Trots op Nederland!

04-09-2016 02:05 128 berichten
We mogen super trots zijn op ons land, Nederland, maar waarom dragen wij dat niet uit?

Onlangs ben ik in Amerika geweest. De Amerikanen zijn trots om daar te mogen wonen, trots op hun land. En terecht. Ik ben er al diverse keren geweest en ik ben altijd verbaast over de vriendelijkheid en het enthousiasme van de mensen die daar mogen leven. Ik heb veel landen mogen zien maar nergens zie je dat soort van gemeenschap. En dat is jammer.

Ik sprak bijvoorbeeld een lieve dame op het vliegveld die haar geliefde uit Amerika ging verlaten, Ze vertelde me dat de cultuurverschillen te groot waren, dat vond ik vreemd. Ik dacht altijd dat die verschillen niet zo groot waren. Schijnbaar wel. Nederland is top, en dat mag geschreven worden!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 07 september 2016 @ 10:43:

[...]

Okay, daar kan ik in meegaan. Ik ben trots op wat we allemaal bereikt hebben op bovenstaande vlakken. Ik schaam me echter dood voor de huidige wind die door het land waait.En hoe komt die wind er? Ik schaam me er niet voor. Ik schaam voor de geitenwollensokkenpolitiek die het zover heeft laten komen. Ik schaam me voor het vooral tolereren en accepteren van alles wat vanuit een andere cultuur komt zodat het nu de spuigaten uitkomt. Dat met die Turken in Zaandam gebeurt echt niet voor het eerst en ook niet voor het laatst. De immigranten zijn veel te veel in de watten gelegd waardoor ze denken de dienst uit te kunnen maken en op Nederland te kunnen schelden. Nota bene de hand die ze voedt. En daar schaam ik me voor ja. Dat dit van begin af aan fout is aangepakt. Het had hier zo gezellig kunnen zijn met al die culturen bij elkaar. We hadden van elkaar kunnen leren. In plaats daarvan heeft Nederland zichzelf volledig weggecijferd om vooral niet racistisch te zijn. Stel je voor zeg. De huidige puinhoop is het resultaat.
Zo trots op Nederland; dat dit allemaal hier zo maar kan!

http://www.ad.nl/tilburg/ ... ajong-uitkering~aad14c5f/

Rapper Boef die van zijn Wajonguitkering een splinternieuwe Range Rover kan kopen.........
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me voor het feit dat we de koning onschendbaar hebben gemaakt

#absolutisme
l'état c'est moi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven