Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Philae schreef op 13 september 2016 @ 18:25:

[...]

Ja ik vroeg of de TO in Noorwegen woonde. Maarja daar waren de Mods ahum stagaires niet van gediend.Die willen na 80 jaar ook 's een ander land zien?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik vind de kans op een wissing/ waarschuwing/ ban nou niet echt een reden om iets over het randje te vinden. En ik ga er ook volledig van uit dat Phae wel weer over dit debacle heen zal komen.
Maar ik kan het helemaal mis hebben hoor. Maar Phae is voor mij 1 van de 'bekendere' forummers. En de zogenaamde forummers kunnen naar mijn mening veel minder zeggen dan een 'doorsnee' forummer.

Ik ben een gewone, vrij onopvallende forummer volgens mij. En soms heb ik het idee dat ik veel verder over de grens kan gaan dan een Phae bijvoorbeeld.
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2016 @ 19:26:

[...]

Nee, geen PB. Wel via een andere weg. Dat wel.

Whatever.

Je weet wat er stond en jij vond het kunnen. Dat kan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:doornroosje9 schreef op 13 september 2016 @ 19:25:

Ik weet wat ik moet doen in de toekomst als bepaalde mensen meeschrijven in een topic waarin ik ook mee schrijf.

Geen ongepaste grapjes maken en op mijn tellen letten.

Gemuilkorfde vingers

Dat communiceert echt niet lekker

Dat ze maar eens op dat actueel aan het werk gaan

Daar laten de mods zowat alles liggen en kan ieder die wil zijn gang gaan

Bah :(
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:26:

[...]

Als ze niet mee schrijven kunnen mensen alsnog staffen, hoor.Tuurlijk, maar dit was wel heel duidelijk.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 september 2016 @ 19:27:

Ik vind de kans op een wissing/ waarschuwing/ ban nou niet echt een reden om iets over het randje te vinden. .Ik ook niet. Ik had hem ongeacht van wie en met hoeveel bans al op de teller over het randje gevonden. Maar ik heb dan ook Heule Erge HSP. Al een week. Morgen maar eens een kuurtje voor gaan halen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:28:

[...]

Whatever.

Je weet wat er stond en jij vond het kunnen. Dat kan.Vond jij het niet kunnen?
quote:doornroosje9 schreef op 13 september 2016 @ 19:30:

[...]

Tuurlijk, maar dit was wel heel duidelijk.Joh, echt, ....dat weet je nooit. Soms zit je het gezellig eens te zijn in een topic word je alsnog gestaft. Tuurlijk kun je je vermoedens hebben, maar het zal altijd speculeren blijven.
Oh, je hebt m'n vraag al beantwoord, zie ik.
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2016 @ 19:30:

[...]

Vond jij het niet kunnen?Nee, heb ik daar al meteen gezegd. Je hebt het topic niet gelezen?
quote:ZombieQueen schreef op 13 september 2016 @ 19:28:

Maar ik kan het helemaal mis hebben hoor. Maar Phae is voor mij 1 van de 'bekendere' forummers. En de zogenaamde forummers kunnen naar mijn mening veel minder zeggen dan een 'doorsnee' forummer.

Ik ben een gewone, vrij onopvallende forummer volgens mij. En soms heb ik het idee dat ik veel verder over de grens kan gaan dan een Phae bijvoorbeeld.

Ik vind jou geen onopvallende forumster hoor, zie jou regelmatig en je hebt een duidelijke mening. Niet zo grijzig als je ava

Maar ik denk ook dat er maar 1 hoeft te zijn die jou een kutwijf vindt en die goed in de gaten houdt wat je zegt. Kans om te staffen? *pats!*

En dan ga je vanzelf een keer een waarschuwing krijgen. En de rest er achter aan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:30:

[...]

Ik ook niet. Ik had hem onmacht van wie en met hoeveel bans al op de teller over het randje gevonden. Maar ik heb dan ook Heule Erge HSP. Al een week. Morgen maar eens een kuurtje voor gaan halen.

Ik vond hem voor mezelf wel kunnen. Omdat ik weet wie het zegt, en omdat ik zelf zo'n grap ook zou kunnen maken tegen iemand die me langer kent dan vandaag. Of Phae d'r post hier handig was is vraag twee, maar Phae is een volwassen mevrouw met een leven naast het forum en ik hoef haar niet aan het handje te nemen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 september 2016 @ 19:33:

[...]

Ik vond hem voor mezelf wel kunnen. Omdat ik weet wie het zegt, en omdat ik zelf zo'n grap ook zou kunnen maken tegen iemand die me langer kent dan vandaag. Of Phae d'r post hier handig was is vraag twee, maar Phae is een volwassen mevrouw met een leven naast het forum en ik hoef haar niet aan het handje te nemen.Dit.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 september 2016 @ 19:33:

[...]

Ik vond hem voor mezelf wel kunnen. Omdat ik weet wie het zegt, en omdat ik zelf zo'n grap ook zou kunnen maken tegen iemand die me langer kent dan vandaag. Of Phae d'r post hier handig was is vraag twee, maar Phae is een volwassen mevrouw met een leven naast het forum en ik hoef haar niet aan het handje te nemen.Er is een verschil, vind ik, tegen wat je tegen je beste dinnie kunt zeggen en op een forum waar elke Jan Doedel mee kan lezen. Forumgewijs kon het niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:35:

[...]

Er is een verschil, vind ik, tegen wat je tegen je beste dinnie kunt zeggen en op een forum waar elke Jan Doedel mee kan lezen. Forumgewijs kon het niet.Eens, maar niet banwaardig voor een week. Zeker als je ziet wat sommigen allemaal kunnen uitspoken voor ze een ban van 24 uur hebben
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:35:

[...]

Er is een verschil, vind ik, tegen wat je tegen je beste dinnie kunt zeggen en op een forum waar elke Jan Doedel mee kan lezen. Forumgewijs kon het niet.Nou dan zijn we het toch eens ? Het was niet handig, klaar. Niks om je druk over te maken verder.
quote:Chevron schreef op 13 september 2016 @ 19:37:

[...]

Eens, maar niet banwaardig voor een week. Zeker als je ziet wat sommigen allemaal kunnen uitspoken voor ze een ban van 24 uur hebbenDie week komt gewoon omdat ze al op 48 uur stond. als je binnen 3 maanden dan weer -volgend de mods- over de schreef gaat is het een week.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 september 2016 @ 19:32:

[...]

Ik vind jou geen onopvallende forumster hoor, zie jou regelmatig en je hebt een duidelijke mening. Niet zo grijzig als je ava

Maar ik denk ook dat er maar 1 hoeft te zijn die jou een kutwijf vindt en die goed in de gaten houdt wat je zegt. Kans om te staffen? *pats!*

En dan ga je vanzelf een keer een waarschuwing krijgen. En de rest er achter aan.

Ja, maar ik bedoel ook vanuit het modteam. Ik vind soms écht dat er op de zogenaamde bekendere forummers met een veel hardere hand wordt opgetreden.

Zo ben ik al 180.000 keer offtopic gegaan in het modtopic en nog nooit een waarschuwing of wat ook maar voor gekregen, ook nadat de mods vertelden dat ze bij de volgende offtopic bans gaan uitdelen. Anderen hoeven maar 1 keer offtopic te gaan en krijgen meteen een ban...

En yeeeh, ik ben geen grijs muisje.
quote:Chevron schreef op 13 september 2016 @ 19:37:

[...]

Eens, maar niet banwaardig voor een week. Zeker als je ziet wat sommigen allemaal kunnen uitspoken voor ze een ban van 24 uur hebbenEr is zelden of nooit een opmerking banwaardig voor de tijd die ze er voor krijgen, maar dat komt nou eenmaal door de regels die wij met zijn allen niet bedacht hebben en ook nog eens niet eerlijk vinden.
Ik weet niet wat phae geschreven heeft.

Ik weet wel dat ik haar ga missen.

En ik weet dat ik hetgeen voor mij dit forum goed, gezellig, grappig en confronterend maakte mis. Dankzij mods met/zonder mening.

Zelfs toen je helemaal niets over het beleid mocht zeggen was het hier in mijn ogen beter.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:ZombieQueen schreef op 13 september 2016 @ 19:39:

[...]

Ja, maar ik bedoel ook vanuit het modteam. Ik vind soms écht dat er op de zogenaamde bekendere forummers met een veel hardere hand wordt opgetreden.

Zo ben ik al 180.000 keer offtopic gegaan in het modtopic en nog nooit een waarschuwing of wat ook maar voor gekregen, ook nadat de mods vertelden dat ze bij de volgende offtopic bans gaan uitdelen. Anderen hoeven maar 1 keer offtopic te gaan en krijgen meteen een ban...

En yeeeh, ik ben geen grijs muisje. Misschien worden opvallendere forummers door veel meer mensen gestaft. En denken mods bij meer dan zoveel stafjes dat het wel iets heul ergs moet zijn.
quote:feow schreef op 13 september 2016 @ 19:40:

Zelfs toen je helemaal niets over het beleid mocht zeggen was het hier in mijn ogen beter.jaaaaa, want toen kon je tenminste wat over het beleid zeggen ! goh, wat hebben we avonden fanatiek zitten posten, zeg.
Dan ben ik maar overgevoelig, ik vond de opmerking van Phaedra over het randje. Maar niet banwaardig. Haar post verwijderen was genoeg.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:42:

[...]

jaaaaa, want toen kon je tenminste wat over het beleid zeggen ! goh, wat hebben we avonden fanatiek zitten posten, zeg.Heerlijk was dat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven