Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Goede-Fee schreef op 04 september 2016 @ 18:54:

[...]

Daar ging het helemaal niet om. Puss heeft rare berichten van die Vrouwke in haar inbox zitten en daar is wat over gepost. Maar zoals gewoonlijk is dat offtopic op het Modtopic ofzo.Je kent de regels toch?
quote:Goede-Fee schreef op 04 september 2016 @ 18:54:

[...]

Daar ging het helemaal niet om. Puss heeft rare berichten van die Vrouwke in haar inbox zitten en daar is wat over gepost. Maar zoals gewoonlijk is dat offtopic op het Modtopic ofzo.

Puss weet best dat ze die printscreen had moeten mailen i.p.v. op het modtopic kwakken.

Ze forumt hier vandaag niet voor het eerst.
quote:Cookielyon schreef op 04 september 2016 @ 18:52:

[...]

Eens, wat kinderachtig om steeds de grenzen op te zoeken.Hee hoe is het?
quote:Cookielyon schreef op 04 september 2016 @ 18:56:

[...]

Je kent de regels toch?

Je bedoelt Puss?

Welke regels zijn dat precies mbt dit soort dingen en waar staan die ?
quote:YellowDiamond schreef op 04 september 2016 @ 18:56:

[...]

Puss weet best dat ze die printscreen had moeten mailen i.p.v. op het modtopic kwakken.

Ze forumt hier vandaag niet voor het eerst.Klopt! Als je niet tevreden bent hier, ben je vrij om weg te gaan.

[...]

Je kent de regels toch?Welcome back
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Cookielyon schreef op 04 september 2016 @ 18:57:

[...]

Klopt! Als je niet tevreden bent hier, ben je vrij om weg te gaan.Huh, ze vraagt gewoon wat. En waarom moet je meteen weg als je het ergens niet mee eens ben?
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 september 2016 @ 18:54:

[...]

Ja, naar BGB luisteren ze wel Ja, mooi he ?!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Goede-Fee schreef op 04 september 2016 @ 18:56:

[...]

Je bedoelt Puss?

Welke regels zijn dat precies mbt dit soort dingen en waar staan die ? Haal die lach maar weg hoor, je weet heus wel dat je geen pbs openbaar mag maken.
quote:Cookielyon schreef op 04 september 2016 @ 18:58:

[...]

Haal die lach maar weg hoor, je weet heus wel dat je geen pbs openbaar mag maken.Puss bedoel je? Geen idee wat die wel of niet weet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 september 2016 @ 18:58:

[...]

Ja, mooi he ?!

[...]

Je kent de regels toch?Dat is grappig dat je dat zegt, want verreweg de meeste regels staan helemaal nergens. En ze variëren ook nog eens, al naar gelang de stand van de maan of het weer of de cyclus van de mod. Maar als jij ze allemaal kent, voel je dan vooral vrij ze te publiceren.
quote:Goede-Fee schreef op 04 september 2016 @ 18:58:

[...]

Huh, ze vraagt gewoon wat. En waarom moet je meteen weg als je het ergens niet mee eens ben?Ja mooi he
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 september 2016 @ 18:47:

Echt, ik word zo kotsmisselijk van die totalitaire stagiaires hier.Je was al gegumd voor ik je las. Wat was de strekking van je boodschap?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 september 2016 @ 19:00:

[...]

Dat is grappig dat je dat zegt, want verreweg de meeste regels staan helemaal nergens. En ze variëren ook nog eens, al naar gelang de stand van de maan of het weer of de cyclus van de mod. Maar als jij ze allemaal kent, voel je dan vooral vrij ze te publiceren.Nee joh, gewoon zo houden. Living on the edge enseau .
Denk trouwens dat Puss precies weet hoe het werkt en geen problemen heeft met haar ban hoor. Ik gok dat hij gewoon ingecalculeerd was.

[...]

Dat is grappig dat je dat zegt, want verreweg de meeste regels staan helemaal nergens. En ze variëren ook nog eens, al naar gelang de stand van de maan of het weer of de cyclus van de mod. Maar als jij ze allemaal kent, voel je dan vooral vrij ze te publiceren.Ja vroeg ik net ook al waar die regels dan te vinden zijn.... Ik wacht nog.

[...]

Dat is grappig dat je dat zegt, want verreweg de meeste regels staan helemaal nergens. En ze variëren ook nog eens, al naar gelang de stand van de maan of het weer of de cyclus van de mod. Maar als jij ze allemaal kent, voel je dan vooral vrij ze te publiceren.Dat hoef ik niet, ik neem aan dat je lang genoeg hier meeloopt om de regels te kennen of niet dan? En dan toch nog de grenzen opzoeken terwijl de mod had gezegd geen off topic berichten. Is het dan puur om stoer te doen dat je nog een bericht plaatst of om de mod te treiteren.
quote:Oudblond schreef op 04 september 2016 @ 19:01:

[...]

Je was al gegumd voor ik je las. Wat was de strekking van je boodschap?Dat ze het CM topic maar op moesten doeken omdat je er toch nooit iets mag schrijven. En iets over mods met een scheve tampon.
quote:Cookielyon schreef op 04 september 2016 @ 19:03:

[...]

Dat hoef ik niet, ik neem aan dat je lang genoeg hier meeloopt om de regels te kennen of niet dan? En dan toch nog de grenzen opzoeken terwijl de mod had gezegd geen off topic berichten. Is het dan puur om stoer te doen dat je nog een bericht plaatst of om de mod te treiteren.Zit je nou te dubbelnicken of zo?
quote:Cookielyon schreef op 04 september 2016 @ 18:58:

[...]

Haal die lach maar weg hoor, je weet heus wel dat je geen pbs openbaar mag maken.Precies.! Als ze ze gewoon naar viva had gemaild dan was er niets aan de hand geweest.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 september 2016 @ 19:03:

[...]

Dat ze het CM topic maar op moesten doeken omdat je er toch nooit iets mag schrijven. En iets over mods met een scheve tampon.Inderdaad. Slaat echt nergens op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

Dat is grappig dat je dat zegt, want verreweg de meeste regels staan helemaal nergens. En ze variëren ook nog eens, al naar gelang de stand van de maan of het weer of de cyclus van de mod. Maar als jij ze allemaal kent, voel je dan vooral vrij ze te publiceren. Eindelijk, eindelijk gaat het De mods zijn allemaal in de overgang! Ze kunnen er echt niets aan doen dat ze zo inconsequent zijn!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wel een leuke titel voor de volgende HP: Lady_Voldemort en de ingecalculeerde ban die niet kwam
quote:Goede-Fee schreef op 04 september 2016 @ 19:02:

Denk trouwens dat Puss precies weet hoe het werkt en geen problemen heeft met haar ban hoor. Ik gok dat hij gewoon ingecalculeerd was.

Puss had vanavond en morgen gewoon een uitje. Een dagje Kampen misschien?
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven