Friese meiden voor stapavondjes gezocht

13-12-2008 15:26 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

nadat mijn relatie net beeindigt is en ik eens om me heen kijk, merk ik dat al mijn vriendinnen een vaste relatie hebben. omdat ik me niet wil opdringen zoek ik leuke meiden die eens een avondje willen stappen in leeuwarden ofzo. zelf ben ik net 24 geworden en hou wel van lekker dansen en gek doen.

groetjes!
Hey

Leuk! Ik heb wel zin om lekker op stap te gaan. Ik ben 27, heb een relatie, maar vriend houdt niet van stappen, en ik wel.

Je kunt me een bericht sturen via mijn profiel, als je daar je mailadres in zet mail ik je!
Hallo,

Ikzelf ben 25 en het lijkt me ook leuk zo af en toe eens uit te gaan! Mijn vriendinnen zijn ook niet meer zo dol op uitgaan (vriendjes enzo!), maar ik vind het nog steeds wel leuk!

Ik woon in Groningen trouwens!

Wie weet hoor ik van je!

Groetjes, Sandra
hallo dames.

snelle reacties hoor, leuk! maar ik ben nieuw op dit forum en weet nog niet hoe je een bericht moet sturen met een emailadres. en om dit nu hier neer te zetten... maar dioni jij woont in friesland? zo ja waar... en sannie waar in groningen woon jij?

groetjes!!!
Hoi!

Ik ben ook nieuw en weet niet precies hoe het werkt, maar ik zal eens wat proberen..!

Ik woon in de stad Groningen en jij?

Ik probeer je mijn emailadres te sturen, goed?

Groetjes, Sandra

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven