Veel te leuke man!

15-12-2008 15:35 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik (Liesje, 26 jr.) ben nieuw hier, heb wel al een tijdje meegelezen op het forum maar heb nu zelf advies nodig!

Ik ben twee maanden geleden bij mijn toenmalige vriend weggegaan (na bijna 9 jaar) en had mezelf voorgenomen om voorlopig me even niet in een nieuwe relatie te gaan storten.

Maar nu ben ik afgelopen weekend een echt superleuke man tegen gekomen! Ik dacht eerst van: leuk voor een one-night-stand, aangezien ik even geen zin heb in een vaste relatie.

Maar ik vind hem veel te leuk om te laten lopen!

Ik ben heb donderdagavond voor het eerst tegengekomen en za-avond kwam ik hem weer tegen in een andere kroeg! (terwijl ik hem daar nog nooit eerder had gezien) Ik heb met hem afgesproken dat hij mij binnenkort belt om iets af te spreken om samen wat te gaan drinken.

Maar nu zit ik te twijfelen wat ik moet doen. Ik vind hem echt superleuk maar andere kant heb ik het gevoel dat dit toch een beetje te snel is na mijn vorige relatie. Moet ik er nu gewoon voor gaan, voordat iemand anders hem inpikt , of kan ik toch beter even wachten voordat ik me weer met mannen bezig ga houden? Wat zouden jullie doen in mijn situatie?

x Liesje
1. kunnen mannen nooit té leuk zijn .

2 . geniet nou maar van wat er misschien wel , misschien niet van komt . Voor het zelfde geld knap je enorm af op iets ...heb je je trouwplannen voor niks lopen regelen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Haha, ja je hebt gelijk. Maar ik was ook nog niet van plan om al trouwplannen te maken ;)
Nou, relatieplannen dan . Jullie gaan wat drinken ....lijkt me stug dat hij gaat vragen of je zijn vaste vriendin wil worden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gewoon lekker laten gebeuren tot je tegen je grens aanloopt. Niet van te voren gaan bedenken dat je wel eens tegen grenzen aan kan lopen die je nu nog niet eens voelt.

Have fun!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
hoe kan je van iemand die je twee keer gezien hebt al zeggen dat hij te leuk is??

misschien geen rare regels aan jezelf opleggen (dan is het probleem mag het wel niet van mijzelf opgelost)?

en ga wat met hem drinken, je merkt vanzelf of er meerdere keren volgen en hoe leuk hij dan werkelijk is (of hoe leuk hij jou vind)

man wat voel ik mij altijd oud in dit soort topics! :S (ik ben tenslotte ook al 25)
Gewoon kijken of hij belt en dan bepaal je op dat moment of je zin hebt wat te gaan drinken o.i.d.

Ik zou er nog niet teveel over nadenken, doen de meeste mannen ook niet hoor! Daarbij zijn er geen regels over "te vroeg" en mocht het inderdaad wat worden hoef je niet meteen 24/7 bij elkaar te zitten. Dus: loslaten en gewoon zien wat er gebeurt lijkt me!
Bedankt voor alle wijze woorden quote:gigaluilak schreef op 15 december 2008 @ 15:54:

hoe kan je van iemand die je twee keer gezien hebt al zeggen dat hij te leuk is??

Ja, ik weet natuurlijk niet zeker of hij echt zo leuk is als het beeld dat ik nu van hem heb... , maar heb iig wel vreselijk vlinders in mn buik...

Maar ik ga inderdaad maar gewoon wat met hem drinken en dan zie ik wel wat er wel of niet gebeurt...

quote:gigaluilak schreef op 15 december 2008 @ 15:54: man wat voel ik mij altijd oud in dit soort topics! :S (ik ben tenslotte ook al 25)Haha, ik voel me nu juist net weer een puber van 16 ;)
'k Zou gewoon maar afwachten, en afhoudend maar charmant zijn is altijd beter dan erg duidelijk happig te zijn. Hoewel je jezelf natuurlijk niet moet forceren. Mannen willen nu eenmaal graag het idee hebben dat ze iets heel kostbaars aan de haak hebben geslagen.
Geniet van de fijne gevoelens en just go with the flow...!
Gewoon lekker van genieten

Er staat geen tijd voor het verwerken van een oude relatie...

en wie weet,......wie weet is ie na een date of 4 helemaal zo leuk niet meer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nu van genieten. Je leeft nu, als jij het idee hebt dat je niet meer heel veel met je vorige relatie bezig bent dan staat de weg toch open voor nieuwe leuke dingen?
Volgens mij zegt het feit dat je verliefd bent/kunt worden ook al iets over in hoeverre je er klaar voor bent..

Gewoon lekker van genieten en naar je gevoel blijven luisteren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven