Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 13 september 2016 om 18:59
dinsdag 13 september 2016 om 19:06
dinsdag 13 september 2016 om 19:10
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2016 @ 19:05:
[...]
Ik zie erger voorbij komen, ongestraft.
Ja maar dat is eigenlijk bij bijna alle maatregelen die de mods nemen (op alle pijlers.
behalve de aktueel pijler) ... Als je echt eerlijk gaat kijken en vergelijken dan klopt er inderdaad geen hol van.
[...]
Ik zie erger voorbij komen, ongestraft.
Ja maar dat is eigenlijk bij bijna alle maatregelen die de mods nemen (op alle pijlers.
behalve de aktueel pijler) ... Als je echt eerlijk gaat kijken en vergelijken dan klopt er inderdaad geen hol van.
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2016 @ 18:55:
[...]
Ik kan me bij Phae nou echt geen ongepaste of banwaardige postings voorstellen. Echt niet. Nooit. Misschien zijn ze nog wel een kwootje vergeten, of kun je het uit de reacties nog op maken wat er stond.
[...]
Ik kan me bij Phae nou echt geen ongepaste of banwaardige postings voorstellen. Echt niet. Nooit. Misschien zijn ze nog wel een kwootje vergeten, of kun je het uit de reacties nog op maken wat er stond.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 13 september 2016 om 19:12
quote:doornroosje9 schreef op 13 september 2016 @ 19:10:
[...]
Ik vond van niet. Het was wel heel zwarte humor. Ik vond hem er over, maar dat had ik daar al gezegd. Toen had ze hem nog weg kunnen halen, maar jullie vonden het humor-om-te-lachen. Misschien voortaan iets zeggen als " voor de zekerheid wissen " , iedereen weet hoe het banbeleid ( niet ) werkt, toch?
[...]
Ik vond van niet. Het was wel heel zwarte humor. Ik vond hem er over, maar dat had ik daar al gezegd. Toen had ze hem nog weg kunnen halen, maar jullie vonden het humor-om-te-lachen. Misschien voortaan iets zeggen als " voor de zekerheid wissen " , iedereen weet hoe het banbeleid ( niet ) werkt, toch?
dinsdag 13 september 2016 om 19:12
dinsdag 13 september 2016 om 19:18
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:12:
[...]
Ik vond hem er over, maar dat had ik daar al gezegd. Toen had ze hem nog weg kunnen halen, maar jullie vonden het humor-om-te-lachen. Misschien voortaan iets zeggen als " voor de zekerheid wissen " , iedereen weet hoe het banbeleid ( niet ) werkt, toch?Yep, zou verstandiger geweest zijn. Maar ik had echt niet verwacht dat ze daarvoor een ban zou krijgen. Wel gewist worden, dat zat erin.
[...]
Ik vond hem er over, maar dat had ik daar al gezegd. Toen had ze hem nog weg kunnen halen, maar jullie vonden het humor-om-te-lachen. Misschien voortaan iets zeggen als " voor de zekerheid wissen " , iedereen weet hoe het banbeleid ( niet ) werkt, toch?Yep, zou verstandiger geweest zijn. Maar ik had echt niet verwacht dat ze daarvoor een ban zou krijgen. Wel gewist worden, dat zat erin.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 13 september 2016 om 19:20
quote:doornroosje9 schreef op 13 september 2016 @ 19:18:
[...]
Yep, zou verstandiger geweest zijn. Maar ik had echt niet verwacht dat ze daarvoor een ban zou krijgen. Wel gewist worden, dat zat erin.Maar ze zat al op de schopstoel. Meestal is wissen ook een waarschuwing, toch ?
[...]
Yep, zou verstandiger geweest zijn. Maar ik had echt niet verwacht dat ze daarvoor een ban zou krijgen. Wel gewist worden, dat zat erin.Maar ze zat al op de schopstoel. Meestal is wissen ook een waarschuwing, toch ?
dinsdag 13 september 2016 om 19:22
dinsdag 13 september 2016 om 19:24
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2016 @ 19:22:
Nounou; wat een ophef (ban) voor niets.
De stafferts zijn nogal overgevoelige hsp-tiepjes, denk ik zomaar.O, je hebt een PB gehad, begrijp ik? Uit het topic valt namelijk zo goed als niets meer op te maken.
Nounou; wat een ophef (ban) voor niets.
De stafferts zijn nogal overgevoelige hsp-tiepjes, denk ik zomaar.O, je hebt een PB gehad, begrijp ik? Uit het topic valt namelijk zo goed als niets meer op te maken.
dinsdag 13 september 2016 om 19:26
dinsdag 13 september 2016 om 19:26
quote:doornroosje9 schreef op 13 september 2016 @ 19:25:
Ik weet wat ik moet doen in de toekomst als bepaalde mensen meeschrijven in een topic waarin ik ook mee schrijf.
Geen ongepaste grapjes maken en op mijn tellen letten.Als ze niet mee schrijven kunnen mensen alsnog staffen, hoor.
Ik weet wat ik moet doen in de toekomst als bepaalde mensen meeschrijven in een topic waarin ik ook mee schrijf.
Geen ongepaste grapjes maken en op mijn tellen letten.Als ze niet mee schrijven kunnen mensen alsnog staffen, hoor.