Paralympische Spelen

11-09-2016 00:40 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er nog iemand mee? Nou ja, het wordt minimaal uitgezonden helaas. Ik vind het jammer dat er zo weinig aandacht voor is. Team NL heeft een flitsende start gemaakt!
Ik probeer het wel te volgen, maar vind het erg lastig om een beetje te kunnen volgen. Je hebt uiteraard net als bij de OS het tijdsverschil (maar toen had ik vakantie en was het iets gemakkelijker om me daar aan aan te passen), maar daarnaast is de informatievoorziening ook gewoon beperkt. Was gisteren bij de NOS app door de sportvideo's aan het scrollen omdat ik even wat dingen terug wilde kijken van medaillewinnaars, maar daar stond gewoon helemaal niets tussen. Hoe volg jij het?
De uitzendingen zijn minimaal omdat er helaas denk ik ook lage kijkcijfers zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij er ook 'schuldig' aan maak. Ik kijk eigenlijk ook niet. Ik lees zo nu en dan uitslagen op het internet.
Here I am - now what are your other two wishes...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2016 09:19
Reden: kwetsend
% gewijzigd
PoasAaier, je doet het er vast om maar ik heb je gestaft. Ben je nou helemaal zeg...
[...]

Dit zijn mensen die lichamelijk of psychisch een afwijking hebben, maar desondanks al hun tijd in sport steken om proberen zo goed mogelijk te worden. Hetzelfde als de sporters op de OS doen zonder beperking dus.

En ik snap dat het minder publiek trekt dan de OS, maar het verschil qua uitzendtijd en nieuwsberichten tussen de OS en PS is wel echt enorm. Geen enkele live-uitzending (ook niet op een themakanaal of iets dergelijks) en twee keer per dag een half uurtje samenvattingen. En dan ga je Studio Sport kijken, dat notabene gesponsord wordt door het Fonds Gehandicaptensport, en dan komt daar nog niet één Paralympische sporter aan bod. Waarom samenvattingen laten zien van het golfen en wielrennen en niet van de hoogtepunten van de Paralympische Spelen? Zo creëer je ook geen bonding met het publiek voor de Paralympische Spelen. Ik vind het gewoon een publieke taak van de publieke omroep om hier in ieder geval tijd voor vrij te maken en mensen de kans te bieden om feeling te krijgen met de Paralympische sporters zonder heel veel moeite te moeten doen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2016 09:19
Reden: quote en reactie op quote verwijderd
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2016 09:16
Reden: ongepast/kwetsend
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2016 09:17
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2016 09:27
Reden: kwetsend
% gewijzigd
Niet vol? Opsluiten?

Wow, ik sta niet snel met m'n mond vol tanden maar nu even wel. Slaap er even een nachtje over anders. Jouw verleden heeft niks te maken met de rest van de paralympics.

Vind je dit serieus leuk forumen?
Paasaaier ik heb je ook gestaft.

Ontopic; ik kijk het normaal ook graag maar je hoort er idd weinig over. Net als de OS vind ik het jammer dat er zo weinig te zien is op tv. Ben ook wel erg druk geweest de afgelopen tijd met afgelopen week een toppunt.. Tot wanneer duren de paralympics en hoe volgen jullie het?
Wow PoasAaier, ik geloof oprecht dat het bij jou ook niet helemaal lekker gaat in je bovenkamer

Iets met pot en ketel....

Dikke doei!
The finest pleasure is kindness to others.
Zit je al op de Paas Paasaaier?

Je bent knettergek. Arme ex van je.
PoasAaier

Te triest voor woorden

Edit: op de BBC hebben ze elke ochtend een samenvatting hoe de Britten het hebben gedaan. Erg interessant.
muggle wijzigde dit bericht op 11-09-2016 08:41
Reden: Zie hierboven, wat toegevoegd
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2016 09:17
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2016 09:18
% gewijzigd
gisteravond via livestream op nos.nl wat sport gekeken. Met verbazing gekeken wat men allemaal kan. Jammer idd dat er niet meer live aandacht voor is, of samenvattingen langs komen.

En poasaaier ik heb van jou ook nog nooit gehoord, dus jij trekt ook geen volle zalen..
Elke avond om 19.20 uur uitzending NOS Paralympische Spelen.

Wel een beetje kort, een half uur. Van mij mogen ze hier ook meer aandacht geven.

De sporters werken er hard voor.
quote:MrsLady schreef op 11 september 2016 @ 01:05:

Ik probeer het wel te volgen, maar vind het erg lastig om een beetje te kunnen volgen. Je hebt uiteraard net als bij de OS het tijdsverschil (maar toen had ik vakantie en was het iets gemakkelijker om me daar aan aan te passen), maar daarnaast is de informatievoorziening ook gewoon beperkt. Was gisteren bij de NOS app door de sportvideo's aan het scrollen omdat ik even wat dingen terug wilde kijken van medaillewinnaars, maar daar stond gewoon helemaal niets tussen. Hoe volg jij het?http://nos.nl/ps2016/videos/

http://nos.nl/ps2016/uitzendschema/

http://nos.nl/ps2016/
Goh, wat een onverwachte wending. Sommige mensen zijn niet wijs.

Ikvind het jammer dat het team in 2 dagen al 20(!) medailles al heeft gewonnen en er geen enkele live uitzending bij de NOS is. In ieder geval minimale aandacht. Ik kijk meestal via internet
Nu wel samenvattingen en interviews op NPO1
Oh, laat maar. Schakel net in en is nu afgelopen...
Beetje jammer van de berichten van PaasAaier. Geven het leuke, positieve topic meteen een nare smaak.

Ik heb gisteravond ook gekeken, geweldig! Wat een prestaties zeg, niet normaal. Vond de tafeltennisser Kim van der Zon ook echt zo geweldig, die ontlading, werd er emotioneel van.

Mijn moeder heeft jarenlang in het speciaal onderwijs gewerkt, een van haar oude leerlingen doet mee. Ben benieuwd!
Ik denk echt niet dat je de NOS dit kunt verwijten. Ik kan me herinneren dat ze aantal jaren geleden wel een serieuze poging hebben gewaagd. Maar er zijn amper kijkers.

Kijk naar dit topic. Heeft ook nog niet echt veel inhoudelijke reacties.

Herstel nu wel
Here I am - now what are your other two wishes...
Kom op lieve Jiske Griffioen. Brons is haalbaar. Ik weet wat voor een doorzetter jij op school was. Jij was mijn oudleerlinge.

Ik weet dat ook deze sporters alles er voor geven en ik me rot moest zoeken naar de uitslagen. Zo zag ik dat ze verloren had van plaatsgenoot Esther Vergeer.

Ook zo n kanjer.

Ik vind deze sporters allemaal fantastisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven