Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:40:

[...]

Misschien worden opvallendere forummers door veel meer mensen gestaft. En denken mods bij meer dan zoveel stafjes dat het wel iets heul ergs moet zijn.Ja, dat het dan moeten zijn denk ik. Vind het alleen behoorlijk oneerlijk.
quote:duende12 schreef op 13 september 2016 @ 19:42:

Dan ben ik maar overgevoelig, ik vond de opmerking van Phaedra over het randje. Maar niet banwaardig. Haar post verwijderen was meer dan genoeg.In 99,999 % is wissen en een waarschuwinkje meer dan voldoende. Maar dat maak je de mods hier niet wijs.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ZombieQueen schreef op 13 september 2016 @ 19:44:

[...]

Ja, dat het dan moeten zijn denk ik. Vind het alleen behoorlijk oneerlijk.Dat klopt.
quote:duende12 schreef op 13 september 2016 @ 19:42:

Dan ben ik maar overgevoelig, ik vond de opmerking van Phaedra over het randje. Maar niet banwaardig. Haar post verwijderen was meer dan genoeg.Vind ik ook. Erger nog: van mij had ie mogen blijven staan. Maar ja, de stafjes he. Ze schrijven het zelf, dat ze modderen aan de hand van stafjes. En aan de hand van een banbeleid dat er in principe toe kan leiden dat je een perma oploopt voor een paar verkeerd geplaatste zwaaismilies.
Ik snap ook niet dat ongepast zwaarder wordt bestraft dan op de man. En is op de man niet ongepast dan ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:44:

[...]

In 99,999 % is wissen en een waarschuwinkje meer dan voldoende. Maar dat maak je de mods hier niet wijs.

Ban ban ban ban!!!!!

A way of life.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:46:

Ik snap ook niet dat ongepast zwaarder wordt bestraft dan op de man. En is op de man niet ongepast dan ?Maak het nou niet nodeloos ingewikkeld. Als wij het al niet snappen.....

[...]

In 99,999 % is wissen en een waarschuwinkje meer dan voldoende. Maar dat maak je de mods hier niet wijs.Of gewoon een modingreep in het topic zelf. Dat werkt vaak echt onwijs goed. Maar dan moet de mod wel meelezen, en dat doe nze dus niet want dat is te duur.
Je zou er banhopig van worden. Van al dat op de ban spelen.
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2016 @ 19:05:

[...]

Ik zie erger voorbij komen, ongestraft.

Ik ook en ik vond het over het randje. Maar ze werd er op aangesproken en dan kan het ook gewoon klaar zijn. Maar niet als je in een topic zit dat door een stafferdestafferdestaf gekaapt wordt. En die elke kans grijpt om het enige onderwerp van aandacht te blijven. Dus heel verontwaardigd over Phae's post, heel snel bijval verlenen aan de mensen die Phae aanspraken en intussen kwistig staffen.

Toen zijzelf aangesproken werd over het kapen van het topic was dat natuuuuurlijk niet zo, want we waren alleen aan het discussiëren.... Nee dus.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dan moeten we er maar weer eens een avondje voor gaan zitten, voor een nieuwe revolutie.
Zelfreinigend vermogen ja. Maar daar hebben ze hier helemaal al nooit van gehoord.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 september 2016 @ 19:46:

[...]

Vind ik ook. Erger nog: van mij had ie mogen blijven staan. Maar ja, de stafjes he. Ze schrijven het zelf, dat ze modderen aan de hand van stafjes. En aan de hand van een banbeleid dat er in principe toe kan leiden dat je een perma oploopt voor een paar verkeerd geplaatste zwaaismilies.'t blijft toch een beetje een gevoelig puntje, niet?
quote:Oudblond schreef op 13 september 2016 @ 19:48:

[...]

Ik ook en ik vond het over het randje. Maar ze werd er op aangesproken en dan kan het ook gewoon klaar zijn. Maar niet als je in een topic zit dat door een stafferdestafferdestaf gekaapt wordt. En die elke kans grijpt om het enige onderwerp van aandacht te blijven. Dus heel verontwaardigd over Phae's post, heel snel bijval verlenen aan de mensen die Phae aanspraken en intussen kwistig staffen.

Toen zijzelf aangesproken werd over het kapen van het topic was dat natuuuuurlijk niet zo, want we waren alleen aan het discussiëren.... Nee dus.Je weet niet wie er gestaft heeft. Misschien wel een mama van een wondertje die net voor de eerste keer eens buiten de kinderpijler kwam.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 september 2016 @ 19:49:

Zelfreinigend vermogen ja. Maar daar hebben ze hier helemaal al nooit van gehoord.Vroeger (daar istie weer) hadden we dat wel
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:50:

[...]

Je weet niet wie er gestaft heeft. Misschien wel een mama van een wondertje die net voor de eerste keer eens buiten de kinderpijler kwam.Dat zou ook niet zomaar mogen zonder begeleiding en een gedegen vooropleiding (fok, libelle)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:48:

Dan moeten we er maar weer eens een avondje voor gaan zitten, voor een nieuwe revolutie.

Een coupe.

Is ons vaker gelukt
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:50:

[...]

Je weet niet wie er gestaft heeft. Misschien wel een mama van een wondertje die net voor de eerste keer eens buiten de kinderpijler kwam.Dat kan, dat kan heel goed zo zijn. Maar ervaring leert ook. En het valt me op. Al tijden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:47:

Je zou er banhopig van worden. Van al dat op de ban spelen.

OMG !

Straks heb je een permaman
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2016 @ 19:49:

[...]

't blijft toch een beetje een gevoelig puntje, niet? Zeg dat wel . Ik zat op een gegeven moment al op een week, vanwege mijn ongeoorloofde gezwaai

[...]

In 99,999 % is wissen en een waarschuwinkje meer dan voldoende. Maar dat maak je de mods hier niet wijs.ik vind die opstand tegen de moderators echt zo ontzettend kinderachtig en flauw. Zoek dan een ander forum waar je wel ongestraft kan bitchen. Maar nee, bijna heel je leven speelt zich hier af en dan ook nog eisen stellen en rellen over het beleid. Sneu hoor.
quote:yasmijn schreef op 13 september 2016 @ 19:53:

[...]

Een coupe.

Is ons vaker gelukt Ja, precies. We kunnen weer eens beginnen met in elke topic wat te openen. Wat hebben we ons daar mee vermaakt, vroegah , was nog een hele klus om op elke pijler wat te plaatsen met hetzelfde woord er in.
quote:feow schreef op 13 september 2016 @ 19:53:

[...]

OMG !

Straks heb je een permaman
quote:Tannie50 schreef op 13 september 2016 @ 19:54:

[...]

ik vind die opstand tegen de moderators echt zo ontzettend kinderachtig en flauw. Zoek dan een ander forum waar je wel ongestraft kan bitchen. Maar nee, bijna heel je leven speelt zich hier af en dan ook nog eisen stellen en rellen over het beleid. Sneu hoor.Sneu is mijn middelste naam. Bianca Sneu Gewoontjes.
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2016 @ 19:22:

Nounou; wat een ophef (ban) voor niets.

De stafferts zijn nogal overgevoelige hsp-tiepjes, denk ik zomaar.Je klinkt nu als een gebande. Does nie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven