 2016 @ 21:44:

[...]

Wel. Je hebt hun foto's op je koelkast. Waarom eigenlijk ?dat zeg ik, ik vergeet het steeds, ik heb een smoelenboek van iedereen die ik probeer te vermijden op het vf. elke ochtend oefen ik de namen en de plaatjes, lex overhoort me en dan kan ik inloggen. En meestal gaat het dan nog fout.

Ben ik de enige die met alles wat Iris zegt aan Arrrmand moet denken en andersom? Soms vind ik het gewoon genant om te lezen. Dan zegt de een " ik wil nooit meer iemand met issues in bed " of de ander heeft het over een sexverslaafde ex. Kweetniethoor, maar als buitenstaander voelt dat al ongemakkelijk. Hoe moet dat zijn als je dat leest en je denkt " %{#{}{<} het gaat over mij " en je dat dan ook niet met het hele forum er bij wil bespreken?Die zijn sowieso beiden gestoord. En al word ik er onpasselijk van. Ik ProbeerR niet te visualiseren. Maar dat lukt ook niet altijd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven