Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 september 2016 om 23:15
zaterdag 10 september 2016 om 23:15
quote:hatsetats schreef op 10 september 2016 @ 23:03:
[...]
En waarom geloof je het niet dan? die hoofddoek is een ding hoor, soms.Natuurlijk is dat soms een ding. Maar god met een kleine letter als je het voor je geloof doet? En nog een paar dingen die vragen oproepen.
[...]
En waarom geloof je het niet dan? die hoofddoek is een ding hoor, soms.Natuurlijk is dat soms een ding. Maar god met een kleine letter als je het voor je geloof doet? En nog een paar dingen die vragen oproepen.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 10 september 2016 om 23:16
quote:Cookielyon schreef op 10 september 2016 @ 23:14:
[...]
Oo whatever je weet dat het gisteren uitgebreid besproken is. Ik begrijp sowieso jouw humor nooit en dit slaat alles. Ik weet nu waar ik je onder schaar bedankt voor de bevestiging.Dat je mijn humor niet begrijpt zegt meer over jou dan over mij. En je schaart maar raak hoor.
[...]
Oo whatever je weet dat het gisteren uitgebreid besproken is. Ik begrijp sowieso jouw humor nooit en dit slaat alles. Ik weet nu waar ik je onder schaar bedankt voor de bevestiging.Dat je mijn humor niet begrijpt zegt meer over jou dan over mij. En je schaart maar raak hoor.
zaterdag 10 september 2016 om 23:17
quote:hatsetats schreef op 10 september 2016 @ 23:16:
Pinda is vooral voor de oudere generatie een scheldnaam. Wordt nu geloof ik als n soort geuzennaam gebruikt door jongere Indo's over zichzelf. Net als koelie voor Indiërs.
Ik zal beide woorden echt never zo gebruiken, zelfs niet als zogenaamde humor om te lachen.Idd maar vooral mag je niet zeuren met de weet dat het 2 dagen een dingetje is geweest. Ik dacht even mee leuk forummen maar goed. Mensen moeten weer roet in het eten gooien gadverdamme kotsneigingen.
Pinda is vooral voor de oudere generatie een scheldnaam. Wordt nu geloof ik als n soort geuzennaam gebruikt door jongere Indo's over zichzelf. Net als koelie voor Indiërs.
Ik zal beide woorden echt never zo gebruiken, zelfs niet als zogenaamde humor om te lachen.Idd maar vooral mag je niet zeuren met de weet dat het 2 dagen een dingetje is geweest. Ik dacht even mee leuk forummen maar goed. Mensen moeten weer roet in het eten gooien gadverdamme kotsneigingen.
zaterdag 10 september 2016 om 23:17
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 23:01:
Ik ga even een filmpje beschrijven wat ik lang geleden gezien heb. Een korte film (minuutje of 10 schat ik) volgens mij van een NLse regisseur.
Gaat over een man die aan het hardlopen is volgens mij en dan ineens bevriest de tijd. En dan moet hij keuzes maken om erge dingen te voorkomen. Een vrachtwagen rijdt iemand aan (de keus is wie of niemand). Soort van Butterfly effect.
Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Volgens mij bedoel jij Dilemma
http://www.filmrecensies.net/filmrecens ... lemma.html
Ik ga even een filmpje beschrijven wat ik lang geleden gezien heb. Een korte film (minuutje of 10 schat ik) volgens mij van een NLse regisseur.
Gaat over een man die aan het hardlopen is volgens mij en dan ineens bevriest de tijd. En dan moet hij keuzes maken om erge dingen te voorkomen. Een vrachtwagen rijdt iemand aan (de keus is wie of niemand). Soort van Butterfly effect.
Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Volgens mij bedoel jij Dilemma
http://www.filmrecensies.net/filmrecens ... lemma.html
zaterdag 10 september 2016 om 23:19
quote:Cookielyon schreef op 10 september 2016 @ 23:17:
[...]
Idd maar vooral mag je niet zeuren met de weet dat het 2 dagen een dingetje is geweest. Ik dacht even mee leuk forummen maar goed. Mensen moeten weer roet in het eten gooien gadverdamme kotsneigingen.Roet? Dat is ook kwetsend. Voor roetmoppen.
[...]
Idd maar vooral mag je niet zeuren met de weet dat het 2 dagen een dingetje is geweest. Ik dacht even mee leuk forummen maar goed. Mensen moeten weer roet in het eten gooien gadverdamme kotsneigingen.Roet? Dat is ook kwetsend. Voor roetmoppen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 10 september 2016 om 23:19
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 september 2016 @ 23:18:
[...]
Je kunt Pindakaas1124 nog proberen.
Of Pindakaas-met-stukjes-noot.
O nee, streepjes mogen geloof ik niet.
Pindakaasmetstukjesnoot dan.
[...]
Je kunt Pindakaas1124 nog proberen.
Of Pindakaas-met-stukjes-noot.
O nee, streepjes mogen geloof ik niet.
Pindakaasmetstukjesnoot dan.
The best things in life are the ones you can't afford.