Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 10 september 2016 om 00:10
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 00:05:
[...]
Oh ik niet, ik vind trut wel een scheldwoord. Maar ik scheld dan ook alleen in het Engels.
ik ben rotterdammer, mijn grens van wat grof is ligt van nature ergens aan de horizon
er moet toch op z'n minst wel een smerig lichaamsdeel of een erge ziekte aan te pas komen
[...]
Oh ik niet, ik vind trut wel een scheldwoord. Maar ik scheld dan ook alleen in het Engels.
ik ben rotterdammer, mijn grens van wat grof is ligt van nature ergens aan de horizon
er moet toch op z'n minst wel een smerig lichaamsdeel of een erge ziekte aan te pas komen
zaterdag 10 september 2016 om 00:11
quote:Solomio schreef op 10 september 2016 @ 00:08:
Ik moet helaas deze recordpoging staken, jullie moeten die 5000 zonder mij zien te halen.
Ga vooral door, welterusten.
Het was toch al afgezwakt tot 4000????
(Hoewel ik het wel lastig vind dat het eerste K3 topic ook zo lang mocht worden en het dan dus maar een slap recordje is)
Ik moet helaas deze recordpoging staken, jullie moeten die 5000 zonder mij zien te halen.
Ga vooral door, welterusten.
(Hoewel ik het wel lastig vind dat het eerste K3 topic ook zo lang mocht worden en het dan dus maar een slap recordje is)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 10 september 2016 om 00:13
zaterdag 10 september 2016 om 00:13
quote:Elisabeth1988 schreef op 10 september 2016 @ 00:10:
[...]
Maar je weet dat schelden hier niet mag, ook niet met trut. Dus logisch dat je dan een ban verwacht.
Ik zie 2 scenario's:
De mods waren het met me eens en konden er daarom geen ban voor geven.
Ik ben niet gestaft (wat me heel onwaarschijnlijk lijkt, helemaal in napraat)
Ik heb wel eens een waarschuwing gehad omdat ik LV zeiksnol noemde en dat was echt heel liefdevol bedoelt.
[...]
Maar je weet dat schelden hier niet mag, ook niet met trut. Dus logisch dat je dan een ban verwacht.
Ik zie 2 scenario's:
De mods waren het met me eens en konden er daarom geen ban voor geven.
Ik ben niet gestaft (wat me heel onwaarschijnlijk lijkt, helemaal in napraat)
Ik heb wel eens een waarschuwing gehad omdat ik LV zeiksnol noemde en dat was echt heel liefdevol bedoelt.
zaterdag 10 september 2016 om 00:14
zaterdag 10 september 2016 om 00:14
quote:Phaedra_ schreef op 10 september 2016 @ 00:13:
Voor Filee
https://www.youtube.com/watch?v=XdFc1rHr2S0Thanks!!
Voor Filee
https://www.youtube.com/watch?v=XdFc1rHr2S0Thanks!!
zaterdag 10 september 2016 om 00:15
quote:feow schreef op 10 september 2016 @ 00:11:
[...]
(Hoewel ik het wel lastig vind dat het eerste K3 topic ook zo lang mocht worden en het dan dus maar een slap recordje is)Ik zou voor een persoonlijk record gaan. De laatste 1000 berichten alleen door jou geschreven .
[...]
(Hoewel ik het wel lastig vind dat het eerste K3 topic ook zo lang mocht worden en het dan dus maar een slap recordje is)Ik zou voor een persoonlijk record gaan. De laatste 1000 berichten alleen door jou geschreven .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 10 september 2016 om 00:15