Napraattopic 67

15-09-2016 13:47 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:simbalabimba schreef op 16 september 2016 @ 13:38:

[...]

SBS6 heeft diverse programma's. Praat je dan op Celblok H of dokter Tinus niveau?

dat weet ik niet, !!

maar gezien ik ook niks van de wereld leek te begrijpen denk ik... Celblok H
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 16 september 2016 @ 13:33:

[...]

Ja zolang het maar niet voor RTL 5 geldt dat is voor mannen RTL7 is dat. Niet naar kijken hoor, dan krijg je in één keer een ander geslacht cadeau!
quote:mariposita schreef op 16 september 2016 @ 13:51:

[...]

RTL7 is dat. Niet naar kijken hoor, dan krijg je in één keer een ander geslacht cadeau!

O ja 7

quote:missie_m schreef op 16 september 2016 @ 13:11:

[...]

zeker om die reactie waar jij zo om moest lachen???

Vooruit, reageer ik nog maar eens een keer op je. Puur omdat je de moeite hebt genomen iets te typen.

"

Ha

Ha

Ha

Wat een rotopmerking "

Is nou bepaald er om lachen. Of dacht jij echt dat ik het een grappige opmerking vond ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 september 2016 @ 13:14:

[...]

Blijkbaar heb je Bianca niet onder de negeer staan dus waarom reageer je nog op haar? Ze heeft al tig keer gezegd dat ze toch niet meer op jou gaat reageren of zal lezen. Zonde van je tijd joh.

Waarom zou ik de negeerknop moeten gebruiken als mensen hun eigen woorden (die ik alleen aanhaalde) en 'waarom' ik die aanhaalde niet begrijpen !? Verwijt maken als ik het woord 'we' schrijf, terwijl in haar voorgaande post '(die ik dus zonder mijn woorden aanhaalde) jullie, jij, wij, iedereen enz. staat. Moet ik daar dan werkelijk nog tekst en uitleg bij geven??

BGB schreef op 14-09-2016 13:57

Reageer maar gewoon niet meer op mij, want ik kan toch helemaal niks met jouw reacties. Weer van die puntjes......... Als je niks te zeggen hebt post dan niks.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 16 september 2016 @ 14:03:

[...]

Waarom zou ik de negeerknop moeten gebruiken als mensen hun eigen woorden (die ik alleen aanhaalde) en 'waarom' ik die aanhaalde niet begrijpen !? Verwijt maken als ik het woord 'we' schrijf, terwijl in haar voorgaande post '(die ik dus zonder mijn woorden aanhaalde) jullie, jij, wij, iedereen enz. staat. Moet ik daar dan werkelijk nog tekst en uitleg bij geven??

BGB schreef op 14-09-2016 13:57

Reageer maar gewoon niet meer op mij, want ik kan toch helemaal niks met jouw reacties. Weer van die puntjes......... Als je niks te zeggen hebt post dan niks.

Nee, want ik ben heeeeeel simpel, als je mij als maatstaf neemt is 't goed.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Extreem oude mosterd

Ik las gisteravond het toen gestarte donerentopic, wat een onzin en onwaarheden zijn daar gepost. Verkeerd begrepen artikelen aanhalen, artikelen die onderzoeken verkeerd weergeven aanhalen, aannames, spookverhalen etc. Ik had bedacht me daar vandaag eens tegenaan te bemoeien maar ik begrijp dat nogal wat posts zijn verwijderd en mijn zin is ook verdwenen merk ik

Ik heb in de afgelopen 25 jaar bij veel donorprocedures gestaan, er is veel veranderd oa door voortschrijdend inzicht.

Er moet heel veel voorlichting komen, schone taak voor de regering en de gezondheidszorg ( leuk project!).
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 16 september 2016 @ 17:52:

Extreem oude mosterd

Ik las gisteravond het toen gestarte donerentopic, wat een onzin en onwaarheden zijn daar gepost. Verkeerd begrepen artikelen aanhalen, artikelen die onderzoeken verkeerd weergeven aanhalen, aannames, spookverhalen etc. Ik had bedacht me daar vandaag eens tegenaan te bemoeien maar ik begrijp dat nogal wat posts zijn verwijderd en mijn zin is ook verdwenen merk ik

Ik heb in de afgelopen 25 jaar bij veel donorprocedures gestaan, er is veel veranderd oa door voortschrijdend inzicht.

Er moet heel veel voorlichting komen, schone taak voor de regering en de gezondheidszorg ( leuk project!).In het ene topic staat in de OP een link: klacht van de Reclame Code Commissie vindt dat bepaalde informatie op de site duidelijker moet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:SuzanneSuus schreef op 16 september 2016 @ 17:52:

Extreem oude mosterd

Er moet heel veel voorlichting komen, schone taak voor de regering en de gezondheidszorg ( leuk project!).Afgezien van dat betere voorlichting noodzakelijk is, zou niemand z'n keuze voor wel of niet donorschap hoeven te verantwoorden.
quote:ThunderassMan schreef op 16 september 2016 @ 18:03:

[...]

Afgezien van dat betere voorlichting noodzakelijk is, zou niemand z'n keuze voor wel of niet donorschap hoeven te verantwoorden.+1
quote:ThunderassMan schreef op 16 september 2016 @ 18:03:

[...]

Afgezien van dat betere voorlichting noodzakelijk is, zou niemand z'n keuze voor wel of niet donorschap hoeven te verantwoorden.Dat is een andere discussie. Ik vind het suf dat mensen hun beslissing baseren op feitelijke onwaarheden.
Je bent zelf een theepot
Trolololol

(In mijn stiefdochter is te verwend)

In kinderen rubriek..
quote:mamsvan schreef op 16 september 2016 @ 18:34:

Trolololol

(In mijn stiefdochter is te verwend)

In kinderen rubriek..Denk je dat? Ik heb het idee dat het wel echt is
quote:SuzanneSuus schreef op 16 september 2016 @ 18:15:

[...]

Dat is een andere discussie. Ik vind het suf dat mensen hun beslissing baseren op feitelijke onwaarheden.Eens.
quote:Chevron schreef op 16 september 2016 @ 18:35:

[...]

Denk je dat? Ik heb het idee dat het wel echt is

Ik ook. Maar to is wel kattig.

Ik heb ooit iemand ah zegels gestuurd (iedereen: Wat lief van je! Applaus!)

Dank jullie wel.

Maar dat mens blijft maar uppen en 'ik heb van die en die nog niks gehad' posten. Ik vind het nu echt ergerlijk worden.
Als ik bij mezelf blijf ( medisch beroep) dan merk ik dat voorlichting veel kan doen en dat op heel veel vlakken daar nog te winnen is.

Door bezuinigingen is er helaas minder tijd ontstaan voor dit soort projecten
Je bent zelf een theepot
quote:Het-groepje schreef op 16 september 2016 @ 18:39:

[...]

Ik ook. Maar to is wel kattig.

Ik zou ook een beetje kattig worden van de reacties daar.

Volgens mij is het ook echt maar kan de TO zich lastig op de juiste manier verwoorden.

Heb best een beetje te doen met haar.
quote:*-_lilith_-* schreef op 16 september 2016 @ 18:43:

[...]

Ik zou ook een beetje kattig worden van de reacties daar.

Volgens mij is het ook echt maar kan de TO zich lastig op de juiste manier verwoorden.

Heb best een beetje te doen met haar.Eens, maar heb nog meer te doen met stiefdochter als to irl net zo communiceert
Ik twijfel gewoon enorm.. Irriteer me in elk geval aan de slappe houding van vent haar smoesjes... Ach ja..
quote:Chevron schreef op 16 september 2016 @ 18:45:

[...]

Eens, maar heb nog meer te doen met stiefdochter als to irl net zo communiceert

Voor dat kind is het sowieso erg.

Die moeder is volgens mij echt een draak en pa een slappe zak.

TO probeert het volgens mij nog enigzins goed te doen maar die kan ook niet veel als ze niet op 1 lijn zitten. Lijkt me maar lastig...
Elk keer komt er nieuw info bij en t lijkt passend op de berichten die ze krijgt...
quote:SuzanneSuus schreef op 16 september 2016 @ 18:43:

Als ik bij mezelf blijf ( medisch beroep) dan merk ik dat voorlichting veel kan doen en dat op heel veel vlakken daar nog te winnen is.

Door bezuinigingen is er helaas minder tijd ontstaan voor dit soort projecten

Ik ben altijd overtuigd geen donor geweest. Een paar jaar geleden was er een mooie campagne gestart die o.a. op tv langskwam. Die raakte me en zette me opnieuw aan het denken en heb mezelf daarna laten registreren als donor. Het was geen pushend bericht en daarom stond ik er voor open.

Het nieuwe voorstel werkt echt averechts op me.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2016 @ 13:54:

[...]

Vooruit, reageer ik nog maar eens een keer op je. Puur omdat je de moeite hebt genomen iets te typen.

"

Ha

Ha

Ha

Wat een rotopmerking "

Is nou bepaald er om lachen. Of dacht jij echt dat ik het een grappige opmerking vond ?Afgelopen week heb ik me vaak verbaasd over dé humor waar over gelachen werd.

ps. Je schreef het toch iets anders:

Ha

Ha

Ha

Is eigenlijk best wel een rot opmerking
LOEP ME MAAR aub.
Boe!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Tzippa_ schreef op 16 september 2016 @ 19:38:

[...]

Ik ben altijd overtuigd geen donor geweest. Een paar jaar geleden was er een mooie campagne gestart die o.a. op tv langskwam. Die raakte me en zette me opnieuw aan het denken en heb mezelf daarna laten registreren als donor. Het was geen pushend bericht en daarom stond ik er voor open.

Het nieuwe voorstel werkt echt averechts op me.en dus wil je nu geen donor meer zijn? het raakt je nu niet meer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven