Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Sayre schreef op 11 september 2016 @ 16:43:

Hats een ban?Waarom?
quote:gedanst schreef op 11 september 2016 @ 16:42:

[...]

Omdat die agent dacht dat Typhoon een crimineel was vanwege zijn huidskleur.

Hij kan echt nooit op een eerlijke manier aan die auto zijn gekomen.Vreselijk oneerlijk. We zijn er nog niet.
quote:Sayre schreef op 11 september 2016 @ 16:43:

Hats een ban?En terecht, als je het mij vraagt.
quote:MevrouwJack schreef op 11 september 2016 @ 16:41:

Turqoise

Violet

PaarsRoze staat er niet tussen
quote:ZombieQueen schreef op 11 september 2016 @ 16:43:

[...]

Ik vind jou eerder meer violet. Whut?! Nee!! Echnieh!!
quote:ZombieQueen schreef op 11 september 2016 @ 16:45:

[...]

En terecht, als je het mij vraagt. Ik vind 'm ook terecht inderdaad!
quote:ZombieQueen schreef op 11 september 2016 @ 16:45:

[...]

En terecht, als je het mij vraagt. De is niet nodig hoor.
quote:Phaedra_ schreef op 11 september 2016 @ 16:44:

[...]

Jezus, dat heeft iedereen allang gedaan.+1
quote:Vlinder1963 schreef op 11 september 2016 @ 16:44:

[...]

Het was een combinatie van een jonge vent met een hele dure auto,en daar gaat het bijna altijd om deze combinatie.Ook vanwege zijn huidkleur. Heeft de politie elf toegegeven.
quote:Cookielyon schreef op 11 september 2016 @ 16:43:

Als mensen nou gewoon toegeven dat ee discriminatie en racisme heerst dan zijn we al een stap verder. Maar we hebben nog een lange weg te gaan.Er wordt hier nergens beweerd dat discriminatie en racisme niet voorkomt.
quote:Grobbekuiken schreef op 11 september 2016 @ 16:44:

[...]

Waarom?Stemmingmakerij en ongepast gedrag.
Dat vind ik wel jammer. Jullie zijn er nu toch al 2 dagen mee bezig, waarom nu dan staffen?

Disclaimer: ik wil niemand van staffen beschuldigen, snap enkel niet waarom er nu na 2 dagen een ban moet volgen.
Blijkbaar moet die discussie gewoon gestopt worden en dat moment is nu. Dus kap er gewoon mee en praat over leuke dingen.
quote:Sayre schreef op 11 september 2016 @ 16:48:

Dat vind ik wel jammer. Jullie zijn er nu toch al 2 dagen mee bezig, waarom nu dan staffen?

Disclaimer: ik wil niemand van staffen beschuldigen, snap enkel niet waarom er nu na 2 dagen een ban moet volgen.Idd dan ga ik ook maar beginnen met staffen. Ik had de stafknop ingehouden om de discussie open te houden zo'n dooddoener dit.
quote:rechthoek schreef op 11 september 2016 @ 16:17:

[...]

Dit is wel een hele lastige. De hele maatschappij draait op kansberekeningen en dat zou kunnen betekenen dat daar uitkomt dat iemand van een bepaalde afkomst groter risico heeft op problemen dan een blank blond persoon. Zo is dat hier met Marokkanen, in de VS met Mexicanen, in Azië met Filipijnen etc. Daarbij dient er gekeken te worden waarom dit zo is en dat komt omdat bepaalde groepen minder kansen hebben, door racisme, door eigen gedrag etc. Omdat het op racisme lijkt gaat men dit uit de weg en dat zou in mijn optiek niet moeten. Je kunt pas wat met iets als je het benoemd. (op feitelijke wijze en geen positief of negatief discriminerende wijze). Zo zijn er problemen met Marokkaanse groepen. Zo is de gemiddelde psychopaat een blanke man en de gemiddelde voetbal hooligan die blanke blonde Nederlander.Als een bepaalde groep mensen door etnische profilering meer in de gaten worden gehouden en vaker worden gecontroleerd, is het logisch dat dan meer mensen in die bepaalde groep betrapt wordt op overtredingen. Als in de VS 50 blanken en 50 Afro-Amerikanen allemaal met een mes in de broekzak de straat op gaan, zullen er van die laatste groep meer gearresteerd worden vanwege die etnische profilering.
quote:ZombieQueen schreef op 11 september 2016 @ 16:47:

[...]

Stemmingmakerij en ongepast gedrag.Wat een bullshit zeg! Omdat ze vertelde wat haar pa zei? Djeez.....
quote:Grobbekuiken schreef op 11 september 2016 @ 16:50:

[...]

Wat een bullshit zeg! Omdat ze vertelde wat haar pa zei? Djeez..... Nee ze quotte Kia-Ora in het modtopic. En dat mag niet
quote:Grobbekuiken schreef op 11 september 2016 @ 16:50:

[...]

Wat een bullshit zeg! Omdat ze vertelde wat haar pa zei? Djeez.....

Nou, nee.

Ben jij echt zo naïef?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Philae schreef op 11 september 2016 @ 16:50:

[...]

Nee ze quotte Kia-Ora. En dat mag nietOh, dat heb ik niet eens meegekregen.
quote:Solomio schreef op 11 september 2016 @ 16:51:

[...]

Nou, nee.

Ben jij echt zo naïef?

Blijkbaar.

Ik heb die quote gemist, zei ik net al. Daarom vroeg ik het ook.
quote:Grobbekuiken schreef op 11 september 2016 @ 16:51:

[...]

Blijkbaar.

Ik heb die quote gemist, zei ik net al. Daarom vroeg ik het ook.En het gezuig en gezuig en gezuig zie je niet?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Philae schreef op 11 september 2016 @ 16:50:

[...]

Nee ze quotte Kia-Ora in het modtopic. En dat mag nietIk denk dat ze die niet eens meegerekend hebben.
quote:Cookielyon schreef op 11 september 2016 @ 16:49:

[...]

Idd dan ga ik ook maar beginnen met staffen..Waarom? Iedereen is toch groot genoeg om te discussieren?
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 11 september 2016 @ 16:52:

[...]

En het gezuig en gezuig en gezuig zie je niet?Ik denk het niet. Het was wel overduidelijk trouwens dat ze reacties wilde uitlokken
quote:Philae schreef op 11 september 2016 @ 16:49:

Blijkbaar moet die discussie gewoon gestopt worden en dat moment is nu. Dus kap er gewoon mee en praat over leuke dingen.Ik ga op vakantie en neem mee.... een leesboek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven