Regent het al ergens?

15-09-2016 18:37 128 berichten
Eindelijk dan verkoeling.... Alleen ben ik huiverig dat we niet veel regen zullen krijgen de komende dagen.

Regent het al ergens?
Alle reacties Link kopieren
Hier nog niks.

Omgeving den haag
Ik moet zo nodig plassen... Maar sinds ik een keer las dat de bliksem ook kan inslaan op de drinkwaterleiding durf ik niet meer naar de wc tijdens onweer

Afgelopen jaar is de bliksem al eens ingeslagen hier in huis. Gelukkig weinig schade. Maar ik had die klap toch liever niet in mijn billen gehad
quote:Jane-Ice schreef op 15 september 2016 @ 21:40:

[...]

Waar?

Inmiddels binnen, warm...27,5 graden hahahah het schiet maar niet op he, in Amsterdam, mag wel ff lekker flink gaan plenzen
Volgens mij gaat het niet regenen.
Prrrr, mauw miawwwww.
bummer..
Volgens buienradar barst het hier over 10 minuten los.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Een bui brengt overigens ook vochtige lucht, dus niet noodzakelijk verkoeling. Het kan er ook benauwder van worden.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Hier in het midden af en toe wat gedrup.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zuid Brabant: onweer en regen: check!
ahahah you didn't say the magic word
Jammer genoeg niks. Omgeving Deventer.
Hier zuid oosten onweert T flink
Als ik buienradar bekijk is het hier (Amsterdam) op z'n vroegst om 01:00

Gaat aardig wat donder en bliksem over in Brabant
Regio Rotterdam, 21 graden en het is een beetje gaan waaien. Helaas nog geen regen!
Het loopt hier aardig te klapperen.
Leef, geniet, zelfs met dagelijkse zorgen.
quote:Jane-Ice schreef op 15 september 2016 @ 21:40:

[...]

Waar?

Inmiddels binnen, warm...27,5 graden Jah, 30 graden hier (want nog geen horren) maar ik stap om het half uur lekker even het balkon op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoor nu in de verte de eerste donder, hoop wel dat baby er doorheen slaapt zeg want ik ben doodop. Die van 1,5 slaapt overal doorheen al ga ik met 20 man en een orkest naast zijn bed zitten.
21 graden. Maar het wordt laat. Tijd om te gaan slapen. Welterusten!
World of Warcraft: Legion
Dat wordt een wakkere nacht voor mij, het waait nu echt heel erg en de flitsen zijn gewoon doodeng!
Ten oosten en zuid oosten van Rotterdam zie ik een heel flitsfestival, maar hoor niets, dus het is nog aardig ver weg.
Nog steeds omgeving Nijmegen.

Begint lekker te regenen en onweren. Ik ga slapen!!!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Hier regen en onweer, al een half uurtje regen trouwens, maar nu hoor ik ook de donder.
Het regent!!
Veel regen? Er staat een bank buiten in de tuin, die niet nat mag worden, oeps. Ik heb hem met een zeil overdekt maar hoop dat het geen wolkbreuken worden. En dat het zeil eraf waait.
Enorme storm nu hier, klappers waar je u tegen zegt en mijn tuin staat nu al blank...en het dakraam lekt heb ik net gemerkt.
Welke regio, lovely?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven