Bonnetjes bewaren
woensdag 7 september 2016 om 00:10
Ik werk in een winkel waar ze zowat alles verkopen. Hierdoor moet ik ook heel veel bonnetjes bewaren om te kunnen bewijzen dat ik heb betaald voor de spulletjes die ik bij me heb op het werk.
Nu word ik knettergek van al die bonnen in mijn portemonnee en kan ik ze vaak ook niet terug vinden omdat het er zo veel zijn.
Iemand leuke ideeën en/of tips hoe ze te bewaren?
Nu word ik knettergek van al die bonnen in mijn portemonnee en kan ik ze vaak ook niet terug vinden omdat het er zo veel zijn.
Iemand leuke ideeën en/of tips hoe ze te bewaren?
woensdag 7 september 2016 om 07:16
quote:Philae schreef op 07 september 2016 @ 07:03:
[...]
Ik heb daar in een donkergrijs verleden gewerkt en daar hadden ze van die speciale stickers die je op de producten moest laten plakken met de handtekening van de leiding. Dus daarvoor had je maar een keer de bon nodig En dan loop je de hele winter met stickers op je sjaal en wanten?
[...]
Ik heb daar in een donkergrijs verleden gewerkt en daar hadden ze van die speciale stickers die je op de producten moest laten plakken met de handtekening van de leiding. Dus daarvoor had je maar een keer de bon nodig En dan loop je de hele winter met stickers op je sjaal en wanten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 7 september 2016 om 07:33
quote:Philae schreef op 07 september 2016 @ 07:03:
[...]
Ik heb daar in een donkergrijs verleden gewerkt en daar hadden ze van die speciale stickers die je op de producten moest laten plakken met de handtekening van de leiding. Dus daarvoor had je maar een keer de bon nodig
leuk, zo'n sticker op je
De tas zelf
Portemonnee
Deodorant
Broodtrommel
Handschoenen
Sjaal
Muts
Makeup
Opvouwbare tasjes
Sieraden
Enz.....
[...]
Ik heb daar in een donkergrijs verleden gewerkt en daar hadden ze van die speciale stickers die je op de producten moest laten plakken met de handtekening van de leiding. Dus daarvoor had je maar een keer de bon nodig
leuk, zo'n sticker op je
De tas zelf
Portemonnee
Deodorant
Broodtrommel
Handschoenen
Sjaal
Muts
Makeup
Opvouwbare tasjes
Sieraden
Enz.....
woensdag 7 september 2016 om 07:40
quote:1234512345 schreef op 07 september 2016 @ 07:37:
Dat is niet zo moeilijk, je stopt elke dag een lege eneloppe in je tas voor de bonnetjes en 's avonds thuis haal je die er weer uit, en stop je weer een nieuwe enveloppe in je tas, de andere berg je op in een schoenendoos met datum, en dicht geplakt.Dat gaat niet, want als je altijd die deo in de tas hebt moet je altijd de bon daarvan bij hebben. Wat een gedoe zeg.
Dat is niet zo moeilijk, je stopt elke dag een lege eneloppe in je tas voor de bonnetjes en 's avonds thuis haal je die er weer uit, en stop je weer een nieuwe enveloppe in je tas, de andere berg je op in een schoenendoos met datum, en dicht geplakt.Dat gaat niet, want als je altijd die deo in de tas hebt moet je altijd de bon daarvan bij hebben. Wat een gedoe zeg.
woensdag 7 september 2016 om 07:45
woensdag 7 september 2016 om 07:46
quote:chocolol schreef op 07 september 2016 @ 01:51:
Ik zou op alle bonnetjes je naam schrijven en daar dan een foto van maken met je telefoon. Thuis bewaar je de bonnetjes in een bakje en mocht de foto een keer niet afdoende zijn, kun je de bonnetjes van thuis halen.Dit lijkt me veruit het meest praktische.
Ik zou op alle bonnetjes je naam schrijven en daar dan een foto van maken met je telefoon. Thuis bewaar je de bonnetjes in een bakje en mocht de foto een keer niet afdoende zijn, kun je de bonnetjes van thuis halen.Dit lijkt me veruit het meest praktische.
woensdag 7 september 2016 om 07:54
woensdag 7 september 2016 om 08:05
quote:1234512345 schreef op 07 september 2016 @ 07:37:
Dat is niet zo moeilijk, je stopt elke dag een lege eneloppe in je tas voor de bonnetjes en 's avonds thuis haal je die er weer uit, en stop je weer een nieuwe enveloppe in je tas, de andere berg je op in een schoenendoos met datum, en dicht geplakt.
En dan zit je met een hele doos enveloppen.
Ik vind het allemaal vooral heel erg vermoeiend en een hoop gedoe.
Dat is niet zo moeilijk, je stopt elke dag een lege eneloppe in je tas voor de bonnetjes en 's avonds thuis haal je die er weer uit, en stop je weer een nieuwe enveloppe in je tas, de andere berg je op in een schoenendoos met datum, en dicht geplakt.
En dan zit je met een hele doos enveloppen.
Ik vind het allemaal vooral heel erg vermoeiend en een hoop gedoe.
woensdag 7 september 2016 om 08:15
woensdag 7 september 2016 om 08:37
woensdag 7 september 2016 om 08:46
quote:FuchsiaRose schreef op 07 september 2016 @ 00:32:
[...]
Heb je even?
De tas zelf
Portemonnee
Deodorant
Broodtrommel
Handschoenen
Sjaal
Muts
Makeup
Opvouwbare tasjes
Sieraden
Enz.....Ik snap je probleem. Stort je volledige salaris gewoon terug naar je werkgever en laat je huur/gas/water/licht en ziektekosten door je werkgever betalen van je salaris. Zo moeilijk is het niet hoor
[...]
Heb je even?
De tas zelf
Portemonnee
Deodorant
Broodtrommel
Handschoenen
Sjaal
Muts
Makeup
Opvouwbare tasjes
Sieraden
Enz.....Ik snap je probleem. Stort je volledige salaris gewoon terug naar je werkgever en laat je huur/gas/water/licht en ziektekosten door je werkgever betalen van je salaris. Zo moeilijk is het niet hoor