Sterwit creme
vrijdag 16 september 2016 om 20:04
Kennen jullie dat: donkere plekken op ellebogen. Die plekken heb ik ook op m'n knieën en mijn billen. Ik houd van skinnyjeans en waarschijnlijk is dat ook de oorzaak van die donkere plekken. Continu het geschuur tegen m'n huid. Ik vind ze in ieder geval zo lelijk en wil er wat aan doen. Volgens dermatoloog is er geen oplossing maar ik las laatst over een bepaalde sterwit crème om anus en vagina te bleken. Zou dat een oplossing kunnen zijn voor de donkere plekken op m'n billen en knieën of is dat een belachelijk idee hihi
vrijdag 16 september 2016 om 20:09
vrijdag 16 september 2016 om 20:25
quote:GateKeeper schreef op 16 september 2016 @ 20:08:
Die naam alleen al
En dan dat verkooppraatje op die site. Ik schaamde me voor de donkere plekken rondom mijn anus en ik durfde daarom geen sex te hebben. WTF...sta je dan voor de spiegel je kont uit elkaar te trekken ofzo?!
Soms lees/zie ik wat en dan denk ik wel eens bij mezelf: "Goh, dat heb ik ook, moet ik mij daar ook al druk over maken??"
On topic: baking soda en citroen als je op de diy toer wil gaan, BHA exfoliant en een crème met veel niacinamide (minstens 5% anders betaal je veel geld voor gebakken lucht) als het niet allemaal au naturel hoeft.
Die naam alleen al
En dan dat verkooppraatje op die site. Ik schaamde me voor de donkere plekken rondom mijn anus en ik durfde daarom geen sex te hebben. WTF...sta je dan voor de spiegel je kont uit elkaar te trekken ofzo?!
Soms lees/zie ik wat en dan denk ik wel eens bij mezelf: "Goh, dat heb ik ook, moet ik mij daar ook al druk over maken??"
On topic: baking soda en citroen als je op de diy toer wil gaan, BHA exfoliant en een crème met veel niacinamide (minstens 5% anders betaal je veel geld voor gebakken lucht) als het niet allemaal au naturel hoeft.
vrijdag 16 september 2016 om 20:29
Oh, zie nu wie de to is. Volgens mij had zij Turkse roots? To, ik ben ook getint en dan helpt het allemaal geen bal. In de afroshops zie je nog wel eens van die tubes crème om te bleken maar dat maakt het probleem alleen maar erger (of je krijgt er een heel ander probleem voor terug: chemische brandwond). Ik zou er in ieder geval ver vandaan blijven.
vrijdag 16 september 2016 om 21:24
vrijdag 16 september 2016 om 21:32
quote:DidiRidi schreef op 16 september 2016 @ 21:24:
zo...nu heb ik de website van sterwit ook bezocht, mjn zoekgeschiedenis profiel geeft weer een completer beeld van wie ik ben als persoon en als consument.Je hebt dan ook een goed passende avatar .
zo...nu heb ik de website van sterwit ook bezocht, mjn zoekgeschiedenis profiel geeft weer een completer beeld van wie ik ben als persoon en als consument.Je hebt dan ook een goed passende avatar .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
vrijdag 16 september 2016 om 21:57
vrijdag 16 september 2016 om 22:49