Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
Hi dames,

Ik ben weer bijgelezen. Ik heb de hele week niets gedaan. Geen beweging en alles gegeten waar ik zin in had. Deels bewust, omdat ik niet veel meer hoef af te vallen, maar ik heb het misschien wel wat overdreven . Ben benieuwd morgen!
Ik ben gelukkig gelijk gebleven qua gewicht. 78.0kg dus.
Goedemorgen.

Van 70.0 naar 69,2! Ik kan alleen maar tevreden zijn
Mijn weegschaal zei vanochtend 73.8

Deze week dus niet heel veel afgevallen.

Maar toch trots op mezelf dat ik het zo goed volhou.

Zou iemand mijn nieuwe gewicht in de tabel willen zetten.

Heeel erg bedankt.
Ri88 en Ciaociaociao ik heb jullie bijgewerkt in de tabel.

Ciccietta ik heb jou toegevoegd.

Ik hou van de weegschaal vandaag, 1.3 kilo is er af..... Nou moeten er ook heel wat kilos af dus ik weet dat het in het begin sneller gaat dan later en dat ik hier niet aan moet wennen, maar fijn is het wel!!!

De nieuwe week begint vandaag wel met een etentje bij de Griek, maar goed, heel de week om dat er weer af te krijgen.

Jempo wat een heerlijke positieve post, ik kreeg er echt een opsteker van! Fijn om te lezen!

Schorpioen toch de mosselen geworden ja? Lekker dat je alweer een aantal broeken past. Hopelijk is dat hier ook binnenkort weer zo!

Joko en Ciaociaociao gefeliciteerd!

Hopelijk bij de rest ook goed nieuws!
Goedemorgen!

Goed bezig allemaal

Ik weeg vandaag niet (30 september pas weer) maar voel me beetje opgeblazen want ongesteld..

Vanaf vandaag weer op de gezonde toer. Hoop ook weer wat meer te bewegen/wandelen.

Fijne en gezonde week allemaal!
Hier vanmorgen 64,4 kg. Daar ben ik erg blij mee.

Ondanks de rare weken hier blijft het afvallen goed gaan en is het gelukt om te blijven sporten. Afgelopen week 4 x gelopen, krachttraining gedaan en zaterdag flink lopen trekken in de tuin. Moet wel zeggen dat ik inmiddels mijn hele lijf voel en me wat moe voel. Vandaag maar even een rustdag inlassen ,

Jamaica, joko, Ciaociaociao gefeliciteerd met jullie mooie resultaten.

en Jempo....wat een fijne motiverende post. Wordt er blij van zo op de maandagmorgen

Ri88 fijn dat je een gezellige verjaardag achter de rug hebt en lekker hebt genoten. Nu weer gaan met die banaan :hallo:

fijne dag allemaal en op naar weer een gezonde week
Hier ging afgelopen week erg netjes. Helaas is het op de weegschaal niet echt terug te zien. 72.6 vanmorgen (zou iemand het voor me in het schema willen zetten, krijg het niet voor elkaar om in te loggen). In totaal nu 1.3 kg afgevallen. Had halverwege vorige week echt het idee dat ik wel onder de 72 zou duiken, maar helaas....

Better luck deze week...
Helaas, ik ben gelijk gebleven. Had eigenlijk niet anders verwacht. Doordeweeks gaat het heel goed, 3 x gesport, lekker maar bewust gegeten, heb nog 2 x op de weegschaal gestaan en die gaf toen wel 83 aan ipv 84. Dit weekend ging het weer mis, bij andere mensen blijven eten (patat, wel een kleine portie), avondje uit geweest dus hapjes gegeten, wijntjes en cocktails gedronken en als afluister een turkse pizza in de vroege ochtend. Ik ben nu ook ongesteld dus dat helpt ook niet mee. Toch heb ik er vertrouwen in, ik ben echt mijn levensstijl aan het aanpassen ipv een dieet te volgen, nu nog even in het weekend doorvoeren en dat vliegen ze er vanaf... (Hoop ik )

Succes maar weer de aankomende week!
Goede morgen! Wat fijn dat het bij zoveel mensen weer goed is gegaan. En voor de mensen bij wie het wat minder is gegaan: Nieuwe week, nieuwe kansen. Zet hem op!

Mijn weegschaal zei vandaag 74.1 kg. Ik ben in september dan 1.1 kg afgevallen en totaal 2.0 kg afgevallen. Zou iemand dat weer voor mij willen noteren in de tabel?

Alvast bedankt!
51.8.. niet zo dramatisch als ik had gedacht na 2 maanden niksdoen. Vanaf augustus in totaal maar 1.2kg eraf.
Oh kan iemand me misschien in de tabel zetten?
Ooh ik ben blij! 75,7!

Ik hoopte het al dat ik onder de 76 zou zijn want ik had stiekem vrijdag al gewogen.. maar vaak gaat het dan in het weekend fout maar dit keer viel het mee!

Heb ook het gevoel dat mijn lichaam echt begint te wennen aan minder eten: zit sneller vol en ook minder trek gedurende de dag. Nu volharden!

Goed om te lezen dat veel ook weer wat af zijn gevallen, of iig niet aangekomen. We gaan gewoon door
Geluk groeit door te delen!
Ik had in mijn handjes mogen knijpen met gelijk spel, maar ik ben dus zowaar nog bijna een kilo afgevallen .

Deze week laat ik me ondanks goede resultaten toch maar net even iets minder gaan.

Succes iedereen!
Hier ook afgevallen. Wel 300 eraan sinds vrijdag maar dat was te verwachten. Nu dus 96,2 en heb toch ook wel lekker kunnen etenn

Vandaag weinig honger

O: Banaan , appel en druiven

L: Bak sla met komkommer en kip

T: 2 dropjes en 2 rijstewafels

A: Witte bonen in tomatensaus, aarsappel puree en schnitzel.

Gefeliciteerd iedereen met de resultaten!
foutje
@ schorpioen, fijn dat er toch wat af is!

Hoe ziet jouw dieet er ongeveer uit? Ik zag je eerder zeggen dat je 's avonds ook knoflookaus en broodjes at, maar dat dat niet uitmaakte omdat het avondeten is. En dit dagmenu is ook vooral 's avonds goed eten?

Ik merk voor mezelf dat als ik een goed vullend ontbijt eet (bijvoorbeeld havermout) dat ik het dan beter volhoud, maar avondeten vind ik ook erg lekker..

Ik eet meestal ongeveer:

O : bakje havermout

T: Salade met kip

A: groenten en vlees/vis, soms wat rijst/couscous/quinoa of een broodje erbij.

Ik ben best soepel, maar ik mag van mezelf echt geen kaas, zo min mogelijk brood, en doe voorzichtig met toetjes/yoghurt want dat zijn echt mijn valkuilen!

Verder echt 0 snoepen en snacken: ik ben iemand die in een keer een zak dropjes leeg kan eten, (of een chocoladereep, of koekjes)

1 dropje smaakt alleen maar naar meer dus dan heb ik liever niks.
Caribgirl: Ik tel eigenlijk kcal. Dus als ik overdag minder eet dan kan ik s'avonds meer eten. Nu eet ik ook bijna geen brood. Misschien 2 dagen in de week als maaltijd. Ik hou het bij crackers of rijstewafels. Geen snoep, chocolade of iets. Wel vorige week voor ik buikgriep had chocolade ijs gegeten maar dan als toetje en 2a3 eetlepels denk 100 gram. Had 3 dagen buikgriep gehad is weinig binnen dus dan kan brood met kruidenboter ook wel een keer. Was voor weekend 95,9 en vandaag 96,2 dus dat is de knoflooksaus, boter en brood en mosselen. Overigens veel minder knoflooksaus dan normaal genomen.

Normaal at ik zowel ontbijt en lunch brood, soms nog krentebol of eierkoek erbij. Snoepte lekker mee, koekje hier en daar. Avondeten en dan daarna toetje maar ook chocolade en chips in de avond.
Hi!

Wat een goede resultaten weer hier en daar!

Hamaika, bedankt dat je me in de tabel hebt gezet.

Wil iemand bij mij ook 71,1 in de tabel zetten? Weer terug bij af dus na mijn vakantie en sinds de start in augustus. Wel gek dat ik afgelopen zaterdag 0,4 kilo lichter was... Anyway, ik pak het weer op.

Jempo, you go girl!
Zo wat een super resultaten allemaal! Samen vallen we al heel wat af! En voor de paar die het even tegenzat: het is een proces, en gewoon weer er tegenaan. Samen kunnen we het.

Riboho en ciccietta ik heb jullie gewijzigd en Keukenkast ik heb jou toegevoegd.

Ik kom net van het etentje terug, uiteraard teveel gegeten en ook nog een chocoladetaartje als toetje, maar het was een erg leuke avond. En als ik dit als mijn zondig dag beschouw en de rest van de week netjes doe, dan valt het vast wel mee. Heb verder geen etentjes gepland deze week.

Succes allemaal weer!
Stom... ben gisteren vergeten me te wegen en vandaag weer. Beetje drukke dagen achter de rug haha. Ik doe het morgen, echt!
Gisteren zo druk gehad dat ik geen tijd heb gehad om hier te kijken. Gisterochtend wel gewogen en ik was 67,0. Nu dus maar 0,1 afgevallen. Zoals ik al dacht sta ik een beetje stil. Hoop dat daar de komende weken wat verandering in komt.

Wil iemand mijn gewicht in de tabel zetten?

En dan ga ik nu eerst maar even bijlezen.
Wat een goede resultaten voor de meeste schrijvers hier. Succes voor degenen die stil staan of minder blij zijn. Uiteindelijk komen we er wel.
Pff ik heb echt zo een opgeblazengevoeldag en dat ik echt mn gewicht even zo zat ben.. Ja het afvallen gaat de goede kant op maar waarom duurt het zo lang.. Mn broek zit te strak met die opgeblazen buik en ik heb honger en zit vol tegelijk. Kan niet wachten tot die kilo's eraf zijn!
Caribgirl: Herkenbaar. Hier duurt het ook zo lang. Terwijl het eigenlijk met eten en bewegen zo goed gaat. Ik heb nu ook het gevoel dat ik vocht vast houd. Misschien door de warmte... Zijn er meer die daar last van hebben? Ik moet ook weer ongesteld worden trouwens, dus dat zou er ook mee te maken kunnen hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven