Mode & Beauty alle pijlers

Handafdrukken

04-09-2016 16:26 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, er komen nog wat bikini-dagen aan! Beetje jammer dat ik er dan volslagen idioot bijloop, en 't is mijn eigen schuld. Ik heb me namelijk een tijdje terug niet helemaal goed ingesmeerd voor het zonnen. Benen, armen, buik en nek had ik gedaan, maar niemand in de buurt om mijn rug in te smeren. Ik verbrand niet snel en lag in de schaduw, dus dacht dat het wel los zou lopen met een paar vegen zonnebrand op mijn rug. Met als gevolg dat je na een middagje aan het meer heel duidelijk de handafdrukken ziet waar ik mijn rug nog net heb geraakt. Wie z'n billen... Eh... rug brandt moet op de blaren zitten, zullen we maar zeggen.

Iemand een idee hoe je van die kleurverschillen af komt?
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Zonnebank? Straks eerst een tijdje in de tuin in de zon liggen? Of zwempak aandoen, dan zie je het misschien niet.
Niet. Of je moet zelfbruiningsdoekjes gebruiken, maar als je al niemand hebt om zonnebrand op je rug te smeren, zul je ook niet iemand hebben die je rug met bruinspul smeert.
quote:OldWood schreef op 04 september 2016 @ 16:50:

Niet. Of je moet zelfbruiningsdoekjes gebruiken, maar als je al niemand hebt om zonnebrand op je rug te smeren, zul je ook niet iemand hebben die je rug met bruinspul smeert.

Haha jawel hoor, was op een warme dag even in m'n uppie naar het water gegaan om wat af te koelen. Ga nou niet de eerste de beste knul aan z'n jas trekken of ie m'n rug even in wil smeren.

Denk dat als ik vriendlief z'n gang laat gaan met bruinspul dat ie de tijd van z'n leven heeft... En ik een halve Rembrandt op m'n rug
Op je rug gaan zonnen. Maar ff serieus, lekker boeiend. Gewoon de volgende keer beter insmeren, trekt wel bij.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Lekker boeiend inderdaad. Zijn er echt mensen die zich hier druk om maken?
quote:Dubbz schreef op 05 september 2016 @ 21:32:

Lekker boeiend inderdaad. Zijn er echt mensen die zich hier druk om maken?Als dit de grootste zorgen zijn in je leven dan heb je het toch best goed!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Heel veel scrubben in de hoop dat je bruin er snel terug afgaat, dan gelijkmatig terug opbouwen.

Maar wat iedereen al zegt, who cares.
quote:flipje2 schreef op 05 september 2016 @ 21:34:

[...]

Als dit de grootste zorgen zijn in je leven dan heb je het toch best goed! Zo is dat!
Waarschijnlijk ziet niemand 't inderdaad, behalve ikzelf (en mijn vriend, die het hilarisch vindt). Maar als ik er vanaf zou kunnen komen, zou ik daar wel blij van worden. Scrubben is een goed idee, bedankt voor de tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven