Geld & Recht alle pijlers

waterschapsbelasting kwijtschelding

05-09-2016 13:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hee mensen ben bezig een kwijtscheldingsformulier in te vullen voor waterschapsbelasting

wat een rotklus zeg

nu er wordt er gevraagd om kopieen van alle inkomensspecificaties van het huidige jaar te sturen,bedoelen ze hiermee van de laatste 3 maanden of van het gehele jaar?

help me out please
Doe eens gek en bel ze op.



Ik zet in op hele jaar omdat de aanslag ook voor een heel kalenderjaar geld.
Er staat kopieen van alle inkomensspecificaties van het huidige jaar en niet van de 3 laatste maanden toch? Lijkt me best duidelijk dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ketelbinkie020 schreef op 05 september 2016 @ 13:31:

Doe eens gek en bel ze op.



Ik zet in op hele jaar omdat de aanslag ook voor een heel kalenderjaar geld.



dat dacht ik dus ook

net ff gebeld en mevrouw zei alleen van de laatste 3 maanden

ik stuur gewoon van het hele jaar mee en ze bekijken het maar,dag
Alle reacties Link kopieren
Wanneer zij schrijven van het laatste jaar dan denk ik dat zij bedoelen van het laatste kwartaal.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Je moet ook wel iets doen om geen belasting te betalen. Ook minstens 10 uur vrijwilligerswerk erbij op eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Dus men vraagt om een jaar, en jij denkt dat ze drie maanden bedoelen, Joost mag weten waarom en dan blijkt dat ze dat ook bedoelen???? Wat een raar verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij was het idd van de laatste drie maanden. Maar dat zou er dan duidelijk bij moeten staan.



Edit sorry niet goed gelezen, dat waren de bankafschriften die ik moest opsturen
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
quote:duopennoti schreef op 05 september 2016 @ 13:36:

[...]





dat dacht ik dus ook

net ff gebeld en mevrouw zei alleen van de laatste 3 maanden

ik stuur gewoon van het hele jaar mee en ze bekijken het maar,dagPardon? Jij vraagt om een gunst.... Je hoeft het niet aan te vragen hoor.
quote:viva1966 schreef op 05 september 2016 @ 18:39:

[...]





Pardon? Jij vraagt om een gunst.... Je hoeft het niet aan te vragen hoor.En dan straks zeuren over dat ze geen kwijtschelding krijgt. Maar dat ligt dan vast aan hun.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven