Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Hi Ladies!

Al een tijdje niet geschreven vanwege alle drukte. Een huis kopen en een bruiloft organiseren is een behoorlijke kluif!!!! Maar ik wilde toch weer eens van me laten horen.

Het duurt bij ons iig niet lang meer. Ik heb mijn vrijgezellen gehad, was heel erg leuk, licht plagerig en vooral heel gezellig met al mijn vriendinnen en mijn (schoon)zusjes.

We zijn nu nog bezig met de deco maar verder is bijna alles klaar.

Draaiboek is zo goed als klaar en we zijn nog bezig met wat aan de decoratie.

Het is toch wel spannend allemaal!!! Vandaar dat ik nu schrijf. Ik kan niet slapen
Ik heb net voor dag na bruilofr toch maar lekker nachtje weg geboekt :-) met een diner. Is toch klein beetje honeymoon en even thuis weg .

Vriends vrijgezellefeest is vrijdag, mijne geen idee
We hebben een locatie!!! en een datum!! Goudstraal92, zou jij de datum willen veranderen in 6 mei 2017?

Ik heb al een planning gemaakt, dus we boeken vooruitgang.

Ik ga lekker jullie voorbereidingen teruglezen en genieten van de voorbereidingen. Erg leuk om mee bezig te zijn
Wat voor locatie heb je uitgekozen Liefs?
Mooie datum liefs! In mei en in het voorjaar, heerlijk!! Ben ook benieuwd naar het type locatie: kasteel of juist iets moderns? Oud / nieuws? Formeel / informeel? Allemaal leuk trouwens!! Ik zou zelf nog wel 10x willen trouwen en dan elke keer anders
En leuk een nachtje weg MN! Heb je dan ook de bruidssuite?
quote:iss schreef op 08 september 2016 @ 19:19:

En leuk een nachtje weg MN! Heb je dan ook de bruidssuite?Nee, maar wel knusse B&B midden in de stad :-)
Wie hebben jullie allemaal als getuigen?
Ik heb 2 vriendinnen, vriend heeft vader en neef.
Ik heb mn beste vriendin en mn nichtje. Vriend twee van zijn vrienden.
Live your life with love and laughter
Ik heb een goede vriendin als getuige en mijn vriend een goede vriend
Ik wil mijn broertje vragen. Vriend had een vriend bedacht. Maar toen ik vroeg van goh niet je zus, zei hij oh helemaal niet aan gedacht om haar te vragen. Wie weet kiest hij er wel twee uiteindelijk.
Wij hebben 8 getuigen... Jaja.

Allebei 2 voor de wet en allebei 2 anderen voor de kerk. Ik heb mijn opa en oma en twee vriendinnen.

Vriend heeft ouders, neef en een vriend.
Ik denk 2 vriendinnen. Of 1 vriendin en mijn broer.

Maar ik ben er nog niet uit eigenlijk.
Ik heb mijn broer en zus, mijn aanstaande ook. Vrienden vinden we te lastig
Echt leuk om alles hier bij te lezen. Tijd gaat zo hard ineens dat de stress wel begint te komen 5 weken nog maar. In grote lijnen alles wel geregeld en morgen m'n jurk doorpassen na 6 maanden weer, spannend. Maar nu alle kleine dingen erom heen nog regelen.

Dat van de massage plannen van te voren vind ik echt n goed idee zeg.

Ik heb overigens ook nooit veel make-up op maar toch voor visagist gekozen, is gewoon iemand uit de buurt die dat wil doen.
Ik heb vriendin en broertje. Mijn vriend zus en vriend.

Wat een mooie datum Liefs ;) nu is het steeds echter.

Wij hebben nu 3 vaste afspraken staan volgende week om locaties te bekijken. Mijn ouders hebben behoorlijke tijd in buitenland gezeten en komen volgende week ook terug dus kunnen we direct over hebben. Mijn moeder kan soms erg overheersend zijn dus hebben mijn vriend en ik al vrij duidelijk afgesproken dat snel de kop in te drukken.

Ik zeg nu ook steeds als mensen zichzelf uitnodigen dat het heel klein blijft overdag. Dat zelfs ooms en tantes alleen voor de avond worden uitgenodigd. Dat wordt het nu vrij snel stil. Stadhuis is natuurlijk open maar voor de borrel wil ik gewoon niet afwijken.

Ik hoop toch binnenkort wel een datum te hebben. Dan kunnen we daarna echt dingen vastleggen. Het een bloemiste, kapster en fotograaf in de kennisenkring dus wellicht ook daar eens mee praten.

Het is allemaal wel heel spannend en echt.

Vraagje, hebben jullie een site gemaakt met informatie?
Spannend zwitsalaap! Hier is het ook aftellen..!

Wij hebben een website voor aanmelden maar staat verder geen extra informatie op, kan wel geloof ik.
Misschien een beetje domme vraag; maar wat staat er dan allemaal op zo'n website? Wat plaatsen jullie/mensen daar dan op?
Ik hoorde van de week een prachtig nummer en wist meteeb: Die wil ik bij het tekenen bij het huwelijk
Dag allemaal,

Is er nog plek in deze groep? Trouwdatum 24 mei 2017, als het lukt met de locatie. Bij ons in de gemeente kun je op meerdere locaties trouwen, waar je dan de hele dag bent. Ik woon in Zuid Holland en ben 49 als ik trouw.

Achtergrondinformatie: Dit is mijn 2e huwelijk, uit mijn eerste huwelijk heb ik 4 kinderen die allemaal een rol zullen hebben op de huwelijksdag. Mijn oudste dochter is getuige, mijn oudste zoon gaat mij 'weggeven', mijn jongste dochter is bruidsmeisje en mijn jongste zoon brengt de ring.
Oh wat leuk, een oudere bruid!

Ik ben 37, maar t wordt ook mijn tweede huwelijk. Ik trouw 2018, als mijn dochters beiden volwassen zijn.

Ik heb ook nagedacht om mijn dochters als getuige te vragen, maar op de een of andere manier voelt dat voor mij niet zo prettig. Wel zou ik hen een erebaan willen geven, dicht aan mijn zijde.

Ik weet het nog niet zo goed.
Ohhhh zo oud voel ik me niet , maar dat terzijde...

De relatie met mijn dochter is een tijdje moeizaam geweest, nu deze hersteld is, is het voor haar ook een bevestiging daarvan.

De relatie met mijn ex is zo dat wij hem en zijn nieuwe partner ook vragen
Je maakt me nieuwschierig mn-

Doet iedereen hier 3 nummers? Of juist heel wat anders!? Wij twijfelen over 2 of 3.. Bij binnenkomst, tekenen en evt ook bij afsluiting nog?
Muziek....staat nu ook op mijn lijstje. ik heb nog geen idee

Voor jou gaat het nu opschieten Zwitsalaap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven