Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 4 september 2016 om 00:17
quote:Dana schreef op 04 september 2016 @ 00:12:
[...]
Komen jullie eigenlijk nog weleens samen? Ik zag laatst op marktplaats een heel mooi boek, ik moest meteen aan jullie denken.
Bezigheden voor in de eenzame uurtjes, als de vaginatuin is aangeharkt, de sloot geslempt en de grasmaaier uitgemaaid.
[afbeelding]
Lijkt mij te gek.!
Maar ja ik heb me net ingeschreven voor de cursus schaamhaar vlechten..
[...]
Komen jullie eigenlijk nog weleens samen? Ik zag laatst op marktplaats een heel mooi boek, ik moest meteen aan jullie denken.
Bezigheden voor in de eenzame uurtjes, als de vaginatuin is aangeharkt, de sloot geslempt en de grasmaaier uitgemaaid.
[afbeelding]
Lijkt mij te gek.!
Maar ja ik heb me net ingeschreven voor de cursus schaamhaar vlechten..
zondag 4 september 2016 om 00:19
quote:kyralon schreef op 04 september 2016 @ 00:16:
[...]
bloemen maken van panties?
Ja.
En de hamvraag is: wat ligt er op die borden?
Zo te zien hadden ze net weer eens een collectieve steenpuistuitknijpsessie achter de rug.
[...]
bloemen maken van panties?
Ja.
En de hamvraag is: wat ligt er op die borden?
Zo te zien hadden ze net weer eens een collectieve steenpuistuitknijpsessie achter de rug.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 4 september 2016 om 00:24
zondag 4 september 2016 om 00:35
quote:Dana schreef op 04 september 2016 @ 00:12:
[...]
[afbeelding]Doe nou niet Dana, nou moet ik bloemen maken van een bezeken panty
[...]
[afbeelding]Doe nou niet Dana, nou moet ik bloemen maken van een bezeken panty
zondag 4 september 2016 om 00:36
zondag 4 september 2016 om 01:29
zondag 4 september 2016 om 01:37
zondag 4 september 2016 om 11:14
zondag 4 september 2016 om 12:05
Mag ik hier mijn frustraties uiten over het moderatortopic?
Pussinboots, springding en ik hebben daar een paar keer wat gepost en dat is ook weer weggehaald. Verdere opmerkingen daarover kunnen je een ban opleveren. Maar ondertussen mag degene waar die post over gaan gewoon doorgaan met mensen kwetsen. Als je dingen wil zeggen als: 'Jouw kind had nooit geboren mogen worden.' Dan mag dat hier kennelijk gewoon, zolang je er een leuk sausje over giet, kun je jezelf in krap honderd postings blijven herhalen. De TO ging van schrik of frustratie of zo op anoniem, maar al die kwetsende posts blijven staan. Hoe bestaat dat?
Pussinboots, springding en ik hebben daar een paar keer wat gepost en dat is ook weer weggehaald. Verdere opmerkingen daarover kunnen je een ban opleveren. Maar ondertussen mag degene waar die post over gaan gewoon doorgaan met mensen kwetsen. Als je dingen wil zeggen als: 'Jouw kind had nooit geboren mogen worden.' Dan mag dat hier kennelijk gewoon, zolang je er een leuk sausje over giet, kun je jezelf in krap honderd postings blijven herhalen. De TO ging van schrik of frustratie of zo op anoniem, maar al die kwetsende posts blijven staan. Hoe bestaat dat?