Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 13 september 2016 om 23:43
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 19:12:
[...]
Ik vond hem er over, maar dat had ik daar al gezegd. Toen had ze hem nog weg kunnen halen, maar jullie vonden het humor-om-te-lachen. Misschien voortaan iets zeggen als " voor de zekerheid wissen " , iedereen weet hoe het banbeleid ( niet ) werkt, toch?..........
[...]
Ik vond hem er over, maar dat had ik daar al gezegd. Toen had ze hem nog weg kunnen halen, maar jullie vonden het humor-om-te-lachen. Misschien voortaan iets zeggen als " voor de zekerheid wissen " , iedereen weet hoe het banbeleid ( niet ) werkt, toch?..........
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 13 september 2016 om 23:59
dinsdag 13 september 2016 om 23:59
woensdag 14 september 2016 om 00:05
Ja maar kom op, deze is écht heel grappig.
https://youtu.be/EmsdPDkCDxc
Zoveel honden, chaaaaos.
Edit; dit is de hele aflevering dus... ik bedoelde dus dat stukje met die mevrouw en haar 100 honden ofzo.
Zoveel honden, chaaaaos.
Edit; dit is de hele aflevering dus... ik bedoelde dus dat stukje met die mevrouw en haar 100 honden ofzo.
woensdag 14 september 2016 om 00:08
quote:missie_m schreef op 13 september 2016 @ 23:59:
[...]
.....Snap niet dat sommige op eens zo "begripvol" zijn voor zo'n zwaar ongepaste reactie, maar wel steeds roepen dat ze de actueelpijler op negeer hebben.Snap je het verschil niet tussen een grap van Phae en forummers op actueel die bloedserieus zijn als ze haatdragende dingen schrijven? Nou, dat vind ik echt sneu voor jou dan.
[...]
.....Snap niet dat sommige op eens zo "begripvol" zijn voor zo'n zwaar ongepaste reactie, maar wel steeds roepen dat ze de actueelpijler op negeer hebben.Snap je het verschil niet tussen een grap van Phae en forummers op actueel die bloedserieus zijn als ze haatdragende dingen schrijven? Nou, dat vind ik echt sneu voor jou dan.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 14 september 2016 om 00:11
quote:ZombieQueen schreef op 14 september 2016 @ 00:05:
Zoveel honden, chaaaaos.
Edit; dit is de hele aflevering dus... ik bedoelde dus dat stukje met die mevrouw en haar 100 honden ofzo.ja damn die duurt 24 min en ik moet slapen! ik moest iig al lachen om die stomme intro, kijk m morgen wel verder.
Zoveel honden, chaaaaos.
Edit; dit is de hele aflevering dus... ik bedoelde dus dat stukje met die mevrouw en haar 100 honden ofzo.ja damn die duurt 24 min en ik moet slapen! ik moest iig al lachen om die stomme intro, kijk m morgen wel verder.
very metal
woensdag 14 september 2016 om 00:13
woensdag 14 september 2016 om 00:20
quote:missie_m schreef op 14 september 2016 @ 00:10:
[...]
[fgcolor=#131a90]Het was géén grap....en erger dan alleen maar één smilie op napraat plaatsen [/folor]
Oh je hebt contact gehad met Phaedra en ze heeft je vertelt dat ze bloedserieus was en geen grap maakte?
En hou nou toch eens op met je gemekker over dat je bent aangesproken over je tekstkleur en Smileys. Dat wordt ondertussen oud.
[...]
[fgcolor=#131a90]Het was géén grap....en erger dan alleen maar één smilie op napraat plaatsen [/folor]
Oh je hebt contact gehad met Phaedra en ze heeft je vertelt dat ze bloedserieus was en geen grap maakte?
En hou nou toch eens op met je gemekker over dat je bent aangesproken over je tekstkleur en Smileys. Dat wordt ondertussen oud.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 14 september 2016 om 00:20
woensdag 14 september 2016 om 02:08