wellness met dreumus
zaterdag 17 september 2016 om 00:08
Komende week willen we een paar dagen weg. We kunnen op zn vroegst dinsdagavond weg en moeten de week er op, op woensdag terug zijn.
Wie heeft een tip voor een leuke accommodatie auto of vliegen maakt niet uit.
Ik zou ergens met wat wellness faciliteiten erg fijn vinden. Voor dochterlief is een klimrek met glijbaan en een zwembadje genoeg.
Man wil graag lekker weer.
Wie heeft voor ons een gouden tip? (ow en geen griekenland, daar zijn we al geweest dit jaar)
Wie heeft een tip voor een leuke accommodatie auto of vliegen maakt niet uit.
Ik zou ergens met wat wellness faciliteiten erg fijn vinden. Voor dochterlief is een klimrek met glijbaan en een zwembadje genoeg.
Man wil graag lekker weer.
Wie heeft voor ons een gouden tip? (ow en geen griekenland, daar zijn we al geweest dit jaar)
apatura wijzigde dit bericht op 17-09-2016 01:19
Reden: Iets langer ;-)
Reden: Iets langer ;-)
% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 17 september 2016 om 00:22
quote:Pinda-Kaas schreef op 17 september 2016 @ 00:16:
[...]
Dat zegt ze toch ook niet
Ze wil welness faciliteiten voor zichzelf en een klimrek voor de dreumesWas ook niet echt serieus bedoeld. Hongarije wel.
[...]
Dat zegt ze toch ook niet
Ze wil welness faciliteiten voor zichzelf en een klimrek voor de dreumesWas ook niet echt serieus bedoeld. Hongarije wel.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
zaterdag 17 september 2016 om 00:41
zaterdag 17 september 2016 om 01:22
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 17 september 2016 @ 01:12:
[...]
Dat dacht ik ook!
Haha
Ik zoek iets van een huisje met eigen bubbelbad en/of sauna op een dag rijden afstand of juist een hotel waar je een massage kan boeken en bubbelbad en of sauna op babyfoon afstand van de kamer
[...]
Dat dacht ik ook!
Haha
Ik zoek iets van een huisje met eigen bubbelbad en/of sauna op een dag rijden afstand of juist een hotel waar je een massage kan boeken en bubbelbad en of sauna op babyfoon afstand van de kamer
zaterdag 17 september 2016 om 01:30
quote:Apatura schreef op 17 september 2016 @ 01:22:
[...]
Haha
Wat vind jij "een dag rijden"? Je kunt in een dag naar Marbella rijden, maar dat is niet wat je bedoelt denk ik?
En je moet 24 uur later weer thuis zijn?
[...]
Haha
Wat vind jij "een dag rijden"? Je kunt in een dag naar Marbella rijden, maar dat is niet wat je bedoelt denk ik?
En je moet 24 uur later weer thuis zijn?
zaterdag 17 september 2016 om 06:14
https://www.ardoer.com/nl ... url&utm_campaign=westhove
Hier wil ik nog eens heen met het gezin. Middelburg en Vlissingen dichtbij. Gemoeg stranden om te wandelen.
Prima te doen voor een paar dagen.
In de binnenspeeltuin is meestal een apart peutergedeelte. Lekker rustig nu de scholen weer begonnen zijn.
Hier wil ik nog eens heen met het gezin. Middelburg en Vlissingen dichtbij. Gemoeg stranden om te wandelen.
Prima te doen voor een paar dagen.
In de binnenspeeltuin is meestal een apart peutergedeelte. Lekker rustig nu de scholen weer begonnen zijn.
zaterdag 17 september 2016 om 06:14
quote:Apatura schreef op 17 september 2016 @ 01:22:
[...]
Haha
De babyfoon meenemen in de sauna lijkt me niet handig. Is het de bedoeling dat jullie samen dan de wellness in gaan terwijl dochter op de kamer ligt?
Wij zijn vorig jaar naar Cambrils geweest naar Estival Eldorado playa. Die hebben op het park ook een wellness en verder 2 zwembaden, paar restaurant en ligt direct aan zee. Maar geen idee of daar nog plek is. Ze hebben een hotel, villa's en huisjes.
[...]
Haha
De babyfoon meenemen in de sauna lijkt me niet handig. Is het de bedoeling dat jullie samen dan de wellness in gaan terwijl dochter op de kamer ligt?
Wij zijn vorig jaar naar Cambrils geweest naar Estival Eldorado playa. Die hebben op het park ook een wellness en verder 2 zwembaden, paar restaurant en ligt direct aan zee. Maar geen idee of daar nog plek is. Ze hebben een hotel, villa's en huisjes.
zaterdag 17 september 2016 om 08:48
Kijk eens naar Denemarken.
Via de site Dansk kun je vakantiehuizen selecteren met sauna/bubbelbad en 'spelen buiten'. Vaak staat er dan een schommel en zandbak in de tuin. Enorme tuin trouwens als ik naar de plaatjes kijk! En niet duur.
Zelf nog nooit geweest hoor, maar ik ben er wel voor aan het kijken,
Vlakbij het strand ook mogelijk, is ook altijd leuk met zo'n kleintje.
https://www.dansk.nl
Via de site Dansk kun je vakantiehuizen selecteren met sauna/bubbelbad en 'spelen buiten'. Vaak staat er dan een schommel en zandbak in de tuin. Enorme tuin trouwens als ik naar de plaatjes kijk! En niet duur.
Zelf nog nooit geweest hoor, maar ik ben er wel voor aan het kijken,
Vlakbij het strand ook mogelijk, is ook altijd leuk met zo'n kleintje.
https://www.dansk.nl
zaterdag 17 september 2016 om 10:25
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 17 september 2016 @ 08:21:
Dus je wil met je man de sauna in en je kind dan in het huisje laten met de babyfoon aan, als er wél iets gebeurd dan ben je toch überhaupt nooit op tijd bij het huisje?
Als je een sauna bij je huisje heb
En afgelopen voorjaar hadden we op kreta een huisje met zicht op t zwembad. Kon de kleine mooi slapen en wij zwemmen en luieren op een ligbed. Dat was heerlijk.
Dus je wil met je man de sauna in en je kind dan in het huisje laten met de babyfoon aan, als er wél iets gebeurd dan ben je toch überhaupt nooit op tijd bij het huisje?
Als je een sauna bij je huisje heb
En afgelopen voorjaar hadden we op kreta een huisje met zicht op t zwembad. Kon de kleine mooi slapen en wij zwemmen en luieren op een ligbed. Dat was heerlijk.