Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-KING- schreef op 09 september 2016 @ 17:21:

[...]

hoe kom je er bij? ga je op mijn avatar af dan, heb je wel eens met me gepraat?Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) foto
quote:GenevieveUitBrabant schreef op 09 september 2016 @ 17:35:

[...]

Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) fotoDat zou dus niet eens een seconde bij mij opkomen. Iemand anders benaderen door zijn of haar ava?
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) fotoNee de jouwe oogt lekker
quote:kyralon schreef op 09 september 2016 @ 17:37:

[...]

Nee de jouwe oogt lekkerflauw
quote:barbaracartland schreef op 09 september 2016 @ 15:55:

[...]

Ik hoor het zo graag! Wat heb jij trouwens een sexy avatar.

Dank je barb. Ik was geinspireerd door jou.

Maar krijg nog steeds geen hengel pb's.

[...]

Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) fotoOMFG! Ik lees het en mijn kaak valt op de grond van ongeloof
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Star schreef op 09 september 2016 @ 17:24:

[...]

Er is helemaal niks agressief aan de avatar van King. Wat een gezever.Mijn man lijkt op de ava van KIng Lieve knuffelbeer is het!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:GenevieveUitBrabant schreef op 09 september 2016 @ 17:39:

[...]

flauwNee de waarheid.
quote:Star schreef op 09 september 2016 @ 17:33:

[...]

Eens. Maar ik ben er wel klaar mee als we met plaatjes en sneren gaan gooien. Zal nog eens eerlijk antwoorden. Toedeloe.Eens

[...]

Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) fotoJoh, het is de zanger van Dimmu Borgir, een metalband. Wat is daar mis mee?
Ik kan hier niets terugvinden omdat napraat door elkaar gehusseld is met een topic van napraat, maar 2016 is wel concreet in haar nicks.

Wat een dikke duim!
quote:-KING- schreef op 09 september 2016 @ 17:14:

en ik vind trouwens niet dat mijn avatar pure agressie uitstraalt.

Welnee.

Mysterie is het meer.

Niet eens eng.

Mooi juist.

Bijzonder.

[...]

Nee inderdaad nog nooit met je gepraat. Maar ben jij je er wel van bewust dat mensen je toch anders benaderen door je (vind ik ) wat dominante ( beter omschreven) foto
conclusie; shagrath is een mysterieuze emo.

tnx ppl
very metal
quote:OmeHenk schreef op 09 september 2016 @ 17:51:

Ik kan hier niets terugvinden omdat napraat door elkaar gehusseld is met een topic van napraat, maar 2016 is wel concreet in haar nicks.

Wat een dikke duim!Yep, had het ook al gelezen.
Life is short. Eat dessert first.
Sorry King, ik bedoelde er niks kwaads mee.
Ik zie die avatars niet eens. Ga me er eens in verdiepen en wat mensen op de negeer gooien. Wees gewaarschuwd. Wijzigen kan nog.
Ik denk dat King er niks van heeft, gok dat hij niet zo snel beledigd is door een kortzichtige denkwijze.
quote:Het-groepje schreef op 09 september 2016 @ 18:20:

Ik zie die avatars niet eens. Ga me er eens in verdiepen en wat mensen op de negeer gooien. Wees gewaarschuwd. Wijzigen kan nog.Zeg even wie dan, dat scheelt me weer reageren als ik erbij zit
quote:Het-groepje schreef op 09 september 2016 @ 18:20:

Ik zie die avatars niet eens. Ga me er eens in verdiepen en wat mensen op de negeer gooien. Wees gewaarschuwd. Wijzigen kan nog.Is dit zo'n dreigement als je wel eens op FB ziet? Ik ga je ontvrienden hoor als je nu niks liefs tikt ofzo?
quote:OmeHenk schreef op 09 september 2016 @ 17:51:

Wat een dikke duim!Wat bedoel je met concreet? Sorry heb net teveel zo'n gelopen..mijn hersens lijken gesmolten..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Goede-Fee schreef op 09 september 2016 @ 18:21:

Ik denk dat King er niks van heeft, gok dat hij niet zo snel beledigd is door een kortzichtige denkwijze. Mss is hij dat wel en ligt hij nu te huilen in zijn bed. Je weet het niet...
quote:duende12 schreef op 09 september 2016 @ 18:22:

[...]

Mss is hij dat wel en ligt hij nu te huilen in zijn bed. Je weet het niet...Dan loopt zijn oogmake-up uit. Dus echt niet.
Ik ben gek op de avatar van king.. Krijg altijd zin om lekker ruig te zijn.. Leuke vent die avatar

Puss heeft ook een fantastische maar dat weet ze al
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Goede-Fee schreef op 09 september 2016 @ 18:23:

[...]

Dan loopt zijn oogmake-up uit. Dus echt niet.Ohja vergeten, dat kan niet natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven